Vähähiilarisella on menty jo kuukausi-pari mutta vähän lipsuen. Karppauksen olen jo aiemmin todennut parhaaksi ruokavalioksi itselleni, vatsa turpoaa mahdottoman helposti kaikesta mahdollisesta.

Ja myös helpoimmaksi tavaksi tiputtaa painoa. Nyt mietin ketoosilla käynnistämistä jotta saisi kunnon alun tälle.
Projektin piti alkaa jo aiemmin, mutta aina sitä sitten sortuu vaikka olen tosiaan ruokaa syönyt karpisti, on sitä
jokusen kerran sortunut herkkupuolella suklaapatukoihin ym. Tästä syystä paino ei ole tippunut yhtään, vaikka ruoat ovat olleet ns. oikeita.
Motivaatio: Etelänmatkan lukkoonlyöminen tällä viikolla, matka 9 viikon päästä, johon mennessä haluaisin 8 kiloa tiputtaa.
Onkohan mulla tavoitteet liian pilvissä? Olen 166/76 tällä hetkellä. Projekti jatkuu tietty loman jälkeen, sen verran painoa on kasaantunut pudotettavaksi.
Karppauksen lisäksi aion lisätä liikuntaa, 4 kertaa viikossa kotona pelaten joko Wiillä tanssipelejä (peli tai ei, hiki tulee) tai tanssien Ministry of Soundin tekemien dance workoutien mukana. Tanssi on ainoa liikuntamuoto josta pidän ja tunneille en koskaan ole uskaltautunut, käyhän se näinkin.

Tämän lisäksi täytyisi vielä opetella käyttämään noita jumppakalusteita (gymstick-kuminauha pyörillä, painot), jotta pläskit vaihtuisi lihaksiin mm. käsistä ja reisistä.
Mä palkitsen ja lohdutan itseäni ruualla. Tästä täytyisi oppia pois, jotta sortumisia ei tule päivän mielialan mukaan.