Joo erittäin kapealla vetoa en ole ikinä kokeillut mutta luulen että kädet ei ole jalkojen tiellä ja nosto saattaa olla näin rennompi.Itsellä kapea asento on niin että sääri on puoliksi sileällä ja karhealla alueella kantapäiden väli aika lailla n.30cm.
Ja kuikkane on se vielä voimassa ja jos mua huvittaa niin teen 305 SE sarjaa ylemmäs tänä vuonna
Mietteitä:
Eka kuumeeton päivä viime viikon keskiviikon jälkeen.Aamupaino oli 119,6kg.Hiilarit pudotin nyt 90g/vrk lähtien viime lauantailta.En mene salille nyt vielä muutamaan päivään jälkitautien pelossa ja eihän sinne mikään kiire olekkaan.Hieman olen pohtinut tuon kyykky/vetotreenin muuttamista.Panostan enemmän etukyykkyyn koska se on selkeästi heikompi kun normikyykky ja suhteessa heikompi kuin yleensä tän voimatason omaavilla.Sumoboksivetoa en jätä koska se tuo selkeästi voimaa juuri vetoon.Luulen että alan sitäkin tekemään joka viikko.reverse hypers liikkeen jätän nyt toistaiseksi pois ja katson onko siitä apua tai haittaa.Treenijako maanantaille voisi olla vaikka seuraava:
Viikko 1 Etukyykky
Veto
Sumoboksiveto
Viikko 2 Kyykky
Etukyykky
Sumoboksiveto
Viikko 3 Etukyykky
Veto seisten 11 cm korokkeella
Sumoboksiveto
Viikko 4 Kyykky
Etukyykky
Sumoboksiveto
Viikko 5 Etukyykky
Sumoboksiveto max.3
Romanialainen maastaveto
Viikko 6 Kierto alusta
Ja maanantaina tuttuun tapaan nopeuspenkki ja vatsat aina päälle.Tämän tyylistä voisi siis kokeilla.Mutta nyt taas lepäilemään...