Jesz, eli taustasta sen verta että oon tykänny liikkua mutta ympyrän kulkeminen asfaltilla ei houkuttele. Nyt kun oon laihtununna jonkin verran ja liittynyt paikallisen kuntosalin jäseneksi, tavoitteeni on käydä 3 x viikossa salilla lihaksia vahvistamassa plus kerran viikossa pilates ja kävelyä, ja hyvin on alkanut. Olen nyt huomannut että ruokavalioni oli liian alhaisilla kaloreilla ja rasvoilla ja niitä lisätessäni tuntuu jotenkin oikeammalta, ja olen saanut lisää puhtia liikuntaankiin.
Koska tykkään enempi yksinäni hääräillä salilla, kultsi nakkaa minut autolla salille aamulla mennessään kouluun, joskus puol kahdeksan aikaan, kävelen sitten takaisin kotiin n. 6-7 km, olosta riippuen voin mennä bussillakin. Kesällä tulee käyttöön polkupyörä

.
Tämän päivän saldo:
10 min reipas lämmittely cross trainerilla
Kuntopiirityyliin: Tää on treeni 2
3x18 ylätaljaveto eteen myötäotteella
3x18 alataljasoutu kolmiokahvalla
3x18 pec deck
3x18 pystypunnerrus laitteessa
3x18 vipunosto sivuille käsipainoilla
3x18 selän ojennus laitteessa
3x20 vartalon kierto laitteessa
3x20 sivutaivutus taljassa
3x20 istumaannousu vartalon kierrolla
Jäähdyttelynä kävelin n.30 minuuttia bussiasemalle. Tänään vielä pitkät venyttelyt

.
Ohjaaja on laatinut minulle kaksi treeniä joita teen vuoroviikoin 2 kertaa yhtä ja 1 kertaa toista. Tämä on kolmas viikko kun teen näitä ja kahtena ekana viikkona en ehtinyt tekemään kuin 2 kertaa viikossa, eli kerran kumpaakin, mutta pehmeä vastaanotto

painojen kanssa saa miettiä ja kokeilla että mikä menee just ja just 18 kertaa mut kyllä tää tästä kehittyy.
Ostin muutama viikko sitten koon XL pökät joilla käyn salilla ja nyt havaittavissa löysää kangasta ja varmaa tippuu joku päivä kintuille xD
Niin ja tossa salilla meni yhteensä n. 70 minuuttia.