hipsuhiiri kirjoitti:
En osaa itse tuota 2 kg:n pudotusta pitää minään, koska 1,5 kg putosi ensimmäisen viikon aikana ja sitten junnasin lukemassa 100,5 kg maanantaihin asti, eli noin 3,5 viikkoa. Nyt onneksi oli tipahtanut 100 g alle satasen
Pitkäjänteisyyttä tässä pitää opetella, sitä ei ole koskaan painoa pudottaessa ollut. Vastoinkäymiset on vieneet jääkaapille ja lopputuloksena on ollut entistä korkeampi lukema puntarilla
Olen koettanut itselleni takoa päähän, että nyt ei ole kyse laihdutuskuurista vaan elämäntapamuutoksesta. Ja pienin askelin pitäis mennä eteenpäin, jotta tulokset olis pysyviä. Toivossa on hyvä elää ja silleen...

Senteistä puheenollen, kyllähän niitä on lähteny ihan kivasti

Eli seis puntaripaniikille ja hyvästä ruuasta nautiskellen kohti kesää! Tsemppiä kaikille

Nyt on asenne kohdallaan
Sentit kertoo enemmän kun paino.
Elämäntapa, kyllä vain. Kiire pois ja stressi! Nuku hyvin,sekin auttaa.
Multa lähti ½ kg viime viikosta ja vanha minä olis voivotellut että oi vei kuinka vähän mutta nykyinen minä sanoo että onneks lähti ton verran.
Se on kuitenkin läskiä eikä nestettä ja kun ajattelet kuinka paljon on ½ kiloa läskiä niin alkaa ymmärtämään että se on hyvä tulos.
Mulla on kanssa aiemmin vastoinkäymiset vieny jääboxille. Nyt saa vaikka viedäkin kun sieltä löytyy vain hyvää karppiruokaa. Totuus kuitenkin on että vaikka kuinka harmittaisi nyt niin en saa paljoa syötyä kun ei ole nälkä.
Tekstistäsi päätellen käyt päivittäin puntarilla? Minun tapauksessa, aiemmin se aiheutti stressiä, kun mitää ei tapahtunut ja paino ei tosiaankaan lähtenyt. Myöskin jos syö liian vähän, ei paino putoo.
Jaksamista toivoo caju karppi