Kun nyt en vielä sinne vaa'alle pääse pomppimaan, niin ajattelin sentään muut mitat ottaa, siis ensimmäistä kertaa karppiaikana

Hieman hankala edistymisestä sanoa tarkempaa, vaatteistahan tuon on tietty huomannut, että tiivistymistä on tapahtunut... Ja joo, joulukuussa 2007 työhöntulotarkastuksessa mitattiin vyötärönympärys, silloin se oli 79 tai 80 cm, eli just siinä jollain ylärajalla; tosin ei ollut tietenkään mikään aamumittaus. Lantion osalta voisin vaikka vannoa, että se on ollu pahimmillaan jotain 115 cm, muistelisin näin mitanneeni joku kerta, kun tartti housumittoja kattoo.
Tilanne 24.3.2011:
Ry 85 cm
Ra 75,5 cm
Vy (kapein) 68,5 cm (n. -11)
Alavatsa (tai ylälantio, wha eva) 84,5 cm
Lantio (levein) 100 cm (-15 ?)
Polven yläp. 42,5 cm
Mitäs me päärynät...

Mua kiinnostaa noitten "perus"mittojen lisäksi tosiaan toi polven yläpuolinen kohta... Haluuuuuuun siihen semmosen kapeamman kohdan, josta sitten reisi alkaa levenemään, eikä niinku nyt, että läskit roikkuu siinä polven päällä, hyi helev....!

Tää on ollu mun ongelmapaikka leveen lantion/persuksen lisäks aina; isän puolen sukurasite (tädeillä, mummolla jne. sama homma, äitillä tietty "rotusääret/jalat", ei oo ne voinu periytyä

), seliseli...
No mutta, angsteilusta huolimatta, moneen asiaan oon to-del-la tyytyväinen! Pientä säätöö, muokkausta, tiivistystä, viritystä... kyllä se siitä!