karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-03 01:08:59

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 32 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2010-10-14 10:20:46 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Carkki kirjoitti:
Delefantti kirjoitti:
Mä pyrin olemaan ketoosissa koko ajan (heinäkuusta lähtien on vedetty). Toki välillä tulee viikonloppuja jolloin ihan tietoisesti päätän sortua ja ketoosi menee poikki, mutta sitten palaan taas viikolla ruotuun. On mulla silti paino pudonnu, koska repsahdukset ei oo jääny päälle.

Mä syön yleensä kaksi kertaa päivässä: lounaan töissä klo 10.30 ja päivällisen klo 16-17. Jotain pientä saatan vielä päivällisen jälkeen napostella, mutta tyyliin puoli kourallista pähkinöitä tai pari palaa tummaa suklaata. Aamupalaa en osaa syödä enkä sitä koe tarvitsevani. Siksi tuo lounas mulla onkin vähän aikasemmin.

Tää on just kun mun kirjoittama !!! samalla tyylillä täällä myös :smt045 :smt045 :smt045

sillä erotuksella ett oon karppaillut vaista n.1kk rapiat päälle.

ViestiLähetetty: 2010-10-14 10:30:30 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Minä olen ketoillut nyt kaksi ja puoli kuukautta ja jatkan kunnes olen tavoitepainossa (arvio helmi - maaliskuu), siis ainakin näillä näkymin. Olen tähän tottunut ja vaikeuteni nälänhallinta on loistavissa kantimissa. Tavoitepainooni kun olen päässyt, niin lisäilen hiiliä sen 5g viikossa ja etsin sen oman kohtani tässäkin asiassa. Karppailu kun ei, alkuun päästyä, ole muiden perässä kulkemista vaan oman tien hakemista ja löytämista. Näin siis minulla, toiset varmasti kokevat asiat ainakin osittain toisin ja sellaistahan elämä on. Elämää kun ei voi pysäyttää silloin kun se tuntuu makoisimmalta vaan on mentävä mukana parhaan kykynsä mukaan iloista suruihin ja taas takaisin ja aina oppii uutta kun avoimin mielin on liikenteessä.

ViestiLähetetty: 2011-02-03 16:05:02 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Tätä mäkin pohdin nostaako hiilareita vai ei? Mulla pääsääntöisesti 10-15 välillä ollut jo parise kuukautta.Painon laskuun ei kyllö vaikuta, mutta nälän tunteeseen kyllä. Nyt ajattelin nostaa, mutta jostain syystä se on mulle vaikeaa.. Mulla on joku pääpänpinttymä noista alhaisista hh arvoista :?

Noh katsellaan jos pienellä nostolla paino laskiksi [-o<

ViestiLähetetty: 2011-02-03 16:39:40 
Poissa
kukkahattukarppi
kukkahattukarppi

Kohta kolme vuotta täyteen. Ei ole aikomusta lopettaa. Varmaan sitten kun joutuu laitosruoan armoille on pakko jos ei ennen satu pääsemään muille tanhuville.

ViestiLähetetty: 2011-03-05 00:30:14 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Täällä yli puoli vuotta ketoosia takana kans, lukuunottamatta muutamaa tietoista repsua. Repsujen jälkeen ketoilu jatkunut taas. Ei mulla oo tähän mennessä ollu mitään syytä nostaa hiilareita ainakaan >30 g/vrk, pääasiassa hiilarin päiväsaanti on +/- 20g.

ViestiLähetetty: 2011-04-04 07:22:25 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Kannustavaa tietää, että voi jatkaa turvallisesti vaikka kuinka kauan. :)

Itellä vasta 3 viikkoa takana tässä. Muuten olisi ainakin 5 viikkoa, mutta oli taannoin yksi viikonloppu-repsahdus. (ja alkoholilla osuutta asiaan, hah!)

Ketokarppauksen mukavia puolia tuntus olevan, että itteläni ainakin turvotukset pysyy poissa eikä nestettä keräänny kehoon, mihin tuntui olevan taipumusta hiilarihelvetissä asuessa.

Nykysin asun enemmänkin vessassa, koska jatkuvan janontunteen takia nestettä menee monta litraa päivässä.
Vielä kun oppis juomaan pelkästään vettä tai esim. vissyä, hairahtumatta johonkin aspartaami-limsoihin. :roll:

ViestiLähetetty: 2011-04-04 12:39:34 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Alussa en laskenut päivittäisiä hiilareita, kun sitten päätin vähän tarkistella olivat hiilarit ylensä 10-25g/päivä. joskus satunnaisesti nousi 30g jos tuli syötyä liikaa pähkinää tai tummaa suklaata. Mun piti ostaa myös ketostixejä apteeksita, mut ne myy vaan mulle ei oota, loppu eikä tukustakaan olla viel toimitettu.. Eli luulen ainakin olevan ketoosissa, nyt sit lähemmäs 6kk.
Paino ei tipu, mut ei myöskään nouse, joten hiilareita en uskalla nostaa, en näe tarvetta enkä osaa syödä niin paljoa et hiilareita tulisi enemmän. Tyytyväinen olen näin, ja syötyä tulee monipuolisesti kasviksia ja vitamiinilisiäkin.

ViestiLähetetty: 2011-04-05 07:31:59 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Ketostixeja ei tosiaan meinaa löytyy mistään, Keto-Diastixejä löyty Stadista Manskun Yliopiston apteekista.
Ovat vaan tuplasti ketostixin hintasia.

ViestiLähetetty: 2011-04-05 10:57:16 
Poissa
sintti
sintti

Mitä, mitä?!? Ketosticksejä vaikea saada... Pakko varmuuden vuoksi alkaa säännöstelemään, kun on tikut käymässä vähiin. Ja lähtee apoteekki kierrokselle.
Niksivinkki: itse leikkaan aina tikut pitkittäin puoliksi, niin johan määrä tuplaantuu ja näyttää tuloksen yhtä hyvin.

ViestiLähetetty: 2011-04-05 11:33:58 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

toni_pikkelsivaara kirjoitti:
Ketostixeja ei tosiaan meinaa löytyy mistään, Keto-Diastixejä löyty Stadista Manskun Yliopiston apteekista.
Ovat vaan tuplasti ketostixin hintasia.

Moikkelista!
Miä tilasin Ketostix liuskoja Medishop.ista netin kautta.
Kahdessa päivässä tuli postilaatikkoon, eikä mun miellestä hinta ollu paha, 18,90 kaikkine kuluineen.

-tiude68-

ViestiLähetetty: 2011-04-05 11:38:22 
Poissa
***Assolekarppi
***Assolekarppi

Mulle sopii paremmin 4 ruokailun rytmi, 3:lla syön liikaa.

ViestiLähetetty: 2011-05-21 11:58:14 
Poissa
gourmetkarppi
gourmetkarppi

Olen näemmä viitisen vuotta sitten liittynyt tänne.

Suurimmaksi osaksi olen "ketoillut", vettä pirusti ja kalanmaksaöljyä, magnesiumia ja valkosipulia hieman enemmän kuin muuten. Keto-olo on niin kovin kiva ja tasainen eikä mieliteot vaivaa. Eikä nälkä.

Mulla menee ruokailu warrior - rytmiin tosi luonnostaan ketoillessa. Kaloreista en joudu pitämään lukua, tukkijätkän kalorit varmasti - jahas, otankin öljyhuikan ja tuopillisen vettä ennen puutarhahommiin lähtöä. Kahvissa voita ja kermaa, joskus isompaakin aamiaista jos tekee mieli mutta yleensä illalla tulee varsinaisesti syötyä.

Kuukausien ketoputkia ilman muuta. Mutta en laske enää mitään, äkkiä miettien hiilarit ovat jossain 10 - 30 välillä.

Kuva

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 32 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2

Kaikki ajat ovat UTC+02:00