karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-07-01 14:03:25

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 760 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 130 31 32 33 3438 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2011-04-04 17:47:30 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Vieras kirjoitti:
Tähän kohtaan on pakko vetäistä perinteinen Ancel Keys-kortti. Hänkään ei tiennyt, että joutuisi elämään lähes 101-vuotiaaksi väärällä suht. vähärasvaisella välimerellispohjaisella sapuskalla. Voi kunpa hänkin olisi ymmärtänyt solujensa tarpeen ja karpannut. Olis varmaan elänyt 200 vuotiaaksi :lol:

Ancel Keys kuoli rumannäköisenä!

ViestiLähetetty: 2011-04-04 20:12:04 
heh heh..noi teiän kommentit vaa vahvistaa mun mielipidettä teistä karppaajista,kaikki yhtä ylimielisiä ja kaikkitietäviä =) kertokaa nyt mulle,minkä takia teidän on niin kovin vaikea hyväksyä muitten ihmisten mielipiteitä ja heidän kohdallaan hyväksi todettuja syömistapoja? ja nyt on ihan turha alkaa lässyttämään mitään tieteellistä paskaa vaan sanokaa että minkä takia teitä kismittää jos joku syö/elää jollain muulla tavalla kuin te? minulla ei ole mitään vähähiilihydraattista ruokavaliota vastaan,pelkästään niitä tiettyjä ihmisiä kohtaan ketkä luulevat olevansa muitten yläpuolella!

ViestiLähetetty: 2011-04-04 20:20:08 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

hande86 kirjoitti:
heh heh..noi teiän kommentit vaa vahvistaa mun mielipidettä teistä karppaajista,kaikki yhtä ylimielisiä ja kaikkitietäviä =) kertokaa nyt mulle,minkä takia teidän on niin kovin vaikea hyväksyä muitten ihmisten mielipiteitä ja heidän kohdallaan hyväksi todettuja syömistapoja? ja nyt on ihan turha alkaa lässyttämään mitään tieteellistä paskaa vaan sanokaa että minkä takia teitä kismittää jos joku syö/elää jollain muulla tavalla kuin te? minulla ei ole mitään vähähiilihydraattista ruokavaliota vastaan,pelkästään niitä tiettyjä ihmisiä kohtaan ketkä luulevat olevansa muitten yläpuolella!

No, mua nyt vähän ärsyttää se, että sä niputat ne tietyt ärsyttävät ihmiset ja meidät kaikki samaan nippuun. Siis mulle on ihan sama mitä ihmiset syö, ei oo multa pois mitenkään. Mutta tää on myös tähän asiaan keskittynyt foorumi, joten miksi tänne pitää tulla kaiken maailman ihmekuureja kehumaan, ja sitten nyyhkiä että voi kun ootte ylimielisiä kun ette mun kokemusta usko. Kyllä sulle varmaan löytyisi foorumi jossa olisi kavereita, ellet sitten saa jotain mystistä mielihyvää siitä kun oot täällä väärinymmärrettynä.

ViestiLähetetty: 2011-04-04 21:12:48 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Rinnette, veit sanat suustani, minua ei ainakaan pätkääkään kiinnosta millä tavoin kukin syö ja terveytensä tai sairautensa hankkii. Miksi pitää tänne aina jonkun tulla haukkumaan ja kaakattamaan ja todistamaan kuin joku kaikkitietävä, että miten kauheita ja joka asiassa väärässä karpit ovat. Me syömme miten syömme ja syökää te miten haluatte. Jos karppien elämä on niin kauheaa niin koittakaa pysyä omassa elämässänne. Tuommoinen foorumilta toiselle haukkumassa loikkiminen ei ole sivistynyttä.

viewtopic.php?f=11&t=62947&start=1485

Fac ut vivas.

ViestiLähetetty: 2011-04-04 21:15:16 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

hande86 kirjoitti:
h kertokaa nyt mulle,minkä takia teidän on niin kovin vaikea hyväksyä muitten ihmisten mielipiteitä ja heidän kohdallaan hyväksi todettuja syömistapoja?

ota sinäkin rasva sydämmeesi niin pelastut.

ViestiLähetetty: 2011-04-04 22:11:16 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Paha! :lol:

ViestiLähetetty: 2011-04-04 23:24:11 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

kekexxx kirjoitti:
hande86 kirjoitti:
h kertokaa nyt mulle,minkä takia teidän on niin kovin vaikea hyväksyä muitten ihmisten mielipiteitä ja heidän kohdallaan hyväksi todettuja syömistapoja?

ota sinäkin rasva sydämmeesi niin pelastut.

Komppaan Kekeä Antarnin sanoin tuolta jostain aikaisemmalta sivulta:
Karppien ylivoimaisuus ärsyttää välillä :mrgreen:

Ei tämä ole katkera yhteisö. Ei tämä ole päällekäyvin yhteisö. Ei tämä oikeastaan ole yhteisökään, jollei joitain foorumin osioita lasketa. Telkkarista tulee ihan varmasti eniten jotain muuta propagandaa enkä ole nähnyt karppeja liimailemassa tarroja yleisiin vessoihin tai lyhtypylväisiin.

Tai spraymaalaamassa leipäpaketteja kaupoissa :mrgreen: Se olisi aika hauskaa...

Jos jostain saa tai paremminkin pitäis olla katkera, on että kukaan ei aikaisemmin kertonut. Se, että joku itkemällä, huutamalla, nauramalla, pakottamalla tai vähättelemällä yrittää saada syömään jotain mikä aiheuttaa muun muassa veriripulia ja holtitonta lihomista, sekin voisi aiheuttaa katkeruutta. Yhtään vähättelemättä neiti makaronisalaatin koettelemuksia :lol:

Kyllä se katkeruus kuuluu niille, jotka vastustivat. Ensin olivat katkeria siitä, että minä aloin voida paremmin (tosiystävyyttä, oikeesti) ja näytin paremmalta. Sitten katkeruutta siitä, että he alkoivat voida huonommin. Nyt suurin osa näistä vastustajista on hiilaritietoisia :roll:

Mä olen syönyt yli kaksikymmentä vuotta samalla tavalla kuin neiti makaronisalaatti. Monet täällä ovat yrittäneet samaa juttua kolmekymmentä, neljäkymmentä, viisikymmentä vuotta jne. Miksi sun on niin vaikeaa hyväksyä niiden ihmisten mielipiteitä?

ViestiLähetetty: 2011-04-05 08:09:48 
kekexxx kirjoitti:
Vieras kirjoitti:
Tähän kohtaan on pakko vetäistä perinteinen Ancel Keys-kortti. Hänkään ei tiennyt, että joutuisi elämään lähes 101-vuotiaaksi väärällä suht. vähärasvaisella välimerellispohjaisella sapuskalla. Voi kunpa hänkin olisi ymmärtänyt solujensa tarpeen ja karpannut. Olis varmaan elänyt 200 vuotiaaksi :lol:

Ancel Keys kuoli rumannäköisenä!

Fiksu kommentti. Koitas piruuttas käydä lukemassa tuorein AJCN ja sieltä artikkeli "A high-fat diet impairs cardiac high-energy phosphate metabolism and cognitive function in healthy human subjects" niin ymmärrät itsekin paremmin miksi kirjoitit noin hellusesti Mr.Keysistä.

ViestiLähetetty: 2011-04-05 09:23:04 
Poissa
apina
apina

Tosta edellisen vieraan mainitsemasta tutkimuksesta,

Lainaa:
Design: Men (n = 16) aged 22 ± 1 y were randomly assigned to 5 d of a high-fat, low-carbohydrate diet containing 75 ± 1% of calorie intake through fat consumption or to an isocaloric standard diet providing 23 ± 1% of calorie intake as fat. In a crossover design, subjects undertook the alternate diet after a 2-wk washout period, with results compared after the diet periods.

Älä viitsi. Tuosta vaikka kritiikkiä, ei tarvii itse vaivautua,

Lainaa:
Reading the first sentence of the study design reveals immediately that this "study" falls into the more bullshit bad science category. Holloway et al apparently either don't know that people accustomed to a standard carbohydrate-rich diet need more than 5 days to adapt to a high-fat diet, or they exploited this fact to create another biased study as "evidence" that a high-fat diet will do something harmful to your heart and brain. In short, they are either ignorant or malicious, neither a desirable characteristic for a scientist.

http://donmatesz.blogspot.com/2011/03/w ... al-of.html

ViestiLähetetty: 2011-04-05 09:31:21 
Poissa
apina
apina

Edellisestä linkistä lainattua, foliopipoa ei tarvita! Melko ylimielistä!

Lainaa:
Well, if you go to the AJCN website you learn that it is published by the American Society for Nutrition (ASN). I searched around the ASN website looking for their list of "sustaining" corporate members, which you will find here. Here is the entire text of that page, including its already embedded links:

The American Society for Nutrition is pleased to acknowledge the generous support from these organizations for educational programs of the Society.

In an effort to promote great transparency, please note that clicking on any link with an * next to it will direct you to a company portal page on the ASN website featuring more detailed information about that organization's relationship with ASN. Many of ASN's Sustaining Members have special resources and activities available for nutrition scientists.

Abbott Nutrition
The Almond Board of California
Bush Brothers, Inc.
The Beef Checkoff, through the National Cattlemen's Beef Association (NCBA)
Cadbury
Campbell Soup Company, Global Nutrition & Health
Coca-Cola Company

ConAgra Foods, Inc.
Council for Responsible Nutrition*

The Dannon Company
DSM Nutritional Products, Inc.
Egg Nutrition Center
General Mills
GlaxoSmithKline Consumer Healthcare
Kellogg Company
Kraft Foods
Mars, Inc.
Martek Biosciences Corp.
McCormick Science Institute
McDonald's
McNeil Nutritionals
Mead Johnson Nutrition
Metagenics, Inc.

Monsanto Company
Mushroom Council

National Dairy Council
Nestle Nutrition Institute
PepsiCo
Pfizer
Pharmanex
POM Wonderful, LLC
The Procter & Gamble Company
Salt Institute
Sara Lee Corporation

Solae, LLC

The Sugar Association, Inc.
Tate & Lyle

Unilever North America
Welch's

The Sustaining Members are represented in the Society by a Sustaining Member Committee. The members of this standing committee help to provide visibility within ASN to matters of interest to industry by exchanging ideas and providing corporate financial support for the society's activities in education/training, scientific programs and professional outreach.

Fuckin' boring.

ViestiLähetetty: 2011-04-05 11:25:12 
Täytyy todeta, että vainoharhaisempaa porukkaa saa kyllä etsiä kissojen ja koirien kanssa. Kuinka osa teistä voi edes selvitä ns. normaalielämästä? Kännykän vaaroista on paljon puhuttu ja jopa tutkittu - käviskö lankapuhelin :lol:

ViestiLähetetty: 2011-04-05 11:30:14 
Poissa
***Assolekarppi
***Assolekarppi

Jos istuisimme vierekkäin ruokapöydässä, et arvaisi että karppaan, syön terveellisesti, en syö kaikkea mitä sinä ehkä syöt...
Esim en pidä sienistä, enkä maksalaatikosta..
Tekeekö se minusta ylimielisen?

ViestiLähetetty: 2011-04-05 11:36:16 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Vieras kirjoitti:
Täytyy todeta, että vainoharhaisempaa porukkaa saa kyllä etsiä kissojen ja koirien kanssa. Kuinka osa teistä voi edes selvitä ns. normaalielämästä? Kännykän vaaroista on paljon puhuttu ja jopa tutkittu - käviskö lankapuhelin :lol:

Ystävä hyvä!
Sinulla on ilmeinen tarve vittuilla, koska pieni egosi kärsii, massasta poikkeavista ihmisistä.
Jos haluat riitaa, mene vaikka lemmikkieläinosastoille, siellä voit haukkua ihmisten koiria ja kissoja.
Takaan, että saat paljon enemmän vastakaikua kun täällä: "KAIKKI kotieläinten omistajat ovat vihaista ja ylimielistä sakkia"

ViestiLähetetty: 2011-04-05 11:42:41 
Poissa
apina
apina

hande86 kirjoitti:

Kaikki yhtä ylimielisiä? Kyllä esim. mä olen huomattavasti ylimielisempi kuin keskivertokarppi. Tilastollinen mahdottomuus!
Kaikki tänne kirjoittavat vieraat on ihan saatanan tyhmiä!

Mielipiteet hyväksytään kyllä, jos niille löytyy kestävät perusteet. Ikävä kyllä, 'mielipiteet' johtaa mm. siihen että lapsille syötetään paskaa safkaa esikoulusta lähtien, yksi totuus vallitsee julkisessa ravitsemuskeskustelussa, teollisuus käyttää härskisti hyväksi uskomuksiin perustuvia käsityksiä terveellisestä ravitsemuksesta jne.
Blaablaa.

Lainaa:
ketkä luulevat olevansa muitten yläpuolella!

Kaikki karpit? Pekka Puska & co? Jorma Ollila? Osama bin Laden? Finnairin lentäjät?

Ei jaksa, sori, huono posti. Laitan kuitenkin, what the hell. Tapellaan!

ViestiLähetetty: 2011-04-05 11:47:25 
Poissa
apina
apina

Vieras kirjoitti:

Kyllä sä löydät vainoharhaisempaa porukkaa ihan ilman eläinystävien apua.
Ymmärrän kyllä mitä tarkoitat vainoharhaisuudella tässä, mutta sulla kävi kämmi, laitoit yhtäläisyysmerkin paranoidin ja tiedonhaluisen väliin. Ei näin.

lismuoks. Luettu 35027 kertaa, aika moni on vilkaissut. Pitäis varmaan keskittyä, kun nimimerkillä kirjoittaa. Jotenkin ei jaksa, silti pitää aukoa päätään. Ylimielistä, sori. :D

ViestiLähetetty: 2011-04-05 13:15:58 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

moi kirjoitti:
Kaikki yhtä ylimielisiä? Kyllä esim. mä olen huomattavasti ylimielisempi kuin keskivertokarppi. Tilastollinen mahdottomuus!
Kaikki tänne kirjoittavat vieraat on ihan saatanan tyhmiä!
:lol:

kaipaan valoon.
(Mariska)

ViestiLähetetty: 2011-04-05 14:38:52 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Vieras kirjoitti:
Sulla on helvetin huonot verikoirat ja vielä kapisemmat kissat. :lol:

Ns. normaalielämästä (WTF is that? :shock: ) suurin osa meistä ei selviäkään. Karpit ovat "aina ja täysin ja totaalisen" handicap'peja pärjäämään normien puitteissa. Se on sinänsä sama, koska me kaikki (ainakin tietääkseni) kuolemme ennemmin tai myöhemmin, toiset henkisesti ja kaikki fyysisesti.
Lankapuhelin on hieno keksintö. :respect:

ViestiLähetetty: 2011-04-05 15:40:14 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen

moi kirjoitti:
hande86 kirjoitti:
ketkä luulevat olevansa muitten yläpuolella!

Finnairin lentäjät?

Useimmat NBA:n koripallonpelaajat ny ainaski on.

Mää olen kyllä kuullu, että mitä korkeempi tolppa, sen himmeempi lamppu.

"Tätä en olekaan koskaan yrittänyt, joten luulen, että se ihan varmasti onnistuu!" -Peppi Pitkätossu-

ViestiLähetetty: 2011-04-05 16:19:15 
Poissa
***Assolekarppi
***Assolekarppi

Kuva

ViestiLähetetty: 2011-04-05 16:29:37 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

:lol: Onneksi olen hobitti-kokoa.

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 760 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 130 31 32 33 3438 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00