Hei hilduri, tervetuloa

Hitaasti hitaasti oon mennyt, mutta ehkä hyvä niin. Mun karppilinja on viljaton ja näin laihduttaessa myös maidoton (voita ja vuohen- ja lampaanmaitojuustoja käytän). Täällä on hyvin tarjolla luomu- ja riistalihaa, joten olen syönyt hieman enemmän lihaa kuin ennen. Kalaa syön joskus ja kasvisruokapäiviäkin on ainakin yksi viikossa (tofu tai kikherneet useimmiten pääruokana silloin). Kananmunia jossain muodossa menee joka päivä. Viime syksynä, jolloin laihduin eniten asuin kylläkin Turussa, enkä täällä. Silloin olin myös tiukempi sokerin suhteen. Nyt olen ollut lepsumpi ja sen kyllä huomaa tuloksissa. Mutta pientä parannusta on tullut silti ja alan taas tuntea olevani oma itseni, koska ylipainoisena oli outo olo. Nyt paino on ollut 57-58 kilossa jo viikkokausia, mutta mittaanpa nyt huvikseni sentit kuitenkin.
Rinnanympärys: 88 -- 87 - 86,5 cm
Rintojen alta: 76,5 -- 75 - 75 cm
Napa: 79,5 -- 76,5 - 76 cm
Lantio: 95 -- 93,5 - 93 cm
Reisi: 53,5 -- 51,5 - 52 cm
Olkavarsi: 29 -- 27 - 26,5 cm
Oho, nyt se "karppauksen ihme" on alkanut tapahtua mullekin

Eli vaikka paino ei ole laskenut, niin olen silti kaventunut. Ehkä lisääntyneellä liikunnallakin voi olla osuutta asiaan, jospa osa läskistä korvautuisi lihaksilla

Reidet mulla varmaan kyllä kasvaakin, kun olen harrastanut luistelua ja tänään on viimeinen päivä, kun matkakorttini on voimassa, joten huomisesta lähtien pyöräilen sitten joka paikkaan, jos vain mahdollista. Pohkeita en ole mittaillut, mutta ne ovat kyllä silminnähden kiinteytyneet ja lihakset kasvaneet. Tanssi ja luistelu tekee ihmeitä! Saisipa saman vaikutuksen keskivartaloonkin yhtä helposti. No, slacklinen (tasapainoliinan) kanssa treeenaus on ihan mielettömän hauskaa ja keskivartalolle tehokasta, joten toivoa on