No en vielä päässy hehkuttaa vitosella alkavaa. Tasan kuuskyt. Haastetta jälellä kolme viikkoa ja pudotettavia kiloja kolme. 60>57.
Oon ite huomannu, että vähänki rankempaa liikuntaa just seuraavana päivänä ei paino oo alentunu. Ja mä ainakin kittaan aina sekä liikunnan ohessa, sitä ennen ja myös tietysti sen jälkeen aika määrän vettä. (Toisinaan vissyä, jos sitä on jääkaapissa.)
Kun suihkun jälkeen istahtaa reporankana tuoliin, niin siinä menee monta isoa mukillista vettä ja lämmikkeeks vielä teetä. Joten se neste, se neste

Näin ihan tällainen maallikon arvio asiasta. Mulla nyt edelleen vain ne kaks sykejumppaa viikossa, mutta kunhan tuo ilma tuosta lämpee, niin lähen juosta hölkyttelemään. Yks päivä meni jo pihatöissä. Tänäänkin piha kutsuu rapsutteluun. Lumi alkaa väistymään, sitä on enää aidan tykönä nurkassa. JESS, grillihiilet hankintaan, että pääsee grillaamaan heti kun lämmin aalto pyyhkäsee.
Pitäkää ittenne kurissa ja nuhteessa. Onnittelut kaikille, jotka on pudotellu ja paikallaan junnaajille vaan malttia ja jotain pientä säätöä ehkä. Joku muutos usein säikäyttää elimistöä sopivasti. EI SUKLAAMUNAT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Onneks mulla ei oo sitä himoa ollenkaan. Senkin edestä on mulla se sillit ja uudet perunat himotus.

Onneks siihen on vielä aikaa.