Nyt se myrkyn lykkäsi! Parina viime päivänä on tullut jo kilo lisää, vaikka olen ollut niin kovin tiukasti atkinsin ystävä, ettei koskaan.
Olin tuossa aiemmin keväällä myöskin atkinsilla ja sain kuukaudessa 12 kiloa pois. Eteen tuli pääsiäinen ja kahden viikon ulkomaanreissu, johon kaikki sitten kariutui n. puoleksitoista kuukaudeksi

.
Nyt olen sitten tehnyt suurparannuksen elämääni. Lopettanut tupakoinnin reilu kuukausi sitten, aloittanut säästämään rahaa sekä aloittanut atkinsin uudelleen pian kaksi viikkoa sitten. En siis ole repsahdellut mihinkään... oikein pahaa tekee, kuinka tiukasti olen tällä "kuurilla" pysynytkään.
Mutta... Toissapäivänä sekä eilen tein ruuaksi grillattuja kanan rintafileitä pihveinä sekä kukkakaali/parsakaali-mössöä, jossa oli loraus kermaa sekä rääpäle sipulia. Muuten olen elellyt mm. paahtopaisti-tai kanasalaatin voimin (jäävuorisalaattia, kurkkua, grillattua kanaa tai paahtopaistia, fetaa yms)! Reilun viikon aikana sain lähdetettyä n. 4,5 kiloa läskiä, josta nyt palasi kahden vuorokauden aikana KILO!!
Minulle tulee paniikki!! Voisiko joku kertoa (valaa minuun uskoa), että se ei enää lisäänny! Mistä se johtuu, kun olen kuitenkin niin kovin uskollisesti pitänyt dietin (en siis ole mikään atkins-guru)!?!? Mitä ihmettä!?!?!

Kun tuota ylimääräistä on vielä 20 kiloa, niin ei olisi varaa tulla takaisin yhtään... varsinkaan tällä lailla

!
APUA!!!!