Yleensä jos mulla jää kalorit pahasti vajaaks, niin heitän illalla jugurtin sekaan kookosöljyä ihan reilusti. Tosin kookosöljyn käyttö kantsii alottaa aika hitaasti ettei mee maha ihan ruikulille

Mut sitä mä kyl noin muutenkin suosittelen, jos ei käytä jo. Ite en yhtään tykkää kookoksesta missään muussa, mut partiksen seassa toi öljy on jees. Se menee kyl sellasiks kokkareiks, mut mä tykkään

Laitan about 20g öljyä/100g partista.
Nyt vaan oli partis loppu ja minkään muun kanssa en kertakaikkiaan saa tota öljyä alas. Noh, nappasin 100g palan sitä juustokakkua (joka siis oli melkein pelkkää rasvaa

), niin sain kalorit johonkin vähän vajaa 1500. Tänään kuitenkin saan varmasti reilusti enemmän, kun illalla herkutellaan chicken wingseilla ja itetehdyllä kylmällä avocadotahnalla
Mut jee, paino tänään
68,5! Mähän jopa voisin oikeesti päästä vappuun mennessä siihen 68:n! Sit laitan kyllä uudeks tavotteeks varmaan 66, MUTTA, ennenkaikkea aion nyt panostaa liikuntaan! Alan taas juoksemaan (ihan varovasti kyllä) ja huomenna mulle tehään salilla tosiaan uus kunto-ohjelma. BMI on nyt jo 21,7, eli ei sen tosta kyllä tuhottomasti tartteis tulla alas. Läskiä kuitenkin riittää, joten nyt kun oon jo tosi lähellä optimeinta painoa, niin alan taistella röllyköitä vastaan lisäämällä liikuntaa.
Nyt laitan kyl bikinit päälle ja meen parvekkeen sohvalle (

) lukeen torstaina olevaan tenttiin! Ihanaa kun on tollanen iso lasitettu parveke jossa on aivan superlämmintä aamuvarhaisesta iltamyöhään ja kun siellä on vielä toi meiän toinen sohvakin. Paras osa tässä kämpässä

02/2012 päättynyt painonseurantapäiväkirja:
Kesäkilojen karkotus02/2012 aloitettu liikuntapäiväkirja:
Sentit jäävät salille