karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-09-04 04:52:03

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 35 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-09-17 19:20:27 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

=D> =D> Hieno tulos puntari! Onneksi olkoon! Taidan kyllä itsekin kokeilla tuota, kuulostaa niin hyvälle. Kerro sitten että miten jatkat ja jos jaksat, jatka päiväkirjanpitoa, kiva nähdä mihin suuntaan tilanne "kehittyy". Mutta, vielä kerran: \:D/ =D> \:D/

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-09-17 21:20:37 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Puntari, kyllä minä juon kahvia. Sitä jopa jotkut guruista suosittelevat rasvanpolton tehostamiseen. Nykyään kyllä kofeiinitonkin on jo juotavaa. Aikaisemmat kofeiininpoistomenetelmät tekivät siitä tosi myrkkyä. Kannattaa kokeilla, miten sopii itselle.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-09-17 22:29:42 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Kookos: Kiitti kiitti! Suosittelen sullekin ehdottomasti! Kauppalaskut ovat mulla kyllä räjähtäneet käsiin, mutta paremmalla suunnittelulla nekin varmaan pysyisivät kurissa. Nyt en ole siis kustannuspuolta miettinyt lainkaan, vaan pyrkinyt syomään mahdollisimman hyvää ruokaa

Elka: Joo, olen huomannut, että moni täällä juo ihan kunnon kahvia. Mä en juo kuin yhden kupin päivässä (aamuisin), mutta siitäkin olen näkojään saanut kunnon riippuvuuden. Mä yritän pysyä erossa kaikessa sellaisesta, johon mulla on riippuvuus- tai intohimosuhde, kuten kahvi, olut, jäätelo ja pähkinät...

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-09-17 22:37:41 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Vielä kookokselle: Olin kyllä vähän ajatellut lopettaa ruokapäiväkirjan pidon tähän, koska yritän huomisesta lähtien radikaalisti rajoittaa surffailuani. Siihen menee nykyään nimittäin ihan liikaa aikaa ja olisi niin monta muutakin mielenkiintoista juttua tehtävänä... Ei täältä kyllä kokonaan malta olla pois, muuten jää kaikki uusi tieto saamatta!

Hmm. Täytyykin miettiä, mitä tehdä tän ruokapäiväkirjan suhteen. Ehkä mun ei kannata näin lyhyeen lopettaa, koska opit eivät varmasti vielä kahdessa viikossa ole menneet selkärankaan saakka. Kiellän itseäni kuitenkin ottamasta stressiä, jos en joka päivä jaksa/ehdi kirjaamaan ruokiani [-X .

Milloinkas meinaat aloittaa? Laitathan säkin sitten ruokapäiväkirjaa näytille, jookos? :)

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-09-19 22:28:26 
Poissa
sintti
sintti

Hieno päätös teillä molemmilla (sulla ja sun miehellä) 2 viikon Atkins induktiolla. :) Kannustaa varmasti monia.

Mäkin sain kunnialla viikonloppuvierailuni suoritettua. :D Tänään en päässyt puntarille koska emme olleet yötä kotona. Huomenna tasan viikko SBD:n aloituksesta ja aamulla innolla puntarille. :)

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-09-20 08:15:46 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Tuo sun tulos oli niin lupaava, että taidan aloittaa tänään. Maanantai kun on aina hyvä päivä aloittaa... :wink: Oletko sä pitänyt jotain alimmais-hiilari-määrää päivässä, vai oletko vain laskenut ne mahdollisimman alas? Ja joo, tuo surffailun rajoittaminen on hieno ajatus, mullakin kuluu aivan liikaa reaaliaikaa netissä. Täytyisi ryhdistäytyä, kun välillä tuntuu ettei muuta ehdikään. Joskin vietän aikaa Suomessa jouluun saakka, ja tuntuu ettei täällä ole muuta tekemistä!

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-09-20 19:15:37 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Way to go, kookos :D !

Ma en ole hiilareita laskenut ja kuten jossain viestissa jo totesin, olen todennakoisesti syonyt niita ihan liikaa. Aamuisin oon syonyt n. 75 g tuoreita herkkusienia, lounaalla jotain lamminta vihanneslisuketta pari desia, ja illallisella myos pari desia vihanneslisuketta seka lisaksi murokulhollinen pinaatti- tai kaalipohjaista salaattia, jossa tomaatteja. Eli varmaankin enemman kuin mita induktiolla saisi syoda.

Tsemppia! Kuva

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-09-24 07:47:31 
Poissa
sintti
sintti

Oikun kadehdin noita sun herkkusieniruokia. Mulle tulee herkkusienistä masu kipeeks. Metsäsienistä ei, mutta ei ole tänä syksynä ehtinyt sienimetsään.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-09-24 18:28:13 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Palleriina kirjoitti:
Oikun kadehdin noita sun herkkusieniruokia. Mulle tulee herkkusienistä masu kipeeks. Metsäsienistä ei, mutta ei ole tänä syksynä ehtinyt sienimetsään.

No onpas harmillista! Mä voisin syodä herkkusieniä joka ruoan yhteydessä, jos ne eivät olisi niin kalliita :? . Nyt tyydyn laittamaan niitä vain aamiaismunakkaisiin.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-09-29 14:17:22 
Poissa
sintti
sintti

Meillä herkkusienet eivät edes olisi hirveän kalliita. Mulla nyt jo tän viikon marjat kuvioissa mukana. Miten voinkaan nauttia puolukkarahkan mausta! Nam! Eilenkin oli taas muilla päivällispöydässä perunat kehissä. Mies nappaili illalla raksalla eväinä olleita fasu-palan tapaisin suklaakeksejä. Edelleenkään ei mitään himotusta siihen suuntaan! Miten tää voi olla näin helppoa! Mulla pelaa tosiaan parhaiten tää tuommoisia herkkuja kun en syö lainkaan niin menee hyvin. Ootas kun otan yhden niin syön koko pussin.

Mukavaa viikon jatketta!

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-09-30 13:43:18 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Heips :)

Taitaa vattanväänteet johtua purkasta..varsinkin jos jotain xylitoli..

Tsemiä!

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-09-30 17:36:58 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Moiks Tuikku,

Täällä ei tunneta ksylitolia, vaan purkoissa käytetään yleensä sorbitolia. Mutta samat vaivat molemmista syntyy :wink: .

Tsemejä myos sinne!

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-10-02 08:27:20 
Poissa
sintti
sintti

Mä herkuttelin illalla juustoilla ja join pari lasia punaviiniä. Olipa aamulla aikamoiset vatsanväänteet.

Mä aion ensi viikolla taas alkaa pitämään ruokapäikkäriä vaan täällä koska olen aika herkkänahkainen ja mun on parempi pysytellä pois sieltä toisesta koska vähähiilaristen vastustus on aikamoista. Yks yrittää käännyttää muita ja muut sanovat hyvähyvä. Onnistuakseni mä en voi lukea enää niitä. :) Mutta mun olo kertoo muuta! Mulla on edelleen loistava olo!

Hyvää viikonloppua!

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-10-03 02:36:07 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Palleriina, niinpä. Saas nähdä, kauanko mä jaksan vielä siellä notkua.

Hyvää viikonloppua myos sinne! :D Ei välitetä muista!

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-10-04 15:14:11 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Pihalla olen kuin lumiukko, tai vähän jo kärryillä siintä mitä viikonloppuna on tapahtunut.

Mutta onnex löydän teidät täältä ja toivottavasti vierailette tuolla kuiteskin? ;)

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 35 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2

Kaikki ajat ovat UTC+02:00