Vähän taustatietoja kehiin. Olen -83 syntynyt 170cm pitkä tytönheitukka, ja karppausta on takana kohta 9kk. Olen normaalipainoinen, mutta haluaisin kiinteämmän ja urheilullisemman kropan. Olo on loistava, ja näin syksyn tullen ehdin jälleen paneutumaan liikuntaankin eri tavalla. Olen liikkunut säännöllisen epäsäännöllisesti tätä kesää lukuunottamatta, ja kolme koiraa pitävät huolen siitä että lenkkeilen päivittäin. Joskus enemmän, ja joskus vähemmän. Riippuu hieman säästäkin, koska kovilla pakkasilla vinttikoirat ei tarkene vaikka kuinka pukisi, ja sateella noita saa vetää perässä.
Olen harrastanut zumbaa, välillä kuntosalia, sulkkista (en osaa pelata kunnolla, mutta nautin siitä), joskus bodypumpia, ja mitä milloinkin. Jopa kuntobalettia olen joskus testannut, ja se oli yllättävän hauskaa! Nyt on tarkoituksena taas saada liikuntarytmiä säännöllisemmäksi koulun alkaessa, kun kesän tiukka työtahti ei jättänyt tilaa kuin koirien lenkeistä huolehtimiselle.
Tänään kävin koirien kanssa 45min rennolla kävelylenkillä, ja nyt lähden kokeilemaan kahvakuulailua ensimmäistä kertaa ikinä. Illalla käydään vielä koirien kanssa lenkillä, jonka pituus riippuu ihan siitä minne suuntaan huvittaa lähteä käppäilemään.
Nyt löytyy taas sitä liikunnan intoa, ja löysin jopa lähes hävinneet vatsalihakseni kun kävin eilen pitkästä aikaa kuntosalilla.