Olen liikunnallinen 28-vuotias nainen. Harrastan vesijuoksua, kahvakuulaa, lenkkeilyä, zumbaa, spinningiä, pyöräilyä, hiihtoa... ihan fiilisten mukaan. Karppaustaustaa minulla on vuodesta 2005 ja nyt ajattelin julkikarppailla. Olen onnistunut salakavalasti lihomaan kymmenisen kiloa. Karpaten pudottanut ja taas lihonut. Pudottanut ja lihonut.
5kg pitäisi pudottaa. Ja jos nälkä kasvaa syödessä, pudotan toisetkin viisi kiloa, ellei ukkokulta pistä hanttiin. Missään välissä en ole varsinaisesti hiilareita sen kummemmin ahminutkaan mutta karkkia on tullut vedettyä välissä joka päivä joku 300g.

Se on minun SUURIN pahe.
Sentit ja kilot tänään:
vyötärö: 74cm
lantio: 102,5cm
paino: 67,1kg
Aamulla karppileipää, juustoa, meetvurstia ja majoneesia. Partajugua ja mustikoita. Aamun hilut: n. 10g. Ilta painottuu vähemmille hiluille. Paistan kesäkurpitsaa oliiviöljyssä. Raejuustoa ja tonnikalaa sekaan. Töissä vedän salaatin katkaravuilla, kurpitsansiemenillä, kanalla ja rucolalla. Sekaan reilusti oliiviöljyä. Jos nälkä yllättää syön bulgarian jugurtin marjoilla ja makeutusaineella. Bulgarian jugurtissa näyttäs olevan vähemmän hiilareita kuin partajugussa.
Aloitin tämänhetkisen alakarppauksen 8.8.2011 jolloin mitat olivat seuraavat:
vyötärö: 76cm
lantio: 104
paino: 67,9kg
Eilen kävin tunnin maastolenkin ja toissapäivänä tunnin kahvakuulareenin.
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/w5Ijesw/]

[/url]