karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-09-04 00:59:03

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 184 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 510 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Mama puhdistautuu
ViestiLähetetty: 2011-09-07 22:58:39 
Poissa
nuivakarppi
nuivakarppi

mä tulin kans kurkkaamaan otsikon perusteella, kun pitkästä aikaa katsoin "uusia viestejä". :)

tsemppii vaan
painon pudotukseen.
ihan samalta(?? siis painon tarkkailulta ja ruokien listaamiselta) kuulostaa kuin mun pölötykset. -> siis ei kukaan muakaan kommentoi. (sori piinis - et sä oo ei kukaan :oops: )

2. pvkirja: viewtopic.php?f=11&t=27408

ViestiLähetetty: 2011-09-07 23:07:59 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Pitää mullakin taas aktivoitua kommentaattorina :D

Kolmen lajin illallinen vielä:

hedelmäsmoothie aluksi (rainbowin smoothie-hedelmät [mango-papaija-ananas] appelsiinimehua, omenavichy, passionmehu)

chilisoosi (naudan jauheliha, öljy, sipuli, curry, kurkuma, habaneroa pakkasesta, rainbow chicken wingsit, he-ma-pa [meidän vakiosoosi :D suunnilleen] kanamaggi, suola, kidneypavut)
kaverina kurkkua ja tomaattia

jälkiruokana kerma-mansikka-tuorejuustovaahto

Harkitsin etten enää syö näin myöhään mut oli tasan sen arvoista!

Tämä vaipuu ekstaasiin makuhermojen hemmottelun jälkeen ja painelee nyt sänkyyn, hyvät yöt!

:smt020 :smt110 :smt058 :smt060

ViestiLähetetty: 2011-09-07 23:30:45 
Poissa
rakastajakarppi
rakastajakarppi

Mamachi kirjoitti:
Tämä vaipuu ekstaasiin (...) painelee nyt sänkyyn, hyvät yöt!

Öitä. Koitahan herätäkin. Me sua niin kaivataan.

ViestiLähetetty: 2011-09-08 04:59:48 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Pikku-iikka kirjoitti:
Poitsut on liian ujoja tai eivät älyä mitään, äijät touhuaa autotalleissaan, fiksut miehet omaa liian korkean moraalin. Mut' sä, anniem, oot maailman kolmanneksi ihanin tyttö.

No jopas... He-he :oops: Tässähän vallan nolostuu, varsinkin kun ollaan Mamachin päikyssä eli julkisella paikalla. Mutta mikäs tässä toisaalta ollessa, parempi suoristaa selkä ja todeta olevansa vallan samaa mieltä (joskin kaksi pykälää ylempänä, omassa listassa).

"Remembering you are going to die is the best way I know to avoid the trap of thinking you have
something to lose. You are already naked. There is no reason not to follow your heart."

ViestiLähetetty: 2011-09-08 17:12:34 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Pikku-iikka kirjoitti:
Mamachi kirjoitti:
Tämä vaipuu ekstaasiin (...) painelee nyt sänkyyn, hyvät yöt!

Öitä. Koitahan herätäkin. Me sua niin kaivataan.

Eiks toi oo joku Yön biisi tms...? En tosin ruukaa kuunnella yötä.. Paitsi insomnian iskiessä.. :D

Paino 65,5 kg. whatta whack tai jotain.. Kyl meni usko tohon laitteeseen :shock: Otin mittojaki, jostain käsittämättömästä syystä reiden ympärys on hitusen enempi ku jotain viikko sit mut vyötärö pienempi :P Onko mun jalat turvonneet, kenties lihasta? En usko ;) Riippuuhan se mittauskohdastakin.. No jah. What eva.

Lounas (aamiainen):
ylläri ylläriiiii! Pekonia, munakokkelia, brietä, graavilohta, salaattia, tomaattia, cappuccino kermalla, omenavichy, n. 8 neliösentin pala toscapiirakkaa poikkeuksena [-X :|
Pari kermakahvia töissä.
Ai niin! Oli pakko saada maistaa raakasuklaalla päällystettyjä gojimarjoja.. Pyörryttävän hyviä. Hh jotai 55/100.

Kotona taas:
sitä mansikkavaahtoa.

Ja illalla varmaan taas sitä smoothieta. Ja sitä kastiketta. Oikeestaan mun on aika turha kirjata näitä :D Alan kyl epäileen onko mul jotain neurooseja ruuan suhteen vai oonko vaan tylsä :mrgreen:

Pitäsköhän mul alkaa googlettaan jotain ruokaohjeita. Ai niin. Tänään paistan varmaan taas kanankoipia ja syön wasabin kans. Vaihteeksi :lol: Mut hei, Kariniemen marinoimattomat oli 1,29 €/kg! What did u want me to do?!?

Kyl mä silti aika tyytyväinen oon, vähintäänki hyväkarppia on ollu ja nyt en oo ainakaan vedelly leipää ja pastaa ja riisiä niinku joku aika sit. Paino mul ei oo vuoden aikan juuri noussu, mut on mul jotenki parempi olo tämmösellä vähemmän tollasta tärkkelystä sisältävällä linjalla. Ja on täs tosiaan vähän hoikistuttu jo vaik paino oiski sama :D Pitää kohta harkita pienempää työvaatetusta. [-o<

Viestin otsikko: Re: Mama fiilistelee
ViestiLähetetty: 2011-09-08 17:17:00 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Uusi otsikko, vanha ei oikein pitänyt paikkaansa. Mietin eka laitanko "maman hyväilyt" (hyväkarppaus) mut se ois ollu ehkä vähän liian... Köh.... :lol: :mrgreen:

ViestiLähetetty: 2011-09-08 19:15:18 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Noniin, nyt tää on ruokiksissa. Hyvähyvä! Pääsee kommenteeraamaan enempi :mrgreen:

"Remembering you are going to die is the best way I know to avoid the trap of thinking you have
something to lose. You are already naked. There is no reason not to follow your heart."

ViestiLähetetty: 2011-09-08 19:40:16 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Niinku aiemmin oli rajoitettu näkyvyys? :lol: Ei vaan, ehkä nyt useempi löytää urkkimaan ;) Ja ollaan ns. itse asiassa...

ViestiLähetetty: 2011-09-08 19:50:43 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Rajoitettu näkyvyys eli liian kaukana eli alueella, jolla en aina niin kovin usein vieraile :lol: Täällä kun on toi oma päigöni, niin tulee useammin kyttäiltyä ja luettua kans. Mut nyt on hyvä, nyt tänne sitä ruoka-asiaa ja paljon asian vierestäkin, that's what food diaries are for!

ViestiLähetetty: 2011-09-08 20:02:27 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Tänks for following :lol: Mäkin tuun jutusteleen vastavuoroisesti ;)

ViestiLähetetty: 2011-09-08 20:10:29 
Poissa
Elinkautinen
Elinkautinen

Piti tulla kurkkimaan =D>

Tsemppiä :smt039

Kotona!

ViestiLähetetty: 2011-09-12 17:24:33 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Jaahas.. Viikonloppu meni sit suunnilleen vetäessä SOKERIA. Tein sen oikein tarkoituksella että alkaisi ällöttääm jo. Toisaalta uskon, että kroppa kaipaa sitä mitä se tarvii, mutta tarviiko ihminen sokeria? Luulen kyllä vähän että mulla onnistuu homma paremmin jos jätän kiellot pois. Saan syödä mitä haluan, mutta itsepä sitten myös seuraukset kärsin. Tämän takia en esim useinkaan juo mitään. Ei se ole sen pahan olon arvoista. Yhden oluen tai viinilasin voi joskus ottaa maun takia, saunan jälkeen, hyvän ruuan tai seuran kera... Ehkä pitäisi sitten vain ottaa sama asenne tuohon sokeriin taas. Kuin myös leipään ja muuhunkin.. Ainoa mitä haluan varoa on noi mun pakkomielteet vetää jotain tiettyä syömistä jatkuvasti, mutta onneksi mulla ei sokerin kohdalla yleensä jää se päälle. Joku leipä sit on eri... Tosin jos se pysyy jossain palassa tai kahdessa päivässä niin ei taida mun elämä siitä kaatua, varsinkin kun fyysistä työtä tekee.

Tänään olen syönyt:
Pekonia, munakokkelia, salaattia, tomaattia, paprikaa, brietä, kermakahvia (n. 1:4), vähän omenamehua, pari pientä palaa mansikkakakkua (oli kai jotain marenkia tai mitä lie kans), kaksi lehmistä ja kaksi palaa fazerin ranskalaista moniviljaleipää =P~ jonka päällä voita, valkosipulia, tammenlehtisalaattia, keittokinkkua ja goudaa. Mun ruuat taitaa olla niin samoja aina ettei kannata kirjottaa ylös :? Ehkä mun pitäis kirjottaa ne ylös vaan jos kerrankin poikkean? Enpäs tiedä. Tänään oli ihan hyvä fiilis töissä, osaksi sen takia että viikonloppuna nukkui tarpeeksi, mutta luulisin et vähän korkeemmilla hiilareilla jaksaa myös paremmin sipsutella päivän edestakas. Sitä paitsi paino on taas 64,9 kg :D

Että tämmösiä. Illaksi täytyy saada taas kunnon lihakastiketta ehkä lisävihannesten kans :wink:

ViestiLähetetty: 2011-09-12 17:46:21 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Toisille voi tosiaan sopia ne korkeemmat hiilarit. Mä en edes halua tiputtaa hiilareitani ketoosiksi saakka, sillä se ei ainakaan (lukuisista yrityksistä huolimatta) tunnu yhtään piristävän mua :shock: Ja haluan syödä hedelmiä ja joskus viljojakin, siinä vielä lisäsyitä. Kieltäytymys on hanurista, kohtuuden opettelu on paljon parempi :mrgreen:

ViestiLähetetty: 2011-09-13 17:01:16 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Tänään kävin kuulkaas mäkkärillä lounaalla. :mrgreen: Ice latte, ranskalaiset ja porkkanapiirakkaa. Samaan hintaan ois kai saanu aterian mut en oikein tykkää hampurilaisista :D

Että tällainen terveyspäivä. Paino oli kuiteski äsken 64,3. Taidan kuluttaa töissä enemmän ku mitä söin. Nyt mietin et jaksaako alkaa syömään kummempia ku pitää kohta taas lähtee liikenteeseen.. Pari lehmistä otin taas pahimpaan nälkään, ja se maistuukin sillon parhaalle :D En tiä, tohon en varmaan kyllästy ikinä ;) Pakko olla aina paketti kaapissa. Toinen on vichy ja valmarin :smt049 Perussetti melkeen ku tulee kotiin.

Mitähän ruokaa sitä tänään laittas? Jotain vaihtelua? Yks possun sisäfile on jääkaapissa mut siitä yksistään taitaa tulla vaan paha mieli :D

Eilen illalla tein kyllä lihakastiketta mut söin vaan yhden kanankoiven. Välillä tulee näitä aterioita ku vetää vaan proteiinia ja rasvaa.

ViestiLähetetty: 2011-09-14 19:17:02 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Taisin syödä eilen puolikkaan pekonimakkaran, mexican mixiä ja kanankoiven, TAAS. Onko mul oikeesti pakkomielteitä, vai onko tää normaalia? :D Jossain vaiheessa söin varmaan viikkokaupalla ehkä jonku 3-5 kananmunaa päivässä, siis keitettyjä, siis majoneesin tai sinapin kans, ehkä keittokinkkua tai pekonia kaverina.. Nyt on menny kai viikkoja etten oo syöny muuta kananmunaa ku tota munakokkelia. Keittelin just äsken munia jos taas koukuttais itsensä, ois se parempi ainakin ku joku leipä...

Ja leipää söinki yhden palan päällisineen, ei tartte kai kirjottaa mitä ne oli. Ja lounaaksi aika täsmälleen sama ku eilen, pikkasen pienemmällä kiireellä vaan. Puolen tunnin lounastauosta jää usein 10 min aikaa syömiseen. Ja tämän ravinteikkaan lounaan ansiosta kahden tunnin päästä oli jumalaton nälkä.

Lisäksi olen syönyt, tattadaa, kai kolme kolmiojuustoa. Blaah :lol: Vihreetä teetä ja maapähkinävoita. Edellistä olin vetäny kai vuoden päivittäin, nyt on ollu purkki kaapissa ehkä pari kk melkeen koskemattomana. Hmm.

Mun sisäfileessä näky olevan päiväys 9.9., taitaa vaivihkaa siirtyä roskiin. Olen hysteerinen sen suhteen, että meillä ei syödä mitään vanhentunutta. Mut eipä meil oo koskaan mitään mahatautejakaan, eikä muitakaan pahemmin.

Mietiskelen tekiskö kanagratiinia. Pitäis kai jouduttaa se uuniin jos meinasi tänään syödä.....

ViestiLähetetty: 2011-09-14 19:21:55 
Poissa
rakastajakarppi
rakastajakarppi

Mamachi kirjoitti:
Mun sisäfileessä näky olevan päiväys 9.9., taitaa vaivihkaa siirtyä roskiin. Olen hysteerinen sen suhteen, että meillä ei syödä mitään vanhentunutta. Mut eipä meil oo koskaan mitään mahatautejakaan, eikä muitakaan pahemmin.
Mietiskelen tekiskö kanagratiinia. Pitäis kai jouduttaa se uuniin jos meinasi tänään syödä.....

Filettähän kantsis' hiukka haistella, voi olla parhaimmillaan. On myyntiajoissa isot toleranssit varmaan, ja kokonainen lihahan yleensä paranee pikku riiputtelulla... Jauhelihat ja kalat sit' erikseen. Eläkä hättäile sen kanan kaa, Mamatsi, ilta on vielä nuori. Gratiinia kehiin vaan.

ViestiLähetetty: 2011-09-14 20:09:43 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Pitääpä tsiigailla miltä se vaikuttaa ;)

Taitaa kanakin alkaa tökkimään, sori vain en tehnykään gratiinia :D Tuli vähän niinko kylmä illallinen: keitetty kananmuna jonka päällä voita ja kinkkua, kukkista dippailtuna lidliläiseen hottisalsaan (tota oli pakko saada ja tortillasipsejäki ostin mut niitä ehkä weekendinä) ja jonniilaista smoothieta (hedelmiä, marjoja, mehua, jugua, vettä). Kieltämättä osaset ei oikein sopineet yhteen, mutta tää tapas-tyyppinen syöminen on kans mulle tuttua :D Toiset äidit ne vaan kokkailee pottuja ja sooseja lapsilleen, meidän muksu on luonnostaan karppi, söi mun kans ;) Salsa vaan oli vähän äkästä, vaikka on kyl mausteisiinki tottunu :mrgreen: Vihreetä teetä kans. Nyt on semmonen oloki et olipa vähän sekalainen meteli ja mahakin varmaan ihmeissään. Ei säre mutta onpa täys olo.

Ai niin, meidän konservatiivinen sisältä (päältä hieno analyyttinen) vaakamme ei osannu päättää painanko mä tänään 64,3 vaiko 63,7 :lol: Pienen pohdinnan jälkeen se yleensä päätyy alempaan, ei tosin aina. Huomenna voi taas muuttaa mieltään, itepäinen seki ;)

Joka tapauksessa vaatteet ne vain väljyy ja ihan niinko mul ois jotain lihaksiaki jo :lol: Näillä mennään.

Vielä yksi havainto: jos en juo tarpeeksi vettä, aamulla on nihkee krapulainen olo ja vähän niinku särkis joka paikkaa.. Tajusin tänään etten juonu tarpeeksi eilen, toissa aamuna oli paljo paree olo. Nyt sit killitän ainaki teetä jos ei vettä aina :D

ViestiLähetetty: 2011-09-15 17:09:21 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Heipodei :)

Aamiainen aika perinteinen (lounas):
pekonia, munakokkelia, salaattia, tomaattia, paprikaa, kylmäsavulohta, tilsit(?)juustoa, savukinkkua, brietä, cappuccino kermalla ja vichyä karpalomehulla. Noh, jotain uutta edes :D Näitä ennen kermakahvi ja pikku pala mansikkakakkua.

Kotiin tultua lisää gourmeeta (päivällinen?):
Aura-juustoa keittokinkun mutkassa, tummia pieniä viinirypäleitä, yksi mehukas päärynä, vichyä appelsiinimehulla, kermakaakao ananasesanssilla (suklaajäätelöfix) ja viimeinen pala minttua. Taidan ottaa vielä pari kolmiota lehmistä niin olo on aika autuas :lol:

Jotaki lisägourmeeta pitää keksiä illalliseksi :D Haluttais kyllä kalaa, hmm.. Sitä ei vaan tuu syötyä tarpeeksi! :evil: Vaikka tykkäisin, mut tahtoo olla niin kallista.. Suhteellisesti ainakin, koska söisin sitä niin paljon :lol:

Paino 63,8 :smt026

Onneksi kaapissa on parit pienet housut, muuten oisin kohta ihan hiphop :mrgreen: Työvaatteet pyörii päällä, pitää kattoo mitä niiden kans tekis ;)

Näyttäs et korkeemmat hiilarit ja todennäköisesti pienemmät kalorit auttaa mulla hoikistumaan, ainaski tähän työhön yhdistettynä. Myös jaksu parempi!

ViestiLähetetty: 2011-09-15 17:14:29 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

BMI 25,6 :shock: :shock:

ViestiLähetetty: 2011-09-15 19:09:39 
Poissa
rakastajakarppi
rakastajakarppi

Mamachi kirjoitti:
Heipodei :)
(...) Työvaatteet pyörii päällä, pitää kattoo mitä niiden kans tekis ;)

Zamboree! Ittellä pyörii kans'. Kohta on pakko pyörähdellä isoon vaatekaappiin ja ihmetellä mitä siell'on... Vaikka mitä, väittäisin.

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 184 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 510 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00