Pikku-iikka kirjoitti:
Mamachi kirjoitti:
Tämä vaipuu ekstaasiin (...) painelee nyt sänkyyn, hyvät yöt!
Öitä. Koitahan herätäkin. Me sua niin kaivataan.
Eiks toi oo joku Yön biisi tms...? En tosin ruukaa kuunnella yötä.. Paitsi insomnian iskiessä..

Paino 65,5 kg. whatta whack tai jotain.. Kyl meni usko tohon laitteeseen

Otin mittojaki, jostain käsittämättömästä syystä reiden ympärys on hitusen enempi ku jotain viikko sit mut vyötärö pienempi

Onko mun jalat turvonneet, kenties lihasta? En usko

Riippuuhan se mittauskohdastakin.. No jah. What eva.
Lounas (aamiainen):
ylläri ylläriiiii! Pekonia, munakokkelia, brietä, graavilohta, salaattia, tomaattia, cappuccino kermalla, omenavichy, n. 8 neliösentin pala toscapiirakkaa poikkeuksena
Pari kermakahvia töissä.
Ai niin! Oli pakko saada maistaa raakasuklaalla päällystettyjä gojimarjoja.. Pyörryttävän hyviä. Hh jotai 55/100.
Kotona taas:
sitä mansikkavaahtoa.
Ja illalla varmaan taas sitä smoothieta. Ja sitä kastiketta. Oikeestaan mun on aika turha kirjata näitä

Alan kyl epäileen onko mul jotain neurooseja ruuan suhteen vai oonko vaan tylsä
Pitäsköhän mul alkaa googlettaan jotain ruokaohjeita. Ai niin. Tänään paistan varmaan taas kanankoipia ja syön wasabin kans. Vaihteeksi

Mut hei, Kariniemen marinoimattomat oli 1,29 €/kg! What did u want me to do?!?
Kyl mä silti aika tyytyväinen oon, vähintäänki hyväkarppia on ollu ja nyt en oo ainakaan vedelly leipää ja pastaa ja riisiä niinku joku aika sit. Paino mul ei oo vuoden aikan juuri noussu, mut on mul jotenki parempi olo tämmösellä vähemmän tollasta tärkkelystä sisältävällä linjalla. Ja on täs tosiaan vähän hoikistuttu jo vaik paino oiski sama

Pitää kohta harkita pienempää työvaatetusta.