Moi.
Oon Mytty, enkä oo ikinä onnistunut painokampanjoissa vaikka tulosta oliskin tullut. Nyt mää onnistun. Mä painan huhtikuussa 65kg ja kesän lopussa olen enintään 63-kiloinen. Nih. Turha alkaa mulle väittää.
No okei, otin itseäni niskasta kiinni jo vuoden alussa. Karppaillut olen koko syksyn (tietty, se on elämäntapa), mutta sen verran lepsusti sitten kuitenkin, ettei se paino sillä laske, pysyy vaan oikein helposti siinä 72kg kieppeillä. Painoin viikko sitten sunnuntaina kuitenkin upeat 75.6kg, tänä aamuna paino on 72.9. Mutta kuten ollaan ennenkin huomattu, matka 72/73:sta sinne 70:een ei ookaan ihan niin helppo miltä se näyttää. Mun kroppa yrittää väittää mulle että tää olis se mun oma paino ja mä yritän väittää vastaan että hei haloo, se paino on 10 kiloa alemmas. Me ei olla vieläkään päästy tästä yheisymmärrykseen joten tästä voi tulla hermojaraastava kevät.
Olen pysynyt ketoosissa, mutta olen laskeskellut hiilarit vain suurinpiirtein joten kalorilaskuriin alan varmaan kirjoitella ensi viikon jälkeen jos paino ei lähde laskemaan, pöhöthän meni jo. En oikein vieläkään käsitä miten viime kesänä lähti niin yhtäkkiä kolmessa viikossa lähes 10kg. Jos se nyt tapahtuu uudestaan niin kirjoitan siitä kirjan.