Kiitos HuimaHeimo!!! Puit juuri sanoiksi sen, mitä ajattelen!
Kolmas kerta toden sanoo, ensimmäinen kerta karppausta muutama vuosi sitten meni syystä tai toisesta mönkään ja edellinen yritys viime vuonna meni motivaation puutteesta.
Nyt "uusi alku" heinäkuun alusta ja tikkeri on tältä viimeisimmältä (ja viimeiseltä) aloitukselta.
Tällä kerralla en ole punninnut enkä mittaillut, olen rennosti karppaillut hiilareiden liikkuessa ketokarppauksen ja hyväkarppauksen välillä. Alussa sallin silloin tällöin hiilariherkkuja, ne ovat jääneet pikkuhiljaa viikkojen kuluessa automaattisesti pois.
Isoin ero aikaisempiin aloituksiin on se, että nyt olen toooodella hyvällä mielellä liikkeellä, mitään kiirettä ei ole, enkä himoitse kanssaihmisten hiilareita
Kroppa kertoo nykyään hyvinkin tarkkaan, mitä tarvitsee lisätä. Kaikenlaiset lisäaineet ja makeutusaineet eivät enää sovi, pyrin kokkailemaan yksinkertaisista raaka-aineista ja olen siihen todella tyytyväinen

Enkä tosiaan korvaa leipää tms, koska en tarvitse korvikkeita. Ruokailuja on päivässä 2-3, riippuen päivän menoista.
Ihanata kun stressi on poissa ja saa ihan rennon letkeästi voida hyvin, liikkua ja laihtua ja SYÖDÄ