Moi. Lueskelen tosi harvoin tätä vonkaleiden puolta, joten tämäkin ketju on jäänyt multa täysin huomaamatta tähän mennessä!
Itsekin olen haaveillut rintojen pienennyksestä (ja kiristyksestä, nämä kun roikkuvat ihan tuhottomasti) jo vuosia, mutta koskapa mulla on taipumusta ahmimiseen ja edelleen jojoilen painon kanssa rajusti, ei leikkaukseen ole näin ollen järkevää mennä. Tällä hetkellä, kun painoa on taas tullut lisää, kuppikokoni on 85F. Niska-hartiavaivoja on jonkin verran, mutta eniten näistä ryntäistä on kyllä ihan kosmeettista haittaa. Inhoan ja häpeän isoja ripputissejäni, jotka ovat aina tiellä, hankaloittavat liikuntaa, eivätkä mitkään vaatteet näytä päälläni hyvältä. Lisäksi rintojen alta iho kerää epäpuhtauksia, ja kesähelteillä sinne kehittyy myös hiivaa.
JOS joskus saan painoni stabiloitua niin, että voisin harkita leikkaukseen menoa, niin mulla oikeastaan ainoa vaihtoehto on hakeutua yksityiselle. Työskentelen nimittäin itse leikkaussalihoitajana, ja ajatus siitä että menisin leikkaukseen omalle työpaikalleni on kertakaikkiaan kestämätön! Voin vain kuvitella mikä kaakatus kahvihuoneessa kävisi, kun työkaverit puhuisivat rinnoistani ja leikkauksestani!

Eli haluan leikattavaksi paikkaan, jossa henkilökunta ei ole minulle ennestään tuttua. Lisäksi mulle on tärkeää, että saisin itse valita leikkaavan lääkärin, ja sitähän ei julkisella puolella voi tehdä.
Tsemppiä sulle manthika uusintaleikkaukseen, ja kaikille muillekin hyvää kevättä!