zeni85 kirjoitti:
aamupala 2-3 kuppia kahvia
lounas liha/kala/kana ja salaatti/kasvikset
kahvia ja salaattia
päivällinen sama ku lounas
iltapala salaattia tai 1-2 karppileipää
plus keitettyjä kananmunia millon maistuu (meinaa jo vähä kyllästyttää

)
liha/kala/kana on yleensä j-lihapihvejä tai lihapullia(itse tehty, voissa paistettu) tai pekonia tai kanasuikaleita kermassa tai sit ihan savu/uunikalaa kermassa.
salaatti: jäävuorisalaatti, tomatti, kurkku, feta ja punasipuli. rainbowin valkosipuli salaattikastike päälle. ja kasvikset paistan voissa pannulla tai sit kanan kanssa kermassa.
siinäpä se pääosin on. muutamia kertoja oon tehny ihan kanasalaattia/tonnikala/katkarapu..
ja eilen tein kesä herkkuja paistinpannulla: tuoreita herkkusieniä, sisään creme bonjour (valkosipuli ja yrtit) ja pekoni ympärille.. NAMS

noin se suunnilleen menee.. sen oon huomannu et annoskoot on tosi paljo pienentyny ku lopetin hiilarit.. ja urheilen yleensä ennen lounasta (tyhjällä mahalla), äippälomalla kun olen

Mie oon tässä 6pvä karppaillut. Siun menuu aikalailla samanlainen kun miun, paitsi en syö kahta lämmintä ateriaa päivässä. Miulle tää on eka mistä oikeesti voi sanoa pitävänsä näistä laihdutusjutuista. Ystävä tähän sai. Just mittailin tuossa nuo mitat ja ajttelin tehdä niistä taulukon. Jännittää ihan sikana et tapahtuuko miulle mitää, vai olenko poikkeus tässä ja ei toimi

Nesteen lähdön kyllä huomaa jo kasvoista ja sormista. Liikuntaa miullakin tosi vähän. Hiilarit tippunut sadoista per pvä niin siihen 20, kalorit kans pahimmista päivistä tuhansia alas, tätä nykyä ollut 1500-2000. Naposteluntarvetta ei ole enää niinkun ennen, syön kun on nälkä, kolme krt päivässä nyt ollut, annokset pienentyneet itseksiään, eikä tuota mitään ongelmia jos joku syö vieressä. Mikä lie psykologinen muutos päässä tapahtunut

Kahvia menee reilusti ja vettä yritän opetella juomaan enemmän, kun janon tunne harvemmin. Tsemppiä siulle! Ja miulle! ja meille kaikille!