Heipähei,
Itäisestä suomesta kirjoittelen... Meillä näyttäis tuota lunta riittävän...
TeijaS viimetalvena taisi meilläkin useamman kerran käydä niin, ettei kotiin päässyt ennen lapiohommien tekoa. Se on TODELLA ärsyttävää, sillä työpäivän/reissun tms jälkeen sitä vaan haluaa päästä KOTIIIIIIIN.
Miia_Maria Kuulinkin juttua, ettei sielläpäin ole. Harvemmin sillä seudulla lumettomia talvia on

Toivottavasti sinne saatte kuitenkin vielä lunta!
Hassua tällänen lämmin talvi yhtäkkiä kylmien ja runsaslumisten talvien jälkeen...
hullu hatuntekijä siitä tuo kolaaminen on kyllä hyvä homma, että menee kuntoilusta. Olen ottanut pihan kolaamisvastuun talvella itselleni aina kun vaan aikataulu sallii ja nurmikonleikkaus yms sopivat pihatyöt kesällä, ihan vain tuon hyötyliikunnan kannalta
EilenEilen meni taas kerran päivä ihan erilailla kuin olin ajatellut. Koska elokuvat jäivät katsomatta tiistaina, kävin eilen videovuokraamossa vuokraamassa leffat uudelleen. Sain puoleen hintaan (edes jotain hyvitystä).
Eilinen meni siis elokuvia katsoessa.
Katsoin ensin Harry Potter ja kuoleman varjelukset osa 1 ja 2, sitten 3 jaksoa Merliniä ja sitten kello olikin jo noin 01.
Sen verran ahkeroin, että hain imurin keskelle keittiön lattiaa odottamaan kuljettajaa.. Kuljettaja vaan ei elokuvan katsomiselta ehtinyt eilen hommiin.
TÄNÄÄN aion siivota IHAN OIKEASTI ja olla muutenkin ahkera. Mies tulee lauantaina kotiin ja haluaisin edes YHDEN päivän nauttia kotona järjestyksesta ja siitä omaehtoisesta elämästä.
Sitäpaitsi siivoaminenkin on kivempaa kun on yksin kotona eikä tarvitse ärsyyntyä siitä, että siivoo yksin...
AamullaAamulla en meinannut jaksaa herätä, mutta lopulta pääsin ylös.
Aamupalana oli 2 paistettua kananmunaa ja 70g pekonia.
Olen yrittänyt aamupalalle keksiä jotain nopsaan ja helposti valmistuvaa aamupalaa, jolla pärjäisin koko työpäivän.
Olen huomannut, että tankkaan ruokaa aamupäivisin enkä sitten illalla syö mitään. Töissä tulee kamala nälkä eikä eväät työpaikkaruokalassa aina ole ihan sopivia..
No, siis takaisin aamuun.
Heräsin siis aamulla ja lähdin suihkuun, kun illalla en jaksanut.
Tekaisin aamupalan ja söin sen ja pakkasin kimpsut ja kampsut ja lähdin koirien kanssa pihalle.
Järkytys oli suuri, kun yön aikana auton katolle oli satanut reilu 10 cm kerros lunta... eikä vain auton katolle, vaan tietty koko piha oli täynnä lunta.
... ja edelliset lumet vielä kolaamatta...
*huokaus*
Eipä siinä sitten auttanut, kuin ottaa kola käteen ja alkaa kolaamaan.
Aamu alkoi 30 min lumikolailulla. Kyllä sapetti. Sapetti ihan hirveästi. Ihan niin, että teki mieli räjähtää (mutta kenellepä siinä raivoot, kun ei ole ketään paikalla...).
Tukka märkänä suihkusta ja lopulta hiestä viuhdoin menemään kolan kanssa kosteaa suojalunta..
Olin valmiiksi jo myöhässä eikä siinä auttanut muu kuin soittaa töihin, että myöhässä ollaan ja pahasti.
Lopulta sain tehtyä auton mentävän reitin ja lähdin töihin.
Illalla odottaa sitten lumet kolaajaa...Ja koti siivoajaa...
Ei pitäisi tulla tekemisen puutetta.
Hyvä puoli tuossa aamun urakassa oli se, että koirat saivat rauhassa tehdä tarpeensa ja vähän riehuakin siinä kolauksen ohessa..
...
Tykkään kyllä lumenkolauksesta silloin, kun siihen on aikaa. Tuolleen kauheessa kiireessä se ei ole hääviä.
Eli tällästä tänään.
...
Eilinen ei ihan mennyt ruokapolitiikan kannalta oikein, koska ilmeni , että leffakarkkeja oli vielä jäänyt... Eli söin ne.
Nyt niitä ei enää ole, joten toivottavasti nyt sitten elämä palaa uomiinsa.
Mukavaa torstaita!