Kiitti Fisu!
Joo, se on Saari pallo justiinkin semmonen. Sulava liikkeissään.
Mua väsyttää to_del_la paljon. En tajuu miksi. Kohta tarvis lähtee joggatunnille, siellä ei onneksi tarvi tehdä muuta kun hengittää, jos nyt ajomatkat pysyis hereillä. Nukuin tossa päikkärit muttei nekään auttaneet, onneksi ei tarvi tänään rautapalloihin kajota.
Viikonloppuna meen vetään tekniikkakurssin Lempäälään. Kun pistivät kyläyhdistykselle tiedoksi että semmonen on, se oli kahessa päivässä täynnä. Ei kuulemma mikään täyty siihen tahtiin...
Lauantaina mun tytöistä yksi kisaa ekaa kertaa Tampereella, ehdin myös tsekkaan sen noston kun on vaan yksi laji. Voi olla että mua jännittää enempi kun häntä.
Piti tänään sumplia aikatauluja, yks juttu pitää hoitaa "mieluiten viikolla mutta jos ei onnistu niin sit viikonloppuna". Noh, katoin kalenteria, jossa olikin suorastaan 1 vapaa lauantaipäivä ennen huhtikuun loppua. Se on ens viikolla. Aika monta noista menoista liittyy...

... teräkseen. Mä oon semmonen teräsnainen näköjään.
Ei maar, nyt kaapille ettiin joogakamoja.