Tervehdys!
Olen 25 vuotias nainen PK-seudulta, jolla on tavotteena saada kropasta siedettävämpi liikunnalla ja ruokavaliolla.
Mitat 170/75 tällä hetkellä.
Päätin siirtyä kirjoittelemaan päiväkirjaani liikuntapäikkyjen puolelle. Syömisiä en ole kovin motivoitunut kirjottelemaan enää, joten katsotaan josko liikuntapäiväkirja olisi menestyneempi. Ruoasta saa ja pitääkin puhua, sitä ei tarvitse unohtaa kokonaan. Itse tällä hetkellä yritän palata ruotuun GFG:n avulla. Saatan jatkaa myös Liteen, en ole varma. Sitten kun hyvältä tuntuu, niin vähennän hiilareiden määrää, jos on tarve. Tällä hetkellä ruokavalio on siis enempi hyväkarppia kun ennen karpatessani. Kokeillaan miten tämä nyt toimii.
Meillä työpaikalla suoritettiin perjantaina
kehonkoostumusmittaus, joka oli mielenkiintoinen, vaikka tulokset olivat surkeat. Tämä oli tiedossani kyllä jo. Nyt sain vaan inspiraatiota kohentaa kuntoani, lisätä lihasta ja vähentää rasvan osuutta jne. Syksymmällä on tulossa uusi mittaus ja toivon, että tulee paremmat tulokset. Ainakin siihen pyritään

Ja se
liikunta! Niinkun alussa jo kerroin niin yksi tavotteistani on saada itseni kiinteäksi liikunnalla ja ruokavaliolla. GFG:n foorumilla on ohjeet kotitreeniin, sekä kahteen erilaiseen treeniohjelmaan salilla suoritettavaksi. Kotitreeniä olen kerran tällä viikolla kokeillut ja paikat ovat vieläkin pienesti kipeät sen jäljiltä. Eli, olen siis aivan rapakunnossa

Mutta, siihen tulee nyt muutos! Tarkoitus olisi innostua kuntosalitreenaamisesta. Ja muutenkin liikunnasta. Uskon, että lihasta saa kasvatettua parhaiten kuntosalilla. Siihen kun lisää aeroobisen oikeassa suhteessa, niin läskikin varmaankin sulaa.
Olen tehnyt pari
tavoitetta itselleni:
-Kuntosali ja muu liikunta osaksi elämää
-Oikeanlainen ruokavalio, sekä -rytmi
-Käydä kuntosalilla väh. 2 krt viikossa (treenipassi)
-Keväällä Naisten Kymppi juosten/hölkäten läpi
-Kesällä mahtuminen koon 36-shortseihin (odottelevat kaapissa)
-Kesään mennessä -10 kg (-2 kg jo mennyt, eli 67 kg tavoitteena)
-Keväällä/kesällä/syksyllä n. kerran viikossa pyörällä töihin (n. 22 km edestakaisin)
-Kehonkoostumusmittauksen arvojen parantaminen
Tällä viikolla olen noudattanut GFG:tä ruokavalion suhteen. Herkkuja ei ole tehnyt kauheemmin edes mieli. Painoa on pudonnut viikossa 2 kiloa. Tällä jatketaan siis vielä 2 viikkoa ainakin.
Tällä viikolla olen käynyt myös lenkillä, sekä hiihtämässä ja tehnyt kerran kotitreenin.
Ensi viikolla salille kyllä mentävä. Katsoin videot liikkeistä, miten ne suoritetaan ja ainakin tuo ensimmäinen osio on selkeä.
Myös kävelylenkkejä ym. aeroobisia lisättävä ensi viikkoon.
Tervetuloa seuraamaan rimpuilemisiani niin vanhat kun uudetkin tutut!