Ryhdyinpä sitten kerrankin kampanjoimaan ja harrastamaan sanaleikkejä.
Viime aikoina ruokavalio on ollut kyllä ihan retuperällä ja oikeastaan viimeinen asia, jota on tultu ajateltua. Kokkailu ei vain ole kiinnostanut ja ruokahalu tippunut lähelle nollaa. Siitä on aiheutunut jatkuva kalorivaje, jota olen sitten paikkaillut sokerilla

Vaihtoehtoisesti olen syönyt jotain ranskanleipää pelkällä voilla..
Suurimmaksi syyksi laitan järkyttävän univajeen, jonka on aiheuttanut neiti 8kk. Jo viikkojen ajan olen nukkunut maksimissaan 5 tuntia yössä. Tytön päiväuniaikaan en sitten ole itse saanut unta, kun aamut olen herätellyt itseäni suurella määrällä kahvia. Väsymys ja epämääräinen stressi ovat oikein hyviä ruokahalun sammuttajia.
Nyt meillä on siis aloitettu unikoulu, jonka johdosta sekä minä että miniminä toivon mukaan saamme paremmat yöunet. Nyt on jo muutama päivä menty ilman sokeria, joten nyt on ainakin kunnon tsemppi päällä. Neljä kiloa toivoisin tästä kropasta lähtevän, sillä olo ei kaiken sokerilla ja valkoisella viljalla mässäilyn jälkeen tunnu omalta. Toki koetan jatkuvasti lisätä päiviini myös kahvakuulatreeniä ja muuta lihaskuntoa, jotta kehoon myös saisi oikeasti näyttävään kuntoon. Oman jaksamisen mukaan kuitenkin mennään, en lähde kiirehtimään. Muuten saatan taas ahdistuksissani ajautua karkkipussin äärelle.. Ja se lihaksen kasvaminen saattaa tietysti myös painoa nostaa, mutta ensimmäisinä viikkoina sitä tuskin tapahtuu. Jos paino nousee, se johtuu kyllä jostain ihan muusta.
Huomenna taas punnitaan.. Jaiks. Sikäli hyvä myös tämä kampanjaan osallistuminen, että on mahdollisuus punnita vain kerran viikossa. Ilman virallista punnituspäivää ajatuisin vaa'alle joka päivä ja satunnaisista painonnousuista ahdistuneena tunkisin varmaan naaman täyteen karkkia.