Oon vähän samoilla linjoilla sun kans Kukkopilli. Ei mun mielestä vaan kukaan toinen osaa sanoa, et mikä maistuu hyvältä, ja ennenkaikkea, mikä tekee omalle kropalle hyvää.

Toki, mielenkiinnosta voisin ottaa jonkun toisen tekemän ruokajutun ja kokeilla, muutella tai jättää kokeilemattakin. Minkälaisen treeniohjelman sait?
Tänä aamuna oliki sit melkoisen rapsakka ilma kävellä salille. Naama jääty ku ulos pääsi! Salille tullessa jalat helotti punasina vaik miten oli toppahousua ym päällä.
Mut ei sillä...
Rauta on mun kaveri
Jalat tosin ei taida huomenna tykätä minusta... Oli siis jalkatreeni. Tuota kohtaan mulla on joku outo viha-rakkaus-suhde. Tykkään ku treeni tuntuu ja fiilis sen jälkeen on mitä mahtavin. Sen motivaation löytäminen on vaan aamulla aikaisin hakusessa...
Mutta siis:
*Lämmittelyä (!!!!) crossarilla n. 15min
*SJMV 3x10 (ihana, alaselkäkään ei enää tässä temppuile)
*Kyykky (smith) 3x12
*Ojennukset 3x15
*Koukistukset 3x15
*Joku ihme pakaralaite 3x12
*Jalkaprässi 3x20 (vanha polvivamma aikoinaan pakotti jättämään prässin kokonaan pois. Nyt olen pikkuhiljaa tuonut sitä takasin treenin. alottelen piiiiiienillä painoilla ja polttavan pitkillä sarjoilla, joskohan se tästä..)
*Vatsat taljassa
*Erilaisia pitoja vatsalle
*Russian twist
*Voimapyörä. Tuntuu enemmän menevän taas ojentajille. Teen varmaan jotain väärin? Tai sit ojentajat on vaan niin heikot.
Sopivan poltteen tuntui jalkoihin saavan. Tuo vanhan polvivamman ehdoilla tosin mennään, ja tullaan varmasti aina menemään.. Hidasta..
Salin jälkeen BCAA:t naamariin ja kohti töitä.
Illalla on luvassa tuhdikas iltapala, nam!
Kaloreiden suhteen olen jo pitkään tykännyt syklitellä. Toisena päivänä syön enemmän ja toisena vähemmän. Kerran kuukaudessa "tankkausvkl". Sillon tehdään miehen kanssa hyvää ruokaa yhdessä ja syödään ihan just sitä mitä mieli tekee. Toimii mulla.