karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-04-25 23:32:17

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 288 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 615 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Pakko liikkua
ViestiLähetetty: 2012-02-06 22:59:04 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Nämä ahdistukset on kai valitettavasti jokaisen naisen seuralaisia ainakin silloin tällöin, mutta marika_ sanoi sen kyllä erinomaisesti:
marika_ kirjoitti:
Mutta mä voin saada mulle täydellisen kropan, parhaan mahdollisen joka mun lähtökohdista on mahdollista saada. Ja niin säkin voit!

Ja se treeni vaan ihmeesti tuo hyvää oloa, jos ei nyt joka kerta, niin ainakin suurimman osan ajasta. Aina noitakin tulee, ettei huvittaisi, mutta mieti; sä menit silti! =D>

Mäkin olen sitä mieltä, että puhukaa asiasta kotona. Varmasti löydätte jonkun kompromissin asiaan. Ja voit käyttää asian myymiseen pointtia siitä, että paljon paremmantuulinen naisihminen on kotona, jos pääsee liikkeelle.

Huomenna taas paremmin! :hug:

Ruokapäikky: munkkis jahtaa ihannetta
Minimainos: iHerb-koodi -5$: ZAS599

ViestiLähetetty: 2012-02-07 06:17:00 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Voi pupu :smt049 Ajankäyttöongelmat on hanurista, ja vielä syvemmältä jos ei tukea tule. Ja sitten nää päivät, jolloin voisi vaikka tappaa saadakseen muokata jotain osaa kehossaan... :? Mutta kun se ei vaan käy. Jokainen meistä on yksilöllinen eikä meidän ikinä oo tarkoituskaan näyttää samanlaisilta. Se ois väärin elämää kohtaan, väärin meitä kohtaan. Elämä on juhla, johon kuuluu jokainen ihminen virheineen ja jokainen tunne vivahteineen. Mä laittaisin tähän nyt yhdet lyriikat, mutta ne on aika vauvamaiset (silti nätit, en kiellä), uskallankohan...

No en uskalla. Kuuntele sen sijaan tuo biisi. Viis mistään minitisseistä (mullakin muuten on tällaiset, eikä ne ainakaan näytä seuraelämää haittaavan) tai lyhyistä sääristä tai mistään, sinä olet ainutlaatuinen :hug:

"Remembering you are going to die is the best way I know to avoid the trap of thinking you have
something to lose. You are already naked. There is no reason not to follow your heart."

ViestiLähetetty: 2012-02-07 06:53:44 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Aamukaffetta nauttien lukasin ketjun :mrgreen:

IP-saunasta jokunen tietää että se on miun ihan feiforitti,,,joka saleilu päättyy väh 20min jopa 45min saunailuun :smt049
Ite kovasti oon sitä mieltä että ei tuu lihaskipuja niin paljoo edes hurjan treenin jälkeen,en oo ollu kipee sitte saunailun alotettuani joka ol kesällä,sielu lepää ja pääkin,lihakset rentoutuu ja se aineenvaihdunta...siis ihan hurja hiki kun malttaa vaan tarpeeks istua. Kuumahan ip-saunan ei kuulukkaan olla. Tuos ol aika hyvi kiteytetty se mitä moni urheilustakin hakee :wink: http://www.raisionkeilailukeskus.com/in ... /articles1

Prot.jauhe ja palautusjuoma: Ite juon ihan jauheesta tehtyä proteiinijuomaa treenien jälkeen. Kun niitä hiilarei en niin hirviästi halua enempää.
Proteiinijauheesta todella löytyy makuja ihan monia ja sitte sitä maustamatonta jos haluu ite värkätä maut.

Nii ja ennekaikkea piti tässä toivotella hyviä treenejä!!!

ViestiLähetetty: 2012-02-07 11:06:40 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Olipa hyvä, että eksyin tänne. Kiitos Johanna Kurkelan laulusta, aivan ihana, eikä yhtään vauvamaiset sanat minun mielestä! Niin totta joka sana, olen monesti miettinyt tätä omaa vartalon muokkausprojektia. Mistä kumpuaakin se että pitäis olla timmi vatsa ja ilman roikkuvia alleja. Jos on ulkonäöllisesti täydellinen niin kompensoiko se sitä ettei muuten ole täydellinen. Mene ja tiedä.

ViestiLähetetty: 2012-02-07 14:11:12 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

^^ Erittäin hyvin pohdittu. Ja sit jos sitä saisi sen, ni osaisko sitä nauttia siitäkään? Kasvaisiko nälkä syödessä.. Itselläni ainakin saattaisi niin käydä. :oops:

ViestiLähetetty: 2012-02-08 11:13:34 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Kiitos kaunis kaikille hyvistä pointeista oikeastaan lähinnä noloon tilitykseeni aikuiselta ihmiseltä 8) Kyllä mä pidän kiinni 3/krt vk kuntokeskuskäynneistä, tingin sitten muista mahdollisista menoista. Eilen menin täräyttämään itselleni jatkoa PT-palveluun, mikä tarkoittaakin sitten huomattavaa tinkimistä muista omista taloudellisistakin menoista :shock: Panostetaan nyt sitten täysillä tähän operaatio vartaloon. Sain haluamani vakituisen työn, joten olkoot palkkio siitä. 3 krt/vk treenien (kesto yleensä 45-1,5h) lisäks kotoa käsin lenkkeilen ja poljen, kun siltä tuntuu. lepopäiviä en haluaisi pitää kuin 1-2/vk, sillä muuten niskajumi alkaa taas oireilla. Koen kyllä, että mulla on etenkin nykyään verrattain paljon omaa aikaa. Kuten myös miehellä, koska iltaisin se voi yleensä valvoa myöhään (mitä mäen juuri koskaan voi - enkä jaksa :o ), kun sen ei tartte juuri koskaan nousta aikaisin joustavan työajan ja etätyömahdollisuuden takia. Tosin jos mieskin haluaisi alkaa viettää sitä omaa aikaa kodin ulkopuolella saman verran kuin minä, menisikin vaikeammaksi. Jatkoa seuraa paremmalla ajalla... ai niin, tää on pakko kertoa, olen "kuin itsestään" keventynyt puoli kiloa viikossa, lihastreenistä huolimatta (vai juuri sen vuoksi?)! :smt044

ViestiLähetetty: 2012-02-08 11:36:49 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Onnea vakkaripaikasta! =D> PT- palvelun jatko on mitä mainioin tapa palkita itsensä asiasta, koska oot varmasti ansainnut sen! :smt023

Viestin otsikko: Pakko liikkua
ViestiLähetetty: 2012-02-09 08:05:31 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

^Kiitos! Mies kyllä marmatti, etten nevotellut ensin asiasta, kun kyse on isosta rahanmenosta. Mutta eipä nyt auta kuin jättää esim vaatehankinnat väliin ainakin kesään asti. Söin illalla melk puolet Ben&Jerrys-törpöstä, tuli huono olo ja kauhea morkkis. Ja maha tietty pullahti taas. Tänään vois syödä 1300, niin en ainakaan liho.

ViestiLähetetty: 2012-02-09 08:12:00 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Minulla on lihakset vieläkin jaloissa ihan kipeenä!!??

Saatiin postista yksi käsipainotanko.(oli niin kallis, että ostetaan yks kerrallaan)
Ajattelin sillä tehdä ihan vaan käsiä ja sitte vatsaa ja sellasta.

Ja venyttely!! Kateellisena katselin Kukkopillin venyttely reenejä... Pakko ottaa joku kehiin.

Kukkopilli, minä olen ketoosissa ja makeaa ei tee mieli. Mutta ruokahaluun ei ole vaikuttanut :evil: Punaisella meen kokoajan.
Paino kuiteski pysyny nyt alle 85. Vaikka tänäänkin heräsin turvonneena??
Tuo liikuntako sen tekee?? Juonkohan nyt liian vähän kun liikun??
Kun nyt on siis naama ja sormetkin turvonneet.
Ja ollut vähän ummella??
Tuli mieleen, että vissiin pitää juomista lisätä kun liikkuu vaikkei hirveesti hikoiliskaan??

http://karppausjaperhe.blogspot.com/

Viestin otsikko: Pakko liikkua
ViestiLähetetty: 2012-02-09 08:30:56 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

R-A: Kannattaa lisätä juomista. Mulla ei edes ollut makeanhimoa eilen, halusin vain syödä mässäysaikana hankitun purkin pois pakkasesta pahenemasta :lol: Olen melk joka päivä syönyt vähän makeaa ja se on toiminut, kun pyrin pitämään hh:t haarukassa 50-100. Paitsi etten laske. Mä venyttelen aina joko tv:n ääressä tai lapsen kanssa leikkimisen yhteydessä. Saunasrakin vois alkaa venytellä! Vaikka tavoitteena spagaati kesällä!

ViestiLähetetty: 2012-02-09 08:35:36 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

:shock: No niin kisataan kumpi sen saa :lol:

ViestiLähetetty: 2012-02-09 10:19:22 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

heippa kukkopillu, muuta nimimerkkis sille et oot

tadaa

kukkopylly :mrgreen:

miltä vaikuttaa

tässä on vielä musiikkivideo!
http://www.youtube.com/watch?v=cSFzLfgKKLI
The Charleston

ViestiLähetetty: 2012-02-09 10:24:38 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

^simpsakka video :D

En mää mitään muuttele, vaikka hienoisen androgyyninä ihmisenä se eka versio oliskin tavallaan osuva. Mutten ole niin rivo, että olisi aivan osuva. :roll:

ViestiLähetetty: 2012-02-09 14:02:53 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Jaahas, tästä tuleekin sitten sellainen juhlittelupäivä, että kalorit olkoot mitä ovat, kunhan en huonoon oloon asti mitään kisko. Huomisaamuna treenailemaan - oon lomapäivällä - kaveri mukaan ja lapsi parkkiin :D Eikös se niin ollut, että korkeammat hiilarit ja isommat syömiset voivat jopa edistää laihtumista jne.? Kun ei mulla nyt lainkaan siitä ole huolta, että jäisi putki päälle... ...

Tänään luvassa taas ostosten raahaamista tuossa hirrrweessä pakkasessa, joka alkaa jo pahemman kerran käydä hermoille :evil: kun jäi toppahousut ja villasukatkin kotiin.

ViestiLähetetty: 2012-02-09 15:11:24 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Minä kokeilin tällasta vatsalihasjumppaa tänään.
http://www.4shared.com/video/CysmWyee/J ... _Six-.html

Pääsin puoleen väliin. Sitte alkoi uus kierros. Siihen en alkanu.
Koitan lisätä ton ohjelmaan, vähintään kerran viikkoon. Täytyy auttaa, on sen verran ärsyttävän raskasta.

Kekexin videon tahtiin ku hyppelis, niin palais kalorit :)

ViestiLähetetty: 2012-02-09 17:21:10 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen

Mä olin jo äsken että mitä hittoa, täällähän ei haukuta upeita naisia [-X

Mutta onneksi se loppui ennenku ehti kunnolla alkaakaan. HUH!

"Tätä en olekaan koskaan yrittänyt, joten luulen, että se ihan varmasti onnistuu!" -Peppi Pitkätossu-

ViestiLähetetty: 2012-02-09 19:28:42 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

^no joo, mä olin ihan valmis tommoseen läppään jo ajat sitten - joskin nimimerkkiä keksiessäni mieleeni ei lainkaan juolahtanut mitään 2-mielistä :smt105

Mikä ihmeen pointti ihmisillä on juhlistaa asioita syömällä leivonnaisia (ei karppi) :smt095

En ole koko päivänä juuri muuta syönyt (vähän juustoa ja manteleita) ja olo on ihan poskettoman huono, nyt onneksi jo paranemaan päin. Kun otin Panadol-poreen ja 2 suolahappotablettia.

Saunassa aion juoda vielä pikkupullon ekstrakuivaa kuoharia ja sitten se on siinä, huomenna tosiaan aamusta treenaileen ja palaan entistä tiukempaan ruotuun. Ja hilaan Humpuukikampanjan painotavoitetta kilolla alaspäin. Vaikka vain rangaistukseksi tästä typeryyden tiivistymästä :smt104

Mun fysiikka ei näköjään kestä tällaista sinänsä "normaalia" herkuttelua siinäkään tapauksessa, että tietäisin etten liho. Koska en mä nyt tästä liho.Tulipa siis tehtyä vihon viimeinen typerä ihmiskoe siitä, mitä mässäilystä MULLE seuraa [-X [-X [-X [-X [-X :twisted:

ViestiLähetetty: 2012-02-10 08:34:54 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Onneksi [-o< olo ei ole erityisen huono! Söin illalla vielä kylmää homejuustokirjolohta, jottei päivän prodet jäisi haitallisen alas.

Aamupalaksi kourallinen Elovena-kauramuroja, mustikoita ja cashewaja kevytmaidolla. [-o<

Heti tarve tilittää syömisistä, kun on pahasti mogannut niissä.... :?

ViestiLähetetty: 2012-02-10 16:11:56 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Laitanpa nyt jo liikunnat ma-pe:

MA: kuntokeskus: 30 min crosstrainerilla, jota en osannut käyttää. Enkä kehdannut kysyä apua. Ei tainnut olla vastusta ollenkaan siinä :oops: + 15 min keskivartalo Shape-jumppa + 60 min Terve selkä -jumppa. Sis. keppejä ja oli liian ahdasta, ei ihan nappi juttu...

TI: kuntokeskus: 30 min hölkkä juoksumatolla + 30 min treeniä PT:n kanssa, en jaksa luetella, mitä kaikkea se sisälsi... + 30 min Xycling ja kyllä hiki lensi :shock: ..ja en mainannut osata säätää pyörää :oops:

KE & TO: ostosen raahaamista jalan ja vähän venyttelyä

PE: kuntokeskus: 45 min cardio step + 30 min shape + 15 min stretching. Oli kyllä steppi ihan tarpeeks rankka ainakin :wink:

Nyt on sellainen olo selässä, että pitäis venytellä lisää. Ja eilisen syömiset saattavat vaivata turvotusherkkyytenä. Olo on nimittäin treenistä huolimatta nyt paksu, tönkkö ja puhiseva. Vihreää teetä vois kokeilla..

ViestiLähetetty: 2012-02-10 17:35:52 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Kukkopilli on ahkera!!

Minun tunteita liikunnasta,
ei väsytä niin paljon kuin ennen, koska nukun yön paremmin. Enemmän virtaa tehdä muutakin.

Negatiivista
ruokahalu vaan kasvanut
läskit turhauttaa entistä enemmän!! Kiire laihtua :evil:

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 288 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 615 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00