Kiitos kaunis kaikille hyvistä pointeista oikeastaan lähinnä noloon tilitykseeni aikuiselta ihmiseltä

Kyllä mä pidän kiinni 3/krt vk kuntokeskuskäynneistä, tingin sitten muista mahdollisista menoista. Eilen menin täräyttämään itselleni jatkoa PT-palveluun, mikä tarkoittaakin sitten huomattavaa tinkimistä muista omista taloudellisistakin menoista

Panostetaan nyt sitten täysillä tähän
operaatio vartaloon. Sain haluamani vakituisen työn, joten olkoot palkkio siitä. 3 krt/vk treenien (kesto yleensä 45-1,5h) lisäks kotoa käsin lenkkeilen ja poljen, kun siltä tuntuu. lepopäiviä en haluaisi pitää kuin 1-2/vk, sillä muuten niskajumi alkaa taas oireilla. Koen kyllä, että mulla on etenkin nykyään verrattain paljon omaa aikaa. Kuten myös miehellä, koska iltaisin se voi yleensä valvoa myöhään (mitä mäen juuri koskaan voi - enkä jaksa

), kun sen ei tartte juuri koskaan nousta aikaisin joustavan työajan ja etätyömahdollisuuden takia. Tosin jos mieskin haluaisi alkaa viettää sitä omaa aikaa kodin ulkopuolella saman verran kuin minä, menisikin vaikeammaksi. Jatkoa seuraa paremmalla ajalla... ai niin, tää on pakko kertoa, olen "kuin itsestään" keventynyt puoli kiloa viikossa, lihastreenistä huolimatta (vai juuri sen vuoksi?)!