Vie-ras kirjoitti:
jäbä kirjoitti:
Eihän tossa (taaskaan) ollut mitään järkeä, vieras on vähän sekava noissa jutuissaan... Vois tehdä ihan hyvää hiilareiden vähentäminen arvon vieraallekkin, jos se ajatus sit taas selkiytyis.
Jos mulla olisi joskus sokerinhimo, niin vetäisin karkkia, enkä pastaa...
Pastan himoon voisin vetää sit ennemmin pastaa..
Mut sit kun tekee mieli bisseä, niin ostan sitä ja juon.. Kuten tänään aion..
Lainaa:
Bisse ei taida ainakaan selkeyttää ajatustoimintaa.
Niin, siitä voidaan olla monta mieltä, valitettavasti sen jälkeen kun oloin juomaan olutta en ollut lähelläkään tietokonetta, joten se jää sitten arvoitukseksi että selkeyttikö se oluen juonti ajatus toimintaa / foorumilla notkumista?
Lainaa:
Miten jäbä perustelet ravinto-opillisesti tuon oluenjuontisi? Jos runsassokerinen viljatuote uppoaa sinuun hyvin, niin mielestäni ei enää oikeastaan voida puhua karppauksesta. Vai voidaanko?
? Miten niin ei voi puhua karppauksesta?, ensinnäkin karppaus on ruokavalio, elämäntapa, joka on joustava, eilen vedin bisseä mutta söin karpisti.. Eli kyse on ruokavaliosta, eihän VT-ruokavaliooonkaan kuulu olut, vai häh, missä se siellä ruokaympyrässä on?
Pieni määrä alkoholia on hyväksi, esim.. punkulla on suonia laajentava vaikutus, isompi määrä nyt ei ole hyväksi muuten kuin henkisesti..

Mä oon jotenkin kateellinen sulle, voi kun mäkin jaksisin käydä itkemässä kateellisena muiden foorumeilla niiden elämäntavoista ja haaveilla paremmasta elämästä..
P.S. ihq nimimerkki, kertoo hyvästä mausta ja loistavasta hiilareiden ryydittämästä ajatusmaailmasta, jatka samaa rataa..

EDIT: Eilen juomani koff liten hiilarit, sun muut.. Laske toi 0,5 tölkeiksi ja kerro kahdellatoista, niin saat hiilarit..
Niin joo, miten olut on runsas-sokerinen?
Lainaa:
Oluttyyppi: lager
Alkoholi: 4,4 til-%
100 ml sisältää
Energia: 116 kJ / 28 kcal
Proteiini: 0,2 g
Hiilihydraatit: 0,3 g
Rasva: 0 g