Ajattelin lisätä oman ketjun senttien menetyksestäni tänne omaksi kannustukseksi ja jos joku muukin näistä kannustusta saa, niin aina parempi
Taustasta sen verran että karppaan normaalipainossa, olen 32vee nainen. Alunperin tavoite oli laihtua 65.3 kilosta 57-59 kiloon (pituus 170cm), mutta tavoite muuttunut parin viime viikon aikana!
Painoa on tänään tippunut tasan kilon verran, eli eipä juuri yhtään! Karpannut olen marraskuun alusta asti. Viimeistään tänä aamuna tuli olo että taidan heittää vaakalla vesilintua, tulokset kun näkyy mittanauhassa omalla kohdallani.
Hämmentävin muutos lienee se että tätä vauhtia vyötäröni on parin viikon päästä kapeampi kuin ikinä vaikka olen kymmenkunta kiloa kevyempikin ollut!!! Eli tuleeko musta tiimalasi? Ikuinen tasapaksu pökkelö olisi moisesta kovin innoissaan
Mutta siis asiaan, ihan alun mittoja ei ole, kun en niitä ylös merkannu (kuvittelin muistavani

)
Seuraavassa mitat parilta viime viikolta:
21.11.11
Paino: 65.1kg
Lantio: 98.5cm
Vyötärö: 76cm
Reisi: 52.5cm
Käsi: 33cm
28.11.11
Paino: 64.6kg
Lantio: 97.5cm (-1cm)
Vyötärö: 73.5 cm (-2.5cm)
Reisi: 51cm (-1.5cm)
Käsi: 33 (-0cm)
05.12.11
Paino: 64.3kg
Lantio: 96.5cm (-1cm)
Vyötärö: 71cm (-2.5cm)
Reisi: 50cm (-1cm)
Käsi: 31.5cm (-1.5cm)
Olen tällä hetkellä hyvin onnellinen ja hämmentynyt
Mitenkäs niitä tavoitteitä nyt asettaisi, kun kroppa tuntuu muuttavan malliaan kokonaan ja paino ei ole tosiaan tippunut. Ikuinen haave on ollut kiinteä kroppa, joko uskaltaisi sellaisen tavoitteeksi asettaa?