karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-04-19 07:57:49

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 384 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 520 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Pähkinä purtavaksi
ViestiLähetetty: 2012-02-09 15:49:50 
Poissa
kilometrikarppi
kilometrikarppi

hmm, nyt mua vaivaa että missä sä asut, kun mullakin on n. puolen tunnin junamatka Hkin :D Noh, kylhän noita paikkoja riittää jotka kuvaukseen mätstää. Mullahan tuo lukee tuossa avan alapuolella.

Ja tohon kaveri/alkoholiasiaan. Mä tykkään kyllä tissutella, mut siis kun nykyään tykkään tosi paljon viettää enemmän rauhallisia koti-iltoja vaikka miehen kanssa niin, et saunotaan ja juodaan saunajuomat ja ehkä pari lasia viiniä ja syödään hyvin. Kavereiden kanssa toki vois tehä samaa, muutamien kaverien kanssa teenkin, mut suurinta osaa tuntuu vaan kiinnostavan vaan sit ihan rehellinen ryyppääminen eikä tollanen koti-iltailu kera muutaman, ni tällästen kavereiden kanssa hengailu on jääny vähän sit vähemmälle. Baareissakin mä käyn tosi harvoin, ihan siks kun en jaksa niihin tuhlaa rahaa. On niissä toisinaan ihan jees, mut enimmäkseen kuitenkin alan nuokkumaan tunnin jälkeen, eli ei mtn järkee ees :P

02/2012 päättynyt painonseurantapäiväkirja: Kesäkilojen karkotus
02/2012 aloitettu liikuntapäiväkirja: Sentit jäävät salille

ViestiLähetetty: 2012-02-09 15:58:56 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Mullakin n. puolen tunnin matka Hkiin 8) Kuitenkin asutaan toistemme naapureina. Hahaha :lol:

Liikuntapäikky: viewtopic.php?f=42&t=60559
Ruokapäikky: viewtopic.php?f=11&t=53546

ViestiLähetetty: 2012-02-09 16:14:32 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

"Dieetti,treenit ---->kaverit Oon huomannu että aika mahdoton yhtälö :roll:
Ite en oo lasten takii pahemmi baareillu,mut nekii kerrat on kutistunu siihe et jos nyt 2-4 kertaa 6kk:des käy ni avot. Välil on kausi jolloin käyn 3kertaa "perätysten" ja sitte voi hyvinki olla 3-4kk tauko.
Enää en juo niit ilta/sauna lonkkuikaa ku parikertaa vuodessa :shock: Ajatus on vaa että miks laittasin suusta alas jotai joka sabotoi miun ruokavalioo tai treenei varsinkin ku en mie saa siit mitää ihmeellistä irti että ne muutaman kotoo joisin.

ViestiLähetetty: 2012-02-09 17:28:40 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

marika_ : taidan nyt olla sokee, ku en huomaa mitään tekstii asuinpaikasta..? :shock: Mutta siis jos sanon, et Hyvinkään ja Keravan välissä, ni kaikki varmaan ymmärtänee.. :wink:
Hah, sehä tuo oiski ku joku paljastuis naapuriks. :lol: Tosin mulla on kyl niin kuivan näkösiä naapureita, et tuskin ihan seinänaapurina sentään. 8)

Itsekin pidän ehkä 1-2kertaa kuukaudessa viini-illan. Tai no juon viiniä lähinnä ruoan kanssa. Menisi varmaan useimminkin, mut ne pullot on niin isoja ja pikkupulloista en vielä oo lempparia löytäny. Viiniä tykkään kyl juoda tolleen koti-iltana.. Mut lasilliseen-kahteen se kyl jää.. Mieskään ku ei juo ku ehkä 2kertaa vuodessa, ei edes kotona sitä yhtäkään, ni on sit jotenki hassua ostaa vaan itseään varteen kotiinkaan mitään viiniä tms.

niinuliinu: Mul on vähän sama. Saan nykysin paremman fiiliksen siitä, et pystyn su aamuna nousemaan sängystä ja menemään salille. :lol: Mut joskus täytynee irrotella. Mut nekin on sit jtn uusivuosi,vappu yms juttuja. :)

ViestiLähetetty: 2012-02-09 17:48:55 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Hih,uusvuos,vappu,juhannus....ööö mitä viel?! Ne on niit jolloin meil ei ainakaa juoda tai käydä missää ku ollaa sovittu että lastenkanssa juhlitaan,lasten ehdoil :mrgreen:

ViestiLähetetty: 2012-02-09 18:35:09 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Etelän hetelmiä ootte kaikki! :D No, sitten kyselen uudestaan kun ja jos sinne suuntaan muutan. :D

niinuliinu kirjoitti:
Enää en juo niit ilta/sauna lonkkuikaa ku parikertaa vuodessa :shock: Ajatus on vaa että miks laittasin suusta alas jotai joka sabotoi miun ruokavalioo tai treenei varsinkin ku en mie saa siit mitää ihmeellistä irti että ne muutaman kotoo joisin.

Mä ajattelen JUST näin kans! Nyt kun oon lyhyen ajan sisään kolme iltana peräti juonut yhden/kaksi siideriä, niin kyllä sitä taas miettii, että mitä järkeä. Varsinkin kun tavoittelen nyt ihan tosissaan huippukuntoa; kovaa treeniä joka tapauksessa. Tuntuu vaan, että haluaa eliminoida kaiken turhan. Vaikka ei siinä lasillisessa silloin tällöin mitään vikaa ole ja viinistä tykkään tms. mutta just nyt on prioriteetit muualla. :D

Ruokapäikky: munkkis jahtaa ihannetta
Minimainos: iHerb-koodi -5$: ZAS599

ViestiLähetetty: 2012-02-09 18:53:36 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Niinuliinu: joo, no teil on tietenkin lasten takia ihan ymmärrettävää. Mulla noi tommoset pyhät on lähinnä hyvien vapaiden vuoksi hyvä, jos mieli tekee jonnekin. :wink: monet mun ystävistäki on usein sunnuntaisin töissä, ni vapaat menee aina ristiin. :D

Munkkis: tänne vaan! Etelän hetelmäksi! :wink: Mä lähden sun kanssa sit kaffelle!

Työpäivä takana! Sit koiran kanssa ulkoilemaan ja sit aattelin katsoa tallennukselta kaikki hömppätallennukset, ku oon yksin kotona :smt050 kummasti sitä on oppinu arvostamaan omaa aikaa. :shock:

lisäksi pieni ilo, että enää huominen töitä ja viikonloppuna kaikkee kivaa. Teen usein 6 päivästä työviikkoa ja pidän sit pidempää vapaata, joten viiden päivän työviikko tuntuu luksukselta! :smt049

ViestiLähetetty: 2012-02-09 21:37:34 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Mulla lasi viiniä joskus tai aika useinkin illalla auttaa ennemminkin minimoimaan turhat mässyt 8) Usein on ollut tunne ja ajatus, että joko otan sen lasillisen viiniä, tai syön puolet enemmän kuin sen viinin kanssa sitten syön. Mutta tarkoitus on nyt rajata viinilasilinen noin kolmeen iltaan/vk.

ViestiLähetetty: 2012-02-10 06:53:47 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Viini on kyll hyvä tapa tuohon, koska sitä ei liian nopeesti voi juoda, vain nautiskellen.. 8) Tekee ruokahetkestäkin vähän "juhlavamman", mikäli ruoan kanssa nauttii.

Jahas, takareisissä taas mukavasti jumia eiliseltä. Nooh, kyllä ne päivän mittaan taas aukeaa.

Polvi on tuntunut vähän hassulta. Ei oikein kipuisalta, mut ei omalta itseltäkään. Laitoin prässissä vähän lisää painoa. Kun tein, ni ei tuntunut polvessa. Olisi voinut vaikka lisääkin painoa laittaa... Onneksi en laittanut. Avokki katsasti tuolloin tekniikankin ja puhdas oli, joten siinä ei pitäis mitään olla.. No, pitänee tunnustella, miltä tuntuu.

Tänään kuitenkin salivapaa. :) Ensin töitä, kauppaa ja sit kotiin siivoomaan! jesh.

ViestiLähetetty: 2012-02-11 13:08:31 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Vapaapäivä töistä, mut kello soi silti klo 06:00, että ehtii varmasti tehdä kaiken. :)

Aamu alkoi salilta. Juoksumattoilua 30min. eri vauhdeilla, eri korkeuksilla ja ylämäkijuoksua taas loppuun. Vatsalihasliikkeitä muutamia erilaisia ja loppuun venyttelyt.

Aamupäivän olenki käyttänyt tehokkaasti kaikkeen naiselliseen hömppään, kuten ihon kuorimiseen,karvojen poistoon,kulmien kestovärjäykseen, kynsien lakkaukseen. Hieman taas naisellisempi olo. :lol:
Vaikka oonki vähän äijäporukassa kasvanut, hikoilusta pitävä, verkkareissa viihtyvä... Ni sit on kiva ku itsestään löytyy myös se toinen ääripää, kuka pukeutuu naisellisesti, tykkää laittaa hiuksiaan ja korkkarit pistää mieluusti jalkaan. Ehkä onneksi näin, olen kuitenki kauneudenhoitoalalla. :lol:

Tänään siis olisi luvassa eräät 60-vuotis juhlat. Mukavaa!
sinänsä ahdistavaa syömisten puolesta. "miksi sä et syö?" "ei sun tartte laihduttaa?" "kyllähän sulle nyt vähän kakkua maistuu?". Onneksi tiedän, että näiden juhlien emäntä on suuri jäätelön ystävä, ehkäpä pöydässä on jäätelöä.. [-o< viljoihin en koske.

Meni tänään myös hieman hermo ystävääni. Hän tietää, että treenaan paljon, ja tiedänkin asioista jotakin. Hän kyseli neuvoa miten pudottaa pari kiloa.. Ensin sanoin, että jos yrittäisit vaikka liikkua? Vastaus oli "ei jaksa, ei oo aikaa." Ok, no mites ruokavalio, jos karsisit vähän huonoja hiilihydraatteja (hän on suuri pastan ystävä, arka aihe..), vastaus oli "en mä halua, ku ei sit tulis syötyä mitään".. Ookoo, no mites, syötkö sitten liikaa? "ei oo rahaa eikä aikaa syödä liikaa (?), joten se ei ole mahdollista".. Ookoo, no mites jos jättäisit muutamana vkl:na ne siiderit vähemmälle? "ei mun elämässä sit olis mitään.." Olin vaan et ÖÖÖÖÖ... :shock: Teki mieli kysyä, etä mitä sä sit oot valmis tekemään. :lol:
ehkei ne liikakilot sit vaan tarpeeksi paljoa haittaa. Ainakaan vielä, vaikka helpompihan se tässä vaiheessa olisi pudottaa pois.. Kyllä ärsytti.
Ihmiset vaan valittaa, mut mitään ei olla valmiita tekemään. Sit odotetaan jotain ihmettä, kuin tvshopissa melkein.. huuh.

Nojoo, jatkan valmistautumista, kynsilakat ehti sopivasti kuivua tässä kirjoteltaessa. :lol:

ViestiLähetetty: 2012-02-11 14:12:27 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Oi pähkinä oot ollu tänää miun ajatusten lähteellä :mrgreen:

Kaverit fb:s ja liveski valittaa että kun on ylikiloi ja pitäs päästä liikkuu,MUTTA" kun en haluu luopuu tuosta,tuosta ,tuosta enkä tuosta,ja ei miul oo kotitöiden jälkee omaa aikaa ku lasten kaa pitää olla ja mies ei tee mitää ja ja...nii ja MIUN ELÄMÄS ON TÄRKEYSJÄRJESTYS eikä treeni oo se eka" :roll:

Miehä otin tän itteeni...miul o lapset,kotityöt ja mieski vkot pois silti voin syödä terveellisesti ja treenata,paljonkin...onko nyt niin että miun tärkeysjärjestys on vaa vitun väärä :lol: Anteeksi rumasana :oops:
Sitte siihe lisätää että "oon mielummi muodokas ku tuulen raiskaama vinkuheinä tai lautatarhalta varastettu kakkosnelone" :smt013
Tekis miel vaa sanoo että ole äläkkä valita!!

Nauti juhlista äläkkä yhtään välitä jos joku pölvästi tulee tyrkyttää jotai mössöö jota et haluu syödä. Sano että voisin syödä,mutta kitos en haluu tehä kropalleni hallaa :smt040 Jospa illan emäntä vaikka ois muistanu ettet viljoihi koske ja laittanu jädee yms tarjolle!
Kaikesta huolimatta Pidä ihan pirun kivaa!! \:D/ :resp:

ViestiLähetetty: 2012-02-11 14:22:09 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

pähkinä^^ kirjoitti:
sinänsä ahdistavaa syömisten puolesta. "miksi sä et syö?" "ei sun tartte laihduttaa?" "kyllähän sulle nyt vähän kakkua maistuu?". Onneksi tiedän, että näiden juhlien emäntä on suuri jäätelön ystävä, ehkäpä pöydässä on jäätelöä.. [-o< viljoihin en koske.

Tämä on aihe, joka aina saa mulla verenpaineen nousemaan erittäin tehokkaasti. (En varmaan oo ainut.) MILLÄ *** OIKEUDELLA IHMISET TULEE SANOMAAN MITÄ SUN PITÄISI SYÖDÄ?? Mua ottaa niin paljon pattiin, että koetaan asiaksi tulla toisten valintoja arvostelemaan, prkl! Ja oikeasti, voiko olla niin, että ei juhliin voi mennä ja olla syömättä ollenkaan? Miksi siellä muka pitäisi esim. kakkua syödä? Voisi kuvitella, että se riittäisi, kun menet paikalle juhlistamaan. Ei vissiin.
Käytiin just viime viikonloppuna avokin kotona ja hänen isänsä mulle tarjosi karjalanpiirakoita ja kun en ottanut, niin heitti omasta mielestään vitsikkäästi kommenttia että syönköhän ollenkaan koskaan mitään jnejne. Huoh.

pähkinä^^ kirjoitti:
Meni tänään myös hieman hermo ystävääni. Hän tietää, että treenaan paljon, ja tiedänkin asioista jotakin. Hän kyseli neuvoa miten pudottaa pari kiloa.. Ensin sanoin, että jos yrittäisit vaikka liikkua? Vastaus oli "ei jaksa, ei oo aikaa." Ok, no mites ruokavalio, jos karsisit vähän huonoja hiilihydraatteja (hän on suuri pastan ystävä, arka aihe..), vastaus oli "en mä halua, ku ei sit tulis syötyä mitään".. Ookoo, no mites, syötkö sitten liikaa? "ei oo rahaa eikä aikaa syödä liikaa (?), joten se ei ole mahdollista".. Ookoo, no mites jos jättäisit muutamana vkl:na ne siiderit vähemmälle? "ei mun elämässä sit olis mitään.." Olin vaan et ÖÖÖÖÖ... :shock: Teki mieli kysyä, etä mitä sä sit oot valmis tekemään. :lol:
ehkei ne liikakilot sit vaan tarpeeksi paljoa haittaa. Ainakaan vielä, vaikka helpompihan se tässä vaiheessa olisi pudottaa pois.. Kyllä ärsytti.
Ihmiset vaan valittaa, mut mitään ei olla valmiita tekemään. Sit odotetaan jotain ihmettä, kuin tvshopissa melkein.. huuh.

Siksipä ne ihme kiinnitä-elektrodeja-reisiisi-ja-vatsaasi-ja-laihdut-10-kiloa-päivässä-tuotteet myy. Halutaan paljon, muttei olla valmiita tekemään mitään näiden asioiden eteen. Haloo, ei niitä sitten saa!!!

Lopetan avautumisen. Hauskoja bileitä & syöt tai et syö just mitä tahot, nii! :lol:

Ruokapäikky: munkkis jahtaa ihannetta
Minimainos: iHerb-koodi -5$: ZAS599

ViestiLähetetty: 2012-02-11 18:19:28 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Mua ottaa päähän myös ihmiset jotka valittaa lihavuudestaan ja liikakiloistaa, muttei mitään jaksais tehdä sen eteen :smt013 Lisäksi ärsyttää myös semmoset ihmiset jotka "muka tekevät" oikein ja ihmettelevät kun ei vaan laihdu, vaikka söi VAAN 5 pizzaa, 2 rullakebabbia ja 4 pussia karkkia tällä viikolla. Söinhän mä muuten tosi karpisti/terveellisesti??? Miks en laihdu? :shock: :shock: :shock:
HALOO. #-o

Itse odotan kans mielenkiinnolla kun alkaa ihmiset piikitelemään mun syömisistäni. Tähän mennessä ei oo kyllä paljoo sellasia eteen tullut. Ehkä se on jo aika tätä päivää, että ihmiset karppaa ja syö muutenkin terveellisesti tjms. Mutta joillekin se on vaan hirveen vaikee sulattaa. :) Hauskoja juhlia!

ViestiLähetetty: 2012-02-11 19:19:14 
Poissa
kilometrikarppi
kilometrikarppi

pähkinä^^ kirjoitti:
marika_ : taidan nyt olla sokee, ku en huomaa mitään tekstii asuinpaikasta..? :shock: Mutta siis jos sanon, et Hyvinkään ja Keravan välissä, ni kaikki varmaan ymmärtänee.. :wink:
Hah, sehä tuo oiski ku joku paljastuis naapuriks. :lol: Tosin mulla on kyl niin kuivan näkösiä naapureita, et tuskin ihan seinänaapurina sentään. 8)

ai hahah, ei siel lukenukaan, kuvittelin pistäneeni sen tietoihini :D No siis joo, mä asun tossa samalla välillä, mikä taitaa kutistaa vaihtoehdot kahteen. Eli siis Järvenpäässä vaikutan. :P
Mä tässä just mietin, että auuks meiän naapurissa ketään tosi hottista karppia 8) Mutta epäilen kyllä ettei tosiaan ihan seinänaapureita sentää olla :D

Niin ja tosta alkosta, niin voi kun mäkin osaisin priorisoida ne saunasidut ruokavalioni ulkopuolelle. Viiniä en edes yritä, koska hyvä viini on niin suuri nautinto ja punaviinihän nyt on aika karppia. Mut hmm, voisinkohan olla loppukuun selvinpäin. Yks vakio juopottelukaveri on muailmalla ja miehelläkään ei oo vapaita viikonloppuja... :-k Joo, vois vaikka kokeilla miten vaikuttaa painoon ja kropan ulkonäköön! Eli nyt lupaan teille, että seuraavan kerran nautin alkoa kolmen viikon päästä, eli pe 3pv (sillon matkustan treffaamaan kauempana asuvia kavereita viikonlopuks ja pakosti siihen se vinukka kuuluu)! Laittakaa julkiseen häpeäpaaluun jos en onnistu!

Ja joo, toi että ihmiset valittaa läskeistään ja on silleen että "miten säkin oo noin hoikaks ittes saanu, varmaan hyvät geenit" ja sit oot että öö ei, kun oon edes vähän koittanu miettiä mitä esim. suuhun menee, ni siihen tulee jotain "no en mä haluu siitä ja tästä ja tosta luopua". No ensinnäkään mistään ei oo pakko kokonaan luopua, en mäkään oo täysin luopunu mistään, vaan avainsana on kohtuullisuudessa, ni sit ollaan et "mutkylmuntäytyysyödä8palaaleipääjokapäivä!". Joo, no syö sitten, mutta älä valita kun ei paino putoo jos et oo mitään valmis muuttaan.

02/2012 päättynyt painonseurantapäiväkirja: Kesäkilojen karkotus
02/2012 aloitettu liikuntapäiväkirja: Sentit jäävät salille

ViestiLähetetty: 2012-02-12 10:57:45 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Juhlat juhlittu. Jäätelöä oli pöydässä. Söin siis sitä, jotenka mulle ei onneksi mitään tuputettu. Ihanaa! :lol: Lisäksi vähän tummaa suklaata. nams!

niinuliinu: Siis joo, tuo aikataulu juttu mua oikeesti hämää aina. Ihmiset valittaa, ettei oo aikaa liikkua. Itse teen kuitenki kuuden päivän työviikkoa, välillä 11tuntisia päiviä, ja välillä v*tuttaa niin mielettömästi. Mut silti mä löydän aikaa liikunnalle. Toki ymmärrän niitä, kenellä lapsia on, se on silloin täysin eri asia. Mutta nykysin on aika monessakin paikassa jo lapsiparkkeja, mihin voi viedä. Tai jos lapset on isompia, ni voi lähteä lasten kanssa yhdessä liikkumaan tms.. Mutta mun ystävillä on lapsia ole.. Mä ku taas oon aina ollu sitä mieltä, et mä en jaksais sitä arkea ja töitä, jos mä en liikkuis. :shock: Mut omia valintojahan nää on... Mitä kukanenkin pitää tärkeänä itselleen..

Mun saliharrastus aikoinaan alkoi siitä, et polvi sanoi poks, lihasta oli saatava ympärille, että se kestäis. Ja toinen mikä oli,et hieroja sano mulle, että on tule tekemään omaa työtäni montaa vuotta koska selkä oli niin p*skana. Kyl siinä ei voi muuta ku pistää itsensä etusijalle sillon. :lol: Ja onneksi pistin.

munkkis: Joo, toi syöminen on vähän hassu asia. Miten monellekin voi olla niin tärkeitä ne kahvipullat...?! :shock: Juhlissa kuitenkin on tärkeintä se, että juhlitaan! Ei se syöminen.

Risunen: Hahah, joo, siinä vaiheessa ehkä pitää katsoa peiliin, että missä vika. Ihminenhän saa toki syödä sitä mitä haluaa, vaikka sitten noin paljon, mutta ehkä siinä vaiheessa ei kannata ihmetellä minkä takia tuloksia ei tule... 8)

marika_: Hah, sovittu! Sulle alkoholia vasta tuolloin! Tosin oon sitä mieltä, et jos sillä ei sulle nyt oo vaikutusta painoon tms, ni ihan samahan se sillon on juoda. Ei yksi sidukka venettä kaada. :wink: Mut toisaalta, eikait siitä ehkä niin hyötyäkään ole..?

Joo, mäkään en koe luopuneeni mistään. Karkkia syön, viljoja syön.. Mut eri asia tietenkin on se, ettei tee mieli.. Ennen viljat sai mulle tosi pahan olon ja vatsan väänteet. Nyt ku oon jättäny ne pois, ni siedän niitä satunnaisesti. Jokapäiväiseen käyttöön ne ei mulle millään sovi.

Jaahas, tää lähtis salille sunnuntaitreeneihin.
Ensi viikolla ajattelin ottaa omat syömiset hieman tarkkailuun. Vatsa on vähän hassun tuntoinen ja naamaan on tullu taas finnejä. Kokeilen nyt parisen viikkoa olla vähillä maitotuotteilla. Niitä on mennyt nyt vähän liikaa. Joskohan siitä olis edes hieman apua tähän tukkoiseen oloon.

ViestiLähetetty: 2012-02-12 19:09:32 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Tänään treenattiinki sit rinta+olka+ojentaja. Oon nyt ottanu ojentajat kunnolla treeniin. On selkeesti mun heikoin osa. Jos yläkropasta puhutaan. Keskivartalon heikkoutta ei ny lasketa, jaloista puhumattakaan. :oops:

Välillä ihan huvittaa miten sitä on salilla ku mikäkin pieni eläin. Tuhisen ja puhkun pää punasena. Välillä huomaan puhkuvani ehkä vähän liikaa. Oon niin ajatuksissani ja kuuntelen musiikkia, etten aina ees tajua sitä.. :lol:

Treenin jälkeen kauppaan ja sit paistelemaan viikon sapuskoja valmiiksi. Osa jääkaappiin ja osa pakastimeen. Pitäs ostaa tehokkaampaa astianpesuainettaki ku tuntuu,et kaikki astiat jää vaan rasvasiks. :evil: Vaik en siis ees oo mikään rasvalla lotrailija.

Kävin myös tossa yks päivä Life-kaupassa. Jäin miettimään sitä, ku siellä oli myynnissä vähärasvaista, luomu mantelijauhoa. Että miten helkutissa tommone o mahdollista. Puristetaanko se rasva jotenkii siit pähkinästä pois? :shock: Minu pieneen päähän ei mahdu ja siks oonki miettiny et miten se ois mahdollista.. :lol: ja luomuna.. :smt104 Muutenki mantelijauhojen rasvapitoisuuksissa on isoja eroja. en ymmärrä. :smt017

Huomenna ruuvailen ruokien määrää vähän pienemmäksi. Oon nyt tarkoituksella syöny reilusti ja varmasti yli kulutuksenkin. Mut ihan vaan sen takia, et saisin kaiken hyödyn irti uudesta treenistä, että palautuisin entistä paremmin ja jaksaisin viimeiset toistot tehdä loppuun. Mut jos tätä vauhtia jatkan ni en kohta enää ole mikään pieni, tuhiseva eläin siellä salilla :lol: Pääkopalle tosin on tehny hyvää syödä reilummin välillä. Vaikkei se mitään uutta mulle olekaan, syklittelen muutenkin.

ViestiLähetetty: 2012-02-13 17:25:17 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Tämän päivän aamusalilla vuoron sai selkä + hauikset. Ojentajat tuntui vieläkin polttelevan eilisestä treenistä. :(

Paino oli kivasti noussut parin viikon aikana. Tavoitteellisesti. Ei haittane mua, nesteitä kun lähinnä ovat. Mutta se mikä ilahdutti kovasti, että tän tankkauskuurin aikana oon saanu nostettua treenipainoja mukavasti. Varsinkin penkki, pystypunnerrus ja hauiskäännöt on sinnitelly samoilla painoilla jo piiiiiitkään. Siksi pieni turvotuspöhö ei haittane, kun sain näihin liikkeisiin taas pitkästä aikaa uutta tuntumaa. Motivoi kummasti taas eteenpäin. 8)

Penikoissa tuntui hieman juoksu. Sillon tällön vähän oireilee, pitänee juoksua taas hieman vähentää hetkellisesti..

ViestiLähetetty: 2012-02-13 21:50:06 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Peukkua lisäpainoista :smt023 (siis rauta, ei sun paino :lol: )

Mun penikat oireilee aina välillä kans ja se on ilkeen tuntusta. Mikähän sitä ehkäisis? Ehkä kengät on yks? Ja vaikuttaako maastokin jotenkin? :-k Mulla on ainakin aika kireät akillesjänteet, kai sekin aiheuttaa penikkatautia... Mutta, kai ne penikat kans kipeytyy jos pitkästä aikaa alkaa taas treenaa juoksua. :) Älä välitä, mä vaan ajattelen ääneen.

ViestiLähetetty: 2012-02-14 07:19:45 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

:smt049 :smt049 Ihanaa Ystävänpäivää kaikille! :smt049 :smt049

Risunen: Kiva vaan kun ääneen mietit, saa miettiä, ja pitääkin miettiä! :wink: Minä vasta pari kk sitten vaihdoin kengät. Toki, ei mitkään optimaaliset ehkä juoksemiseen, koska oon valinnut ne lähinnä salin puolelle. Ois vähän hassua raahata erilliset juoksukengät salin juoksumatolle, ku harvemmin niin pitkään juoksen. Ehkä tästä saa syyttää itseään. :lol: Pohkeet mulla on aika kireät myös, usein suonenvetoja, vaiks nappailen iltaisin magnesiumia.. Toki, juoksutekniikassakin vikaa voi olla tms. Pitänee vähän seurailla tilannetta. :)

Aamupalaa nappailen tässä ja sitten kohti salia. Pitkästä aikaa tuntui ku kello pärähti soimaan kuuden jälkeen, et olis kyllä voinu jatkaa unia. :smt015 Oon nykysin aika aamuvirkku, ku on pitkään pitäny aikasin herätä.

Nesteet tuntui eilen kivasti lähtevän liikkeelle, ku sai koko ajan vessassa ravata ja vatsakin on taas oma litteä itsensä. :lol: Kummasti sitä osaa pienistä asioista iloita ku on taas oma itsensä-olo. 8)

Oli tuossa semmonen hirvee suolanhimo muutaman päivän. Tungin suolakurkkuja ja auringonkuivattuja tomaatteja ja kaikkee suolasta joka paikkaan. Tuntui melkosen nopsaan nesteet kertyvän. :lol:
En oikeen tiiä tuosta suolasta, et minkä verran sitä pitäs ottaa. Tai et minkä verran sitä mulle ruoasta jo valmiiksi tulee. Aina ku ajattelen et lisään pikkusen, ni se kertyy nesteenä ja olo on tukala. Sit ku en syö, ni tulee joskus ihme suolahimotuksia. :shock: Jonkun verran sitä varmaan pitäs saada lisää, ku hikoiltua tulee kumminkin niin paljon..

Joops, eikait se auta muu ku lähteä salille ja töihin!

ViestiLähetetty: 2012-02-14 11:35:47 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Hyvää ystävänpäivää! :smt049

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 384 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 520 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00