Noniin, 13. karppipäivän aamu sarastais.
Eilen tuli illansuussa vetästyä nassuun "mansikkajäätelöä" tuolta reseptipuolelta ideoituna. Sitä olis toki voinut syödä vähän pienemmänkin määrän...

mietin pitkään, että mikä ihme ahmimiskohtaus muhun iski, mutta tosiaan aamiaisen ja päivällisen välissä oli jotain 8h ja aika pienen annoksen söin ruokaa, niin taisin ihan tahattomasti kyl vetää nälkään tota herkkua

no mut tästä on hyvä jatkaa.
Ihme morkkis tuli tosta mansikkaherkusta, vaikka enhän mä periaatteessa ole mitään "luvatonta" syönyt, vaan ihan karppimättöä kaikkinensa

siis muuten eilinen meni kyllä nappiin, mutta kaloreita tuli varmaan hyvin päälle 2000. eihän se tietenkään maailmaa kaada ja varsinkaan itseni kokoisella yksilöllä

jotenki varmaan alitajunta vaan soimaa mua noista herkkujen syönneistä, kun on koko elämänsä koittanut asentaa itsensä siihen tilaan, että kaikki herkut on suorastaan syntiä

Nyt pitää alkaa asentamaan itteensä sellaseen tilaan, että herkuista saa nauttia hyvällä omallatunnolla. Ei tokikaan ihan jokapäivä - ettei kalorit pompsahtais niin taivaisiin kuin eilen - mutta vaikka joka viikko
hyvällä omallatunnolla ja ilman mitään morkkiksia. Helpommin sanottu kuin tehty, kun mä oon aina ollu semmonen syntinen herkuttelija
Edit: Eilisen syömiset siis:
Aamiainen: 4 siivua pekonia, 2 voissa paistettua munaa, tomaatti, kurkkua
Päivällinen: Annos jauhelihawokkia, tomaatti, kurkkua
"Syntinen" herkutteluhetki: "mansikkajäätelön" ohjeessa oli 2 annosta, 200g pakastemansikoita ja 2dl kermaa+steviaa, minä söin kaiken itse
Illallinen: 4 a-luokan nakkia, muutama oltermannilohko, kurkkuviipaleita
Eilen aamupaino 117.1, tänään 117,2. Vetäsin taas vatsalle shokkihoidon kun tuntu et on ihan tukossa: kuppi kahvia mustana + rööki. Sitä seuranneen aamukakan jälkeen paino 117.0 mutta merkitsin ylös kyllä tuon 117.2. Huomenna tarkemmin, kun tänään ei vedetä kahta annosta mansikkaherkkua

Paino kuitenkin on ihan ok, niin mitä turhia tässä nyt stressaan siitä mansikasta!!