Kiitos hurjasti kaikista näistä tiedoista kaikille tasapuolisesti!
Akupunktiota olen joskus kokeillut ja käyttänyt migreenini hoidossa, en edes tiennyt sen voivan auttaa myös nesteiden poistossa.Täytyypä kokeilla! Nyt olen varannut toistaiseksi kaksi kokovartalohierontaa että saisin nämä nesteet liikkeelle ja sitä kautta lymfakierron toimivaksi.
Huh, onneksi tuli tämä tieto selväksi ettei jenkeistä saakkaan tilata melatoniinia, mun tuurilla olisin varmasti jäänyt "kiinni"! Yhdeltä tuttavaltani sain kokeiluun parikymmentä tabua, hän on itse tuonut ne jenkeistä, tuskin tiesi hänkään sen olevan laitonta... Kuulemma ihan kaikkialla kaupan hyllyissä sitä siellä myydään.
Voimat tulevat tarpeeseen, kiitos
Kello on nyt siis yksi yöllä kun tätä naputtelen tässä, päätä särkee eikä nukuta yhtään. Menin sänkyyn klo 10.30 ja nyt olen pyörimisen jälkeen tässä. Sänkyyn mennessäkään en ollut vielä väsynyt mutta ajattelin että se uni sieltä tulisi koska päivä oli raskas terapiaistuntoineen. Olin ilmiselvästi väärässä. En tiedä vaikuttaako sen lääkkeen puolittaminen jo nyt, alussakaan kun otin vain puolikkaan se ei auttanut uneeni yhtään.
Harmittaa vietävästi että lääke joka on ylivoimaisesti parhaiten auttanut uneeni aiheuttaa näin massiivisen mulllistuksen kropassani

Täytyypi siitä melatoniinista kysäistä psykiatriltani mitä hän on siitä mieltä, kannattaako kokeilla, hän voisi jopa tietää vahvuuksia rajojen ulkopuolelta