Mä oletan että tähän samaan päikkyyn tungetaan jatkossa nyt sitten kaikki: syömiset, puntaroinnit, punnerrukset ja yleiset fiilarit? Onhan tää kivempi näin. Senttiketjun ehkä pidän erillään, on helpompi päivittääkin

Aamulla 9.30(ish?) meni mantelileipä-sämpylä neljällä metukkasiivulla sekä jättimuki kahvia luomutäysmaidolla. Lounaalla 14.30 söin 250g kirsikkatomaatteja, 200g mozzarellaa, 1tl punaista pestoa ja luraus neitsytoliiviöljyä (=mozzarellasalaatti) sekä lounaan jälkipalana 5 siivua pekosta ja muki kahvia normaalivalkaisulla. Päivälliseksi... no, rehellisesti sanoen, ei ole nälkä! No miksi ei? Kuule, voin kertoa:
niin kun mä sanoin, etten kuntoile, niin tänään ensin aamulla meni tunnin reipas lenkki ulkona, päivällä puolen tunnin ripeä kävely auringossa (just can't get enough) ja - tattadaa - äsken kolme varttia kahvakuulaa! Hikoilin ehkä kuusi litraa ja puhisin kuin Tuomas Veturi, mutta soo niin justiinsa - se oli ihanaa!

Tein ihan perusliikkeitä Voimatoimen DVD:ltä, kun on piiiiiitkä aika kun oon viimeeks koskenukaan kuulaan... mutta tuntus että sieltähän se muistuu, huomennahan sen vasta näkee, onko paikkoja rikki

Mut siis tää rehkiminen vei nälän jostain syystä kokonaan. Niin vähän on tullut kuntoiltua, etten osaa sanoa, kuuluuko se asiaan?

Mietipä kuule, me ollaan jo yhtä kymmenlukua alempana kuin aloituksessa - itse eniten odotan kyllä kaksinumeroisille pääsyä, se tuntuu varmaan oleminen aika erilaiselta siinä vaiheessa jo

Elä nyt ruoski itsees, raskas kroppa vaatii joskus raskaat sapuskat, vai miten se nyt meni...