karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-04-18 04:52:40

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 86 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Risunen rimpuilee
ViestiLähetetty: 2012-02-18 14:34:14 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Trigona kirjoitti:
Sieltä keikalta ei sitten lähdetykään ihan niin vaan pois? :wink: Yks kaveri oli siellä kans.

Juu, ei sieltä päässyt pois. Jouduttiin menee kiskoo lisää viunaa paariin. Mikä oli tosi fiksu veto... Kotona olin kuiteskin 2 aikaan yöllä. Nukuin pommiinkin tietysti ja eilen ei ollut mikään paras olo töissä. Mutta hauskaa oli!
Noi "klubi-keikat" on aina tommosia tungoksia. Sama juttu vuos sitten Scootterin keikalla. Se oli täys katastrofi se. Mäki sain paniikkikohtauksen siellä kun ei päässyt eteen eikä taaksen, jengi kusi portaissa kun ei päässeet vessaan jne. Hyi :S

Turvotusta tänään näyttää vaakakin, ei mikään ihmekään. Viina turvottaa niin hitosti. Silti vatsan ympärys on jotakuinkin viime viikkosissa mitoissaan. Tänään mun pitäisi taas ryypätä, enkä tiedä mitä tekisin. Mun ei ollu siis tarkotus lähteä sinne keikalle, vaan piti ryypiskellä tänään, mutta omatunto kolkuttaa ja en tahtois. Ehkä juon pari ja lähden kotiin kun porukka lähtee baariin. Mulla on Kurkon super-kevyt lonkeroita, missä ei oo juurikaan mitään. Jos mä pari semmosta sitten joisin. Ja vettä paljon ennen sitä.

Tällä viikolla en oo liikkunut kun kerran salilla. Paha paha paha morkkis! Lupaan olla kiltti ens viikolla :(

Liikuntapäikky: viewtopic.php?f=42&t=60559
Ruokapäikky: viewtopic.php?f=11&t=53546

ViestiLähetetty: 2012-02-20 20:09:01 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Jaiks! Kuullut olen myös Scooter-tarinoita, sama kavru oli sielläkin. Hyi.

Viina tosiaan turvottaa, ei tarvi edes paljon ottaa. Mä olen ollut nyt (vähän vastentahtoisestikin) tosi tosi kauan selvinpäin ja olo on kyllä eri. Maaliskuun puolivälissä on syntymisjuhlat, silloin kyllä otetaan eikä meinata!

Tsemii liikunnoille, käyhän se koiran kantaminenkin umpihangessa liikunnasta, kai? :wink:

ViestiLähetetty: 2012-02-20 21:48:55 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Uutta viikkoa pukkaa!

Tänään en vieläkään käynyt salilla, mutta huomenna ajattelin mennä vihdoin. Tänään on ollut niin ihme päivä. Pieni krapula vieläkin aamulla, exän yhteydenotto ihan puskista ja kova stressi töissä, kun työkaveri on ollut 3 kuukauden ajan enemmän tai vähemmän pois. Ihan syystä kylläkin, mutta se on kovin stressaavaa.

Kävin kaupassa ja kävelin kotiin auringon paisteessa. Otin pienet päikkärit ja aloin tekemään ruokaa, pistin saunan päälle, ja pistin pyykit koneeseen. Käytiin koiran kanssa lenkillä, nyt se pystyi itse kävelemään koko matkan. Aurat oli käyny vihdoin! Toi lumentulo sais nyt jo loppua, sitä on jo ihan liikaa. Ei yhtään käy kateeksi niitä ihmisiä, jotka joutuu tekemään lumitöitä joka päivä. Taino, se käy kyllä treenistäkin ;) mutta kai se alkaa ketuttamaan jossain vaiheessa. Huomenna tulee sitä lunta taas paljon.

Sauna oli mulle kiva mietiskelysauna -hetki. Tein mielikuvaharjoituksia siitä, että stressi ja negatiiviset asiat poistuu kehosta jokaisella uloshengityksellä. Ja positiivisia ja hyvää energiaa tulee kehoon jokaisella sisäänhengityksellä. Katselin mun tatuointiakin miettien, miksi olen sen joskus hankkinut. Just periaatteessa tämmöisiä tilanteita varten. Se on mulle semmoinen voimasana jota katsoessa olo helpottaa : )

Trigona, Nyt saa tuo ryyppääminen mullakin hetkeksi jäädä taas. Onneksi ei ole mitään ryypiskelyjä tiedossa lähitulevaisuudesssa. Mäki olin selvinpäin 1,5 kk joka on mulle todella pitkä aika. Mutta nyt ei ole taas mitään mielenkiintoa ryypätä. Olin unohtanut, miltä tuntuu olla krapulassa. Näin harvoin on ihan ok juoda, ei kuitenkaan ihan kerran(tai jopa kaksi) viikossa, niinkun ennen ;)

Eilen teki krapularuokaa mieli, niin menin hakemaan itelleni kebabin salaatilla. Se oli ihan kiva annos, jos tekee mieli vähän "herkutella terveellisesti". Kai se kebabliha on ihan ok kamaa?

Vielä iltapalaa ja paremmin mielin nukkumaan. Kivaa alkanutta viikkoa kaikille!

ViestiLähetetty: 2012-02-20 21:56:37 
Poissa
***Assolekarppi
***Assolekarppi

Kankkunen ei ole mikään kiva juttu.. Eikä enää sillai mun elämää, harvoin tulee käytyä enää..
Musta sä oot ollu reipas tänään :)

ViestiLähetetty: 2012-02-21 21:10:00 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Kiitos Teija :hug:

Tänään kävin tekee salilla jalka-, rinta-, vatsatreenin. Olo ihan jees : ) Pari liikettä korvasin muilla liikkeillä, kun ei jaksanut opetella.

Kaveri kans linkitti ihanan kämpän mulle. Se olis ihana :smt060 Mut en mä oikeen tiedä. Sijainti on vaan vähän sivussa. Muuten se olis TÄYDELLINEN. Hitto, miksen piti linkittää se mulle :)

Nyt töllö auki ja Helsingin Herra päälle.

ViestiLähetetty: 2012-02-21 22:17:56 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Helsingin herra päälle 8) :lol:. No joo, ehkä vähän väsy kun oma puujalka-vitsi naurattaa :mrgreen:.

Lueskellut yhä, mutta laiskotellut kaiken kirjoittelun suhteen, en kuitenkaan oman treenaamisen :wink:. Edelliset kaksi viikkoa hieman vähemmän kuin välillä, osin siksi, että ollut niiiiin väsynyt ja koitan kuunnella tätä tomumajaa, että milloin olis syytä ottaa vähän easymmin :).

<3 tämä olo ;)
*
Ihmiset tarvitsevat eläessään kaksi sydäntä:
Pienen, joka on täynnä syvää hellyyttä,
ja toisen, joka on terästä.
- Kahlil Gibran -

ViestiLähetetty: 2012-02-22 09:10:58 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Me etsitään kans asuntoa. Tai siis, ei ihan just nyt, mut sit ku miehen koeaika nykyses paikas on menny. Kova on työ pysytellä pois katsomasta asuntoja. Ja sit huomata hetken päästä, et ne on menny... No muutama kuukausi vielä, parempi kuitenkin pelata varman päälle. :) Mut muuttokuume olis silti..

ViestiLähetetty: 2012-03-10 13:41:06 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Heeei!

Muhun iski kirjottelumotivaation puute, mutta elossa ollaan. Salitreenaaminen on ollut aika hissua. Oon käynyt salilla viikossa keskimäärin 1-2 kertaa vaan. Mutta toki se on parempi kun ei mitään. Pitää ryhdistäytyä. Töissä on ollut niin hirveetä stressiä, että työpäivän jälkeen olen mielummin rojahtanut sohvalle päänsärkyni kanssa. Syömiset on mennyt ihan ok, mutta olen karppiintunut GFG:stä. Sovellan siis GFG:n ja karppauksen väliltä. Repsujakin on tullut vähän.

Ihan hirveä kesäfiilistely ollut koko tämän viikon ainakin. Tulispa kesä jo äkkiä :) Myös kauhee himo shoppailla kaikkia uusia vaatteita, ja mieluiten värikkäitä. Ostin yhdet persikan/korallin väriset pöksytkin tuossa joku aika sitten ja odottelen, että nää ilmat lämpenis taas plussan puolelle, niin pääsisi käyttää niitä (ne on aika ohkaset...). Ens viikolle on luvattu vissiin aika kivoja plus-kelejä!

Myös tatskakuume on jatkunut (eihän se mihkään varmaan koskaan lähe) ja ideoita on joitain ja tatskamessutkin on kuun lopussa mihin ajattelin mennä :) Ja mä oon luvannu itelleni tatskan kun paino menee alle 70 kg, eli 69,9 kg ku rapsahtaa niin mä saan mennä ottaa. Eli siihen on nyt tällä hetkellä matkaa 1,5 kg. Painoin tänä aamuna 71,4 kg :) Eli ei kauaa. Jos tatskamessuille sais tuon veke niin siellä vois sit ottaa :lol: Ensi viikolla pitäisi helpottaa stressi, niin jos sitä jaksaisi urheilla enemmän.

Tänään yhdet synttärit ja juotua tulee jonkun verran. Mutta, mukavaa viikonloppua kaikille :)

ViestiLähetetty: 2012-03-10 14:08:10 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Oi, sinäkin täällä :hug: Moikka pitkästä aikaa!

Varmaan ihan hyväkin, että oot karppiintunut GFG:stä, mä kun ehkä loppupeleissä oon sitä mieltä että GFG on pidemmän päälle noudatettuna liian rasvaton naisihmisen noudatettavaksi. Lisäksi en osaa kuvitella ainakaan itse eläväni jonkun ruokalistan mukaisesti vuosia.

1-2 salikertaa on enemmän kuin ei yhtään, se on tosi hyvä että olet ylipäätänsä jaksanut käydä siellä jos on stressiä ja muutenkin väsymystä ilmassa. Eli hyvä, tosi hyvä! Ihanaa ja rentouttavaa viikonloppua sulle, ja tuuthan sit hihkumaan tänne kun se THE hetki tulee ja saat ottaa tatuoinnin :wink:

"Remembering you are going to die is the best way I know to avoid the trap of thinking you have
something to lose. You are already naked. There is no reason not to follow your heart."

ViestiLähetetty: 2012-03-13 13:22:16 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Mulla on kans hirmu into päästä vähä shoppailemaan :D Olis niin paljon kaikkee mitä haluis ostella, ja mitä tarttis ostaa.

Mitkä tatskamessut tässä kuussa on? Oon joskus miettiny et sellasille olis kiva mennä mutta koskaan muista kattella koska noita messuja olis. Mä haluisin mennä muokkailee yhtä vanhaa kuvaa vielä mut pitäs ensin vähän suunnitella sitä tarkemmin. Ehkä jossain vaiheessa vois uudenkin ottaa kunhan vaan tietäs minkä ottais, tai oikeastaan isompi ongelma on et mihin sen ottais :D

Vanha ruokapäikky http://karppaus.info/forum/viewtopic.php?f=11&t=60930
http://lintzinmietteet.blogspot.com/

ViestiLähetetty: 2012-03-14 19:24:58 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Se liikkuminen sitten siitä myös tällä viikolla :x Menin heittämään lauantaina hienot lipat niin, että polvi aukes ja se on ollut kipee. Ehkä loppuviikosta sitten, tai sit joskus kun tuo nyt jaksaa parantua. Mutta, muuten on hyvä fiilis :)

Hejj anni :hug: purrr. Mä teen kaikkeni (vaikka paastoon :lol: ) että saan sen tatskan otettua messuilla!

Lintzi, kävin eilen törsäämässä vähän kaupoilla :D Vielä jäi uupumaan uusi kevättakki, mutta pitää etsiä semmosta vielä, mm. ;)
Kuun lopussa on Helsinki Ink (http://www.helsinki-ink.fi/). Oon joskus kauan sitten jo halunnu mennä käymään, mutta nyt saan vihdoin jonkun lähtemään mun kanssa :) Mulla olis nyt tällä hetkellä 3 ideaa ja tuon yhden voisin sit toteuttaa. Ne 2 muuta on semmosia isompia operaatioita mitä pitää suunnitella ym. niin katotaan niitä sit myöhemmin :) Uskon, että ne messut on ihan hauska kokemus (kuulemma). En malta odottaa!

Kevät on kokoajan pelkkää odottamista. Sitten yhtäkkiä huomaa, kuinka kesä menikin jo ohi. Eniten odotan Jenkkilän reissua kesälomalla ja Weekend Festareita elokuussa. Ja kaikkea ihanaa kesään liittyvää :) Mä sovittelen joka päivä mun kesävaatteita ja toivon, että pääsis pian käyttämään niitä. Mä en muista millon oon odottanu näin paljon kesää.

Meen lakkailee mun kynsiä nyt ^^

ViestiLähetetty: 2012-03-14 21:33:38 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Risunen kirjoitti:
Se liikkuminen sitten siitä myös tällä viikolla :x Menin heittämään lauantaina hienot lipat niin, että polvi aukes ja se on ollut kipee.

Auts, ei kiva.. :(
Tatskakuume nousee täällä myös. Niinku jokaikinen kevät aina.. :lol:

ViestiLähetetty: 2012-03-14 22:47:01 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Moi risunen :smt006 Saakos näitä sun juttuja jäädä vaklaileen? Olen itsekin vähän ajatellut noita tatskakuvioita.. niissä on varsinaisia taideteoksia ja vähän on tullu ajateltua jossain kohtaa mennä tikattavaksi. Vähän samalla periaatteella, eli sitten kun :lol:

ViestiLähetetty: 2012-03-15 10:26:13 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Heii Trantor! :smt039 Mukavaa kun pistäydyit käymään ja ilman muuta saat jäädä vaklailemaan, tervetuloa :lol:

ViestiLähetetty: 2012-03-24 15:39:29 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Moikka ja hyvää viikonloppua kaikille! :)

Tää viikko meni reisilleen liikunnan suhteen taas. Taino, ihan kaiken suhteen. Mulla revittiin tiistaina viisauden hammas, joten liikuntaa en ole vieläkään uskaltanut harrastaa, koska siihen särkee ja tuntuu muutenkin olo vähän huteralta. Syömisetkin repsahti siinä vaiheessa kun annoin itselleni luvan "hoitaa" tätä jätskillä. Sitten suuhun meni ihan mitä vaan mitä pystyi syömään.

Äsken kävin vaa'alla ja ilokseni huomasin, etten mä ollutkaan lihonut niin paljoo kun luulin. Maha on toiminut ilmeisesti hyvin, kiitos särkylääkkeiden. Naisten vaivatkin alkoivat tänään, joten osa on varmaan sitäkin turvotusta.

Mutta nyt päätin jättää herkuttelun ja ens viikolla aloitan taas ihan puhtaalta pöydältä :) Oli ihanaa nukkua pitkään. Nyt vasta sain aamupalaakin tehtyä. Harmi vaan, että tuo sää on aika harmaa. Mutta pääasia on se, että on viikonloppu.

Nauttikaa!

ViestiLähetetty: 2012-03-24 16:24:25 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Ihana toi: "Mutta pääasia on se, että on viikonloppu." :mrgreen: So true. Mukava kuulla sustakin taas hetkeen, ja toivottavasti ensi viikko on liikuntojen ja syömisten suhteen parempi kuin tämä viikko :hug: Kyllähän sen ymmärtää, ettei hampaan repimisen jälkeen ole mikään simppeli juttu pitäytyä normiruokavaliossa.

Muksaa viikonloppua sulle muruseni, muista ottaa rennosti :smt049 Siellä on ihanan keväinen ilma ulkona!

"Remembering you are going to die is the best way I know to avoid the trap of thinking you have
something to lose. You are already naked. There is no reason not to follow your heart."

ViestiLähetetty: 2012-04-02 19:42:49 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Hellouta pöytään!

Nyt on kuulkaas niin, että mä menin tatskamessuille ja otin sen tatskan nyt sitten, vaikkei vaaka näyttänyt ihan sitä mitä piti :whistle: :lol: Mut on tää hiano! Tatska tuli tuohon käsivarteen (siis kyynärpään ja ranteen välinen alue) sisäpuolelle. Ja siinä on 4 kirjainta. Tästä tuli hienompi kun osasin odottaakaan. Naisellisen tyylikäs, koukeroita, mutta silleen sopivasti ja vähän tommosta bädääs-tyyliäkin, ettei mene ihan liian ihkuks. Selkee selitys :lol: Nyt mulla on ehkä pahempi tatskakuume kun ennen tän ottamista! Ideoita on miljoona ja aikaa kuluu bodymotifications.net -sivuilla selaillessa. :oops:
Venytyksetkin oon hankkinut korviini. Ja kaikenlaista "itsetutkiskelua" oon harrastanut. Mustahan on kovaa vauhtia tulossa joku ... en saa sitä sanaa mieleen. :roll: :lol: Eniveis. Jotenkin tuntuu, että musta on tulossa enemmän juuri se joka oon, mutta en oo vaan uskaltanut olla. Jotenkin tuntuu hölmöltä kirjottaa tolla tavalla, mutta nyt vaan on semmonen fiilis : ) Kevät on outoa aikaa, kun päässä alkaa pörräämään, unikaan ei aina tule kun päässä pyörii kaikki ajatukset "mitä laitan huomenna päälle" ja "mikä musta tulee isona" -tyyppisten ajatusten väliltä. Rankkaa, mutta silti niin ihanaa.
On jotenkin tylsää olla tylsä.

Varattiin olikohanse viime viikolla iskän kanssa lennot Californiaan. Saatiin suht halvalla ne ja en malta odottaaa enääää! Kesäkuun puolessa välissä on lähtö ja ollaan 2 viikkoa. Jeiii! : )

Liikunta on ollut lähes nollissa. Mutta, nyt saan tsemppiä siihenkin, koska mun hyvä ystäväni liittyi samalle salille kun minä (se oli ennen jäsen, mutta irtisanoutui). Joten, jos se nyt vaikka tsemppais mut taas liikkumaan, toivotaan!
Syömiset on ollut nyt viime viikolla (ja tänään :D) ihan jees. Mulla alkoi taas perinteinen herkuton huhtikuu, jonka mä oon pitänyt joka vuos varmaan jo melkeen 10 vuotta! Tää lähti joskus siitä, kun Tenkanen, Kristiina Komulainen ja kumppanit oli vielä NRJ:n aamushow:ssa ja ne sitten jostain oli keksinyt tän herkuttoman huhtikuun. Mä otin siitä sitten ittelleni perinteen. Ja joka vuos se on onnistunut. Jännä juttu kun melkeen koskaanei pysty olla edes viikkoa ilman herkkuja.

Tänään tuli kirje, että veronpalautuksiakin on tulossa! \o/

Tänään ajoissa nukkumaan, huomenna kevyt 16 tunnin työpäivä.

ViestiLähetetty: 2012-04-02 19:51:10 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Onnittelut tatskasta :smt049 On varmaan hieno! Ja tsemppiä huhtikuun herkuttomuuteen, you can do it :wink:

Risunen kirjoitti:

Venytyksetkin oon hankkin Mustahan on kovaa vauhtia tulossa joku ... en saa sitä sanaa mieleen. :roll: :lol:

Mä kutsun tätä itsetutkiskelu-, positiivisuus-, ja energiapuuskailuani nimellä haahuilu :lol: Sitähän se on. Rankkaa on välillä, mutta usko pois: toi asenne kantaa vielä pitkälle. Kun uskaltaa olla minä itse, tehdä mitä minä itse haluan ja olla välittämättä niiden muiden ajatuksista hevonpissiä, niin hyvä tulee. JEE-opas auttaa vielä syvemmälle optimismin syövereihin, joten varo tai susta tulee aidosti onnellinen oman elämäsi sankari 8)

Tsemppiä pitkään työpäivään, mussu! :smt049

ViestiLähetetty: 2012-04-02 20:00:52 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Mä jo mietinkin, että missä oot ollu, ku ei mitään oo kuulunut! Kiva kuulla, et kaikki on hyvin.
Jahei, sait sen tatskan! Hienoo!
Ja Californiaan! Oon vähän kade! :mrgreen:

ViestiLähetetty: 2012-04-03 02:15:53 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Uuu, kaikkia käänteitä tapahtunut sun elämässä! Ajatuksia herättävää aikaa tämä kevät, kun kaikilla tuntuu olevan pohdiskelut päällä.

Ihan mahtavaa; uus tatska! Oon niin kade! :mrgreen: Ja Kaliforniaan! Ihanaa! Joko ootte suunnitelleet, missä aiotte käydä?

Ruokapäikky: munkkis jahtaa ihannetta
Minimainos: iHerb-koodi -5$: ZAS599

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 86 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00