ihan kysymys että putoaako paino sillä sitä olen tässä itsekin miettinyt.
mulla ei ole paino ainakaan vielä tippunu mutta toisaalta kun oon ollut tällä tyylillä niin vähän aikaa niin onko senkään takia vielä mitään tapahtunu.
mä en laske mitään! ketokarpilla aiemmin ollessani laskin vaan hiilarit ja sen kautta oon oppinut tietään mitä ne suurinpiirtein nytkin on.
helposti mulla ainakin jää alhaisiksi kun syön vaan illalla. tänään otinki aamulla vähän yli kourallisen voissa paahdettuja manteleita ja hyvin nälkä pysyykin poissa

sitä rasvaakin saa ihan reilusti pistää arkailematta siihen ruokaan ihan jo sen vuoksi ettei kalorit jää liian alas. mulla varmaan silti jää välillä liiankin alas, ainakin epäilen niin.
kirjoja en oo löytänyt suomeksi mutta aki loikkasella on joku h limit kirja. en ole lukenut mutta ainakin täällä on sitä suositeltu.
tietenkin liikunta lisää, tehostaa sitä rasvanpolttoa mutta kyllä luulisin tämän sopivan muillekin kun urheilijoille. mulle ainakin sopii mutta kuten noita manteleita söin aamulla niin niitä tarvitsee välillä kun jos vaikka haluaa jaksaa töissä koko päivän sinne iltaan. oon huomannut että ellen ota aamulla mitään niin kyllä mä oon ruoan tarpeessa jo klo.17 mutta kevyellä aamupalalla on se hyöty että jaksaa pidemmälle odottaa. ei mua nälkä ala tuleen vaan heikotus, ei jaksa mitään.
ehkä joku muu osaa vastata mua paremmin kun oon itekki niin uusi soturi ellei sekin oo soturointia kun ketokarpilla söin kerran päivässä kunnon ruoan klo.12 aikaan ja illalla meni hiukan oliiviöljyä(en tiennyt koko warriorista silloin).