Hei kaverit!!
Tänään takana 5 viikkoa ja 1 päivä JA paino 114.0!!! Eli 8 kiloa takana!!

jeii!
Kyllä se tästä näköjään taas lähtee, vaikka hetken junnasikin

tai olihan se tietty odotettavissakin, mutta jostain kumman syystä sitä kuitenkin pikkusen masentuu, kun paino ei hetkeen putoakaan
Syön karppileipää joka päivä, myönnän. Mutta vain kaksi viipaletta per ateria, ja päälle kasaan hirrrveeesti leivänpäällisiä ja vihanneksia. Niiden lisäksi oon viime päivinä syönyt karjalanpaistia, jauhelihawokkia, kanasalaattia, lohisalaattia, porsaan uunilihaa, parsakaalia, kukkakaalia... mustikoita kermavaahdolla+stevialla..sokerittomia karkkeja oon myös maistellut muutamia
Oon tuosta tiukasta salaatti-liha-kananmuna-pekoni-linjasta vähän höllännyt, ja syön nyt aika vapaasti kaikkea, kuten just tuota karppileipää ja juureksia (porkkanaa,lanttua yms) ja kolmen aterian rytmistä ei ole tietoakaan, oon syönyt silloin kun oon ehtinyt (yleensä mennyt 3-4 ateriaa ja välillä napsinut esim.metukkasiivun jääkaapista). Johtuen lähinnä just työkiireistä ja stressistä, ei ole ollu aikaa paneutua kunnolla nyt tähän ruokavalioon (lue: syön suht sopivaa ja mahdollisimman nopeaa)

mutta koska tuo paino nyt edelleen näyttää kaikesta huolimatta olevan laskusuunnassa, niin jatkan kyllä tällä höllätyllä mallilla. Sit jos näyttää viel jumivan, niin täytynee jotain asian eteen tehdä