karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-04-21 06:59:47

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 100 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2012-03-15 08:42:13 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Voi ei :( no mut jatkat nyt sitkeesti vaan, se tippuu sit kerralla reippaasti! Sit vasta tuntuukin hyvältä :wink:

ViestiLähetetty: 2012-03-15 09:36:48 
Poissa
luontokarppi
luontokarppi

Heippa tytöt :smt039 Kannattaa vissiin valita vaaka jolla käy,ei siis kahta :mrgreen: Ja sanonpa vaan,että jokaisen oma asia tietty mitä suuhunsa laittaa,mutta mun mielestä oikea ruoka on aina ok.Ei niistä pusseista saa esim.proteiinia tarpeeksi ja se on laihduttavalle tärkeää ettei ala nakertamaan omia lihaksiaan.Sehän vie ojasta allikkoon.Parhaan kykynne mukaan syökää monipuolista ja ravinteikasta ruokaa.Marijiilla on nyt niin hektinen elämänvaihe,että maltilla kannattaa mennä.Elimistö haraa kyllä vastaan kun on stressiä.Kyllä se siitä sitten taas :wink:
Tsemppiä edelleen :smt023

ViestiLähetetty: 2012-03-15 12:47:50 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Voikku kirjoitti:
Kannattaa vissiin valita vaaka jolla käy,ei siis kahta :mrgreen:

No eiköhän sen jokainen tiedä sanomattakin. Pointtini olikin siinä, kuten olen aiemminkin sanonut, että tuo vanha vaaka näyttää välillä ihan mitä sattuu, peräjälkeen punnitessa saattaa heittää kilollakin. Halusin vain verrata nyt tämän uuden ja tuon vanhan vaa'an antamia tuloksia. Ja totesin vain, että uusi on parempi. Sorry jos käsitit, että käyn päivittäin kahdella eri vaa'alla.

ViestiLähetetty: 2012-03-15 18:09:18 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Ja tämän päivän ruuat on ihan kohta taputeltu...

Aamupala: kahden munan kokkeli ruokakermalirulla, 4 siivua palvikinkkua ja noin 40g juustoraastetta sekaan, iiiiiiiso muki kahvia luomutäysmaidolla (ja pieni liru kuohukermaa sekaan).
Lounas: Tomaatti-juustokuorrutettua seitiä 200g, 150g jotakin pakasterehuja (keltainen porkkana, tavan porkkana, vihreä papu), kahvi pienellä maitolirulla
Päivällinen: Ihana iiiiiiiso salaatti; 9% fetaa 180g, kurkkua 180g, pisaratomaatteja 125g, paprikaa 75g, oliiviöljyä kaksi ruokalusikallista. Jälkkäri on vielä tekeytymässä, 250g 4,2% maitorahkaa ja 100g mustikoita steviaripsauksella :smt049 En vaan voi saada tarpeekseni tuosta herkusta :D

ViestiLähetetty: 2012-03-15 18:18:13 
Poissa
luontokarppi
luontokarppi

Jenu kirjoitti:
Voikku kirjoitti:
Kannattaa vissiin valita vaaka jolla käy,ei siis kahta :mrgreen:

No eiköhän sen jokainen tiedä sanomattakin. Pointtini olikin siinä, kuten olen aiemminkin sanonut, että tuo vanha vaaka näyttää välillä ihan mitä sattuu, peräjälkeen punnitessa saattaa heittää kilollakin. Halusin vain verrata nyt tämän uuden ja tuon vanhan vaa'an antamia tuloksia. Ja totesin vain, että uusi on parempi. Sorry jos käsitit, että käyn päivittäin kahdella eri vaa'alla.

No juu...kuvittelin,että tuo vihreä naamainen virnistäjä olisi kertonut tason miten tosissaan kirjoitin tuon vaakajutun.Ei muuta kuin tsemppiä edelleen :wink:

ViestiLähetetty: 2012-03-16 10:23:25 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Tämän päivän ruuat - kirjaan jo nyt, niin en lipsu :)

Aamupala: kolmen munan kokkeli ruokakermalirulla, iiiiiiiso muki kahvia luomutäysmaidolla (ja pieni liru kuohukermaa sekaan).
Lounas: 150g possun ulkofileetä, 260g pinaattihöystöä (luomupinaatti, jossa kuohukermaa ja pippurijuustoa hitunen seassa), pieni kahvi luomutäysmaidolla
Päivällinen: 250g pisaratomaatteja, 125g 9% mozzarellaa, 2tl pestoa, 2 rkl neitsytoliiviöljyä. Jälkkäriksi 125g 4,2% maitorahkaa ja 50g mustikoita steviaripsauksella sekä 16g Fasun 70% Cocoa Nibs -suklaata.

Kävin aamulla juoksemassa. Siis oikeesti kävin juoksemassa. Toistelen, kun en meinaa uskoa itsekään :lol: Ladunpohjasta löytyi hyvä pinta juoksennella, vaikka muualla on kuolemanliukasta. Tismalleen 2,4 kilsaa oli retki, että sillähän ei kovasti hurrailla, mutta olo on niin mahtava! Kertaakaan en pysähdellyt, eikä oikeastaan tehnyt tiukkaakaan. Jossain tuolla läskin alla on siis edelleen se puolimaratoonari - tai siis nythän se on paremminkin melkein tuplana siinä :lol:

ViestiLähetetty: 2012-03-17 07:21:50 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Rakas ikivanha vaakani ei pettänyt minua tänä aamuna - 115,5 kg :smt049

Jokohan se liikunnan aiheuttama jumi ja painonnousu on nyt selätetty? Liikkunut kun olen edelleen, myös eilen. Mittasin senttiseurantaa varten myös kaikki makkarani, ja vyötäröltähän olikin kadonnut 10 senttiä tammikuisista mitoista :smt026

ViestiLähetetty: 2012-03-17 08:09:37 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Oioi, mahtavaa, marijii!! :smt023 sanoinhan, että vielä se iloksi muuttuu.

Ja kuin myös, tänään on tasan neljä viikkoa takana, ja paino 114,9kg eli neljässä viikossa on lähtenyt 7,1 kiloa :shock: herranjumala.

Nyt viime päivinä oon syönyt vähän miten sattuu, johtuen siitä, että oon ollut töissä aamusta iltaan, enkä ihan oikeasti oo ehtinyt edes miettiä mitä sitä suuhunsa pistäis. Uusimpana tuttavuutena mulla on karppileivät - ja olen positiivisesti yllättynyt, vaikka niin moni kieltäytyy leivästä ihan totaalisesti. ja niin yritin minäkin, mutta kiire on ottanut vallan, ja jotain nopeaa on täytynyt saada sisuksiin - siis leipää. Aion kyllä jatkossakin syödä nuita leipiä, sanokaa mitä sanotte. :mrgreen:

Nyt en ihan tarkkaan muista kyllä, mitä muuta viime päivinä oon syönyt, mutta jauhelihawokkia, munia+pekonia ja möttösiä on ainakin mennyt.

ViestiLähetetty: 2012-03-17 13:46:35 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Jee, hyvä Jenu ja uusi vaaka, näytätte tulevan erinomaisesti toimeen keskenänne =D>

ViestiLähetetty: 2012-03-20 10:49:25 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Nyt on ollut aika hektistä aikaa työpaikalla, joten en oo hirveesti ehtinyt tänne kirjoitella :? Tänä aamuna paino oli jälleen 115.0 mutta on tässä viime päivinä tullut herkuteltuakin, tosin mihinkään luvattomaan en ole vieläkään sortunut, ja olen erittäin ylpeä siitä! :wink:

7 kiloa kuitenkin jo takanapäin, ja eilen huomasin ensimmäistä kertaa OIKEASTI että olen laihtunut! Otin nimittäin käyttöön vanhan aamutakin, jota olen viimeksi käyttänyt viime syksynä, ja tuolloin painoin jotakuinkin 127 kiloa pahimmillaan (tosin vaa'alla ei tullut hirveesti käytyä :mrgreen: ). Ihmettelin ihan hirveästi, että voinko olla laihtunut niin paljon, vai onko se aamutakki vaan itsekseen venynyt siellä kaapissa :lol: ihan uskomaton fiilis!

ViestiLähetetty: 2012-03-20 10:53:49 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

^Jännä juttu, kun monella ne vaatteet tuntuis vaan kutistuvan siellä kaapissa - johtuisko toi venyminen jotenkin epäsuotuisasta ilmankosteudesta tai jostain? :D Täälläkään ei olla sorruttu, ja ollaan vielä 115-lukemissa! Olisi tietysti nastempaa olla 114-lukemissa (tai 109... tai 99...) mutta hiljaa hyvää tulee :)

ViestiLähetetty: 2012-03-24 08:06:21 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Jos Jenu ei ole tehokarpannut itseään hengiltä, niin hyvää huomenta :smt049

Oma karppaamiseni on alkanut nyt löytää uomiaan; aamupalalla menee yleensä möttösiä tai munakokkelia, lounaalla kevyemmin esim. kalaa ja kasvispuolta, päivällisellä usein jättiläissalaatti erilaisine proteiininlähteineen ja yleensä vielä majoneesilla höystettynä. Liikkumaan olen yrittänyt sännätä päivittäin, kevätauringon myötä se on usein tarkoittanut pitkiä hikilenkkejä koirien kanssa, hikisiä hallitreenejä agilityhallilla sekä kahvakuulaa ja perusjumppaa kotosalla.

Tänä aamuna vaaka näytti miinuksia 10,2 kiloa :smt026 siitä reilun kahden kuukauden takaisesta aloitustilanteesta. Olen niiiiiiiiin onnellinen! Vyötäröltä ihraa on kadonnut nyt 13 senttiä :)

Miten menee Jenulla - ja muilla? :)

ViestiLähetetty: 2012-03-24 08:26:47 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Wautsi Marijii... =D> mahtavasti tippunu kiloja sekä senttejä!

ViestiLähetetty: 2012-03-24 09:21:11 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Huikeeta Marijii =D> =D> =D> Eikös motivoikkin mukavasti tuollainen nopea pudotus,ilman nälkää :D

ViestiLähetetty: 2012-03-24 15:07:27 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Onneks olkoon, marijii! =D> mahtavaa!

Itellä on alkanut paino jumittamaan :( siinä suunnilleen 115.0 kieppeillä ollut jo vähän aikaa. Tiedän kyllä miksi, ja se johtuu nimenomaan siitä että mun annoskoot on viime aikoina ollut pikkusen turhan isoja. :cry: kauhee stressi päällä ja töissä kiire, niin ehkä mä tavallaan sit palkitsen itteni ruualla. Höh.

Mutta iloinen oon siitä, etten ole sortunu mihinkään, mitä ei saisi syödä. Se on tietysti aina plussaa. Ja tietysti plussaa on sekin, ettei paino näytä plussaa :mrgreen: odottelen, että stressi helpottaa, niin sit rupeen katteleen noita syömisiä vähän tarkemmin.

Iloisia uutisia kumminkin, tilasin netistä kevättakin ja mekon, molemmat kokoa 44 (ennen oma koko 46-48) ja MOLEMMAT ON SOPIVIA :shock: WTF. ihan totta. mä mahdun 44 koon takkiin ja mekkoon. Siinä vasta on ilon aihetta! :wink:

ViestiLähetetty: 2012-03-24 15:11:02 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Hyvähyvä =D> ...se jos mikä piristää kun huomaa vaatekoon pienentyneen :smt023 (Itse melkein itkin onnesta tässä muutama viikko sitten kun mahduin 46 farkkuihin hyvin, viime kesänfarkkucaprit oli kokoa 54/56)

ViestiLähetetty: 2012-03-26 07:44:29 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Hei kaverit!! :smt039

Tänään takana 5 viikkoa ja 1 päivä JA paino 114.0!!! Eli 8 kiloa takana!! :smt026 jeii!

Kyllä se tästä näköjään taas lähtee, vaikka hetken junnasikin :wink: tai olihan se tietty odotettavissakin, mutta jostain kumman syystä sitä kuitenkin pikkusen masentuu, kun paino ei hetkeen putoakaan :mrgreen:

Syön karppileipää joka päivä, myönnän. Mutta vain kaksi viipaletta per ateria, ja päälle kasaan hirrrveeesti leivänpäällisiä ja vihanneksia. Niiden lisäksi oon viime päivinä syönyt karjalanpaistia, jauhelihawokkia, kanasalaattia, lohisalaattia, porsaan uunilihaa, parsakaalia, kukkakaalia... mustikoita kermavaahdolla+stevialla..sokerittomia karkkeja oon myös maistellut muutamia :mrgreen:

Oon tuosta tiukasta salaatti-liha-kananmuna-pekoni-linjasta vähän höllännyt, ja syön nyt aika vapaasti kaikkea, kuten just tuota karppileipää ja juureksia (porkkanaa,lanttua yms) ja kolmen aterian rytmistä ei ole tietoakaan, oon syönyt silloin kun oon ehtinyt (yleensä mennyt 3-4 ateriaa ja välillä napsinut esim.metukkasiivun jääkaapista). Johtuen lähinnä just työkiireistä ja stressistä, ei ole ollu aikaa paneutua kunnolla nyt tähän ruokavalioon (lue: syön suht sopivaa ja mahdollisimman nopeaa) :roll: mutta koska tuo paino nyt edelleen näyttää kaikesta huolimatta olevan laskusuunnassa, niin jatkan kyllä tällä höllätyllä mallilla. Sit jos näyttää viel jumivan, niin täytynee jotain asian eteen tehdä :D

ViestiLähetetty: 2012-03-26 12:14:01 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Tulosta tulee. Hyvä, hyvä !!

Ei ollut itsellä vaikeaa leivästä luopuminen, tein niin kuin täällä joku neuvoi.
Jätin leivän pois.
Kokosin "leivän" niikuin ennenkin, jätin vain sen leivän pois...

Kesää kohti...

En se minä ollut ja siksi toiseksi se oli vahinko.

ViestiLähetetty: 2012-03-26 20:32:50 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Oi, vaatekoon pienentyminen on niiiiiiiiin ihanaa! :smt038 Minäkin ostostelin tänään uudelle (nyt jo liian suurelle, tosin) farkkuhameelle kaveriksi ihanan puseron - en ole aikoihin käyttänyt muuta kuin mekkoja, joten tämä on aika iso askel, siirtyä hameeseen ja paitaan :lol: Ja koko oli ihmeen pieni, ei olisi mahtunut päälle vielä vuodenvaihteessa, olisvatten napit sinkoilleet rinnuksista :lol:

ViestiLähetetty: 2012-03-28 11:23:20 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

marijii kirjoitti:
^Jännä juttu, kun monella ne vaatteet tuntuis vaan kutistuvan siellä kaapissa - johtuisko toi venyminen jotenkin epäsuotuisasta ilmankosteudesta tai jostain? mutta hiljaa hyvää tulee :)

Ilmaston muutoksen syytä :shock:
En malttanut olla hiljaa, mutta toivottavasti silti tulee hyvää. :)

En se minä ollut ja siksi toiseksi se oli vahinko.

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 100 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5

Kaikki ajat ovat UTC+02:00