Joo, meikäläisen kropassa ei kyl paljon painon lukemaan ole luottamista! Oli viikossa tullut 1,5kg alas, joten eihän toi oo mahdollista edes nesteillä, ku en turvoksissa ole ollut.

Emmää ymmärrä enää. Naisten vaivojakaan ei sillon eikä nyt ole ollut, mikä ois nostanu painoa.
Mitat olivat samoissa lukemissa, kuin kk sitten. Nyt painoa reilu kilon verran enemmän ku tuolloin. Toki, nyt ku enimmäkseen pätkäpaastoilen, ni luonnollisesti syön iltapainotteisemmin, jolloin tuo näkyy aamulla vaa'alla. Mutta, koska vaa'alla lukema näkyi jo ennen ku alottelin pätkistä, ni jotai hämärää täs ny o.
Eniveis, painoon liittyviä tavotteita en itselleni aseta, koska näkyy pomppivan niin kovaa vauhtia ylös ja alas, ettei perässä pysy.
Juu, vaik kauheen kiva olis painaa se 56kg.. 
Mutta, vyötäröltä sais 2cm lähteä, lantiolta 3cm ja reidestä 1cm. Reisi tulee ehkä jopa haastavin olemaan, koska reidet mulla jo suht. tiukat on. Eniten tuntuu kertyvän tonne lantiolle. Mahdollistahan tää on, koska vielä ennen joulua (

) oon noissa mitoissa ollu.

Penkkipunnerrukseen sais tulla lisää painoa 10%, ja maastavedot olis kiva päästä jo tekemään oman painon verran. Nyt tuntuu et selkä ja jalat ja kaikki muukin jaksais, mut käpälät jarruttelee 50kg jälkeen (3x8). Lisää ruutia siis sormiin kiitos!

Salit saa pysyä samassa. 4x puntti 1x HIIT/viikko. Keväämmällä kattelen jos muutan vielä 3xpuntti 2x HIIT. Mut koska mun tavotteet on täysin salilla, ni keskitän kaiken voiman sinne.

Ruokaa koomakulutus + 300kcal. Lepopäivänä koomakulutuksen verran.
Kerran kuukaudessa hiilari/ruokatankkaus (kappas, miten sattuikaan! just pääsiäiselle, vapulle ja juhannukselle!

) Näinä päivinä ei kaloreita lasketa ja syödään
ja juodaan se mitä mieli tekee (eiks tää ollu sitä parasta stressin poistoa..? ) Buustaillaan samalla vähän aineenvaihduntaa.
Muuten kokeilen vielä jatkaa pätkäpaastoa, sillä joskus aikinaan se toimi mulla hyvin. Ja näyttää nytkin toimivan. Ennen treeniä siis BCAA, treenin jälkeen BCAA + glutamiini ja sama setti vielä seuraavaan ateriaan.

Lepopäivinä pyrin, jos jaksan, venyttelemään ja huoltamaan lihaksia. Työn takia, tää ei aina välttämättä onnistu,ku on kotoo pois joskus 13tuntiakin, mut silloin ku onnistuu. Tästä ei stressiä. Mieluusti käyn venyttelyt kuitenkin salilla tekemässä, koska siellä ne tulee varmasti hoidettua.

Stressin vähentäminen. Joo, tähän jos on taikasana ni kiitos, sen tahdon kuulla! Mut aina voi yrittää.
Ja kaikkeen tähän palkintona hävyttömän iso shoppailu loppuvuodesta reissussa!
Nyt tää lähtis treenailee rinta+olka+ojentajan! jeh!