Ooh, vieraita, vähän ihanaa!
Tervetuloa kurkkimaan,
pähkinä^^
Deanne: Kiitos, treenaaminen on tuntunutkin viime aikoina varsin mukavalta

Kyllä noissa intervalleissa jotain tosi siistiä on - vauhdin hurmaa ja vaihtelevuuttako se sitten lie. Mä nukahdin eilen jo varmaan ennen kello 23, mikä on jo huima parannus alkuviikkoon nähden. Toivottavasti sullakin unirytmi löytää uomiinsa.
Eilen kävin salilla:
Takakyykky (syvä): 5*20 kg, 5*25 kg, 5*30 kg,
4*5*35 kgVinopenkki: 5*10 kg/käsi, 5*25 kg, 5*27.5 kg,
2*5*30 kg, 2*4*30 kgMaastaveto: 5*35 kg, 5*40 kg, 5*45 kg,
4*5*50 kg Vatsat jalannostoilla kaltevalla tasolla: 3*10 toistoaKommentit: Eilen tein Gobletien sijaan takakyykkyä. Takakyykyssä tunne on edelleen melko kevyt, ja mies psyykkailikin mua, että nostaisin ensi viikolle vastuksia vielä kerran 5 kilolla. Saas nähdä, uskallanko. Vinopenkissä tein rohkeasti viikkokorotuksen, jonka ansiosta kaksi viimeistä sarjaa jäivät yhden toiston verran vajaiksi. Ensi kerralla on sitten tavoitteena saada myös nuo kaksi uupuvaa toistoa tehtyä. Ja mavessa pääsin uudelle kymmenluvulle, mistä tuli kyllä tosi hyvä fiilis. Nyt huomasin itsekin, kun miehet katseli mun mavesuorituksia "salaa" peilien kautta

Tänään kroppa on kipeä: rintalihaksissa, vatsalihaksissa ja selässä tuntuu, että tehty on. En voisi olla tyytyväisempi
Sitten vielä ihan yleistä porinaa omasta navasta ja sen ympäriltä. Viime päivinä mun paino on seilaillut ihan joissain omissa sfääreissään, mikä on heiluttanut mun uskoa "vaaka on aivan turha vehje" -periaatteeseeni. Joo, ei pitäisi käydä vaa'alla joka päivä ja joo, ei pitäisi antaa vaa'an lukemille liikaa painoarvoa. Kuitenkin vaatteet istuvat ihan kuin ennenkin enkä ole mihinkään mässäilyyn sortunut, joten eiköhän tämä ihan luontaista (hormonaalista) vaihtelua ole. Ainakin tänään vatsaa on nipistellyt siihen malliin, että kierron puoliväli on käsillä (kiitos VHH:lle säännöllisestä kierrosta

). Itse asiassa eilen katselin salilla itseäni peilistä, ja ellei mun oma arvio ihan hirvittävän harhainen ole, niin mähän näytän jotakuinkin urheilulliselta. Olkapäät, hauikset ja solisluut alkaa erottua. Salihousuissa mun takareisien lihakset erottuu ja takamukseen on tullut pyöreää muotoa. Ei mulla koskaan ennen tällaisia muotoja ole ollut.