karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-05-09 20:27:44

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 81 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Puhetta rinnoista
ViestiLähetetty: 2012-03-28 19:45:43 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

manthika,
hitsi miten hyvä juttu, kyl kannatti mennä uudestaan! :D
Laitteleppa tänne, että mitä ne siel sitten tuumas!

ViestiLähetetty: 2012-04-11 10:45:47 
Poissa
sintti
sintti

Eilen olin plastiikkakirurgin vastaanotolla. Hän oli samaa mieltä kuin lähetteen tehnyt lääkäri eli olen oikeutettu uusintaleikkaukseen :D . Mut laitettiin jonoon, ja kutsu leikkaukseen tulee tod.näköisesti vielä tämän vuoden puolella. Mammografiassa täytyy käydä ennen leikkausta, ja muut mahdolliset kokeet selviävät sitten lähempänä operaatiota.

Kuva

ViestiLähetetty: 2012-04-11 10:50:31 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

^
Loistavaa, oon onnellinen sun puolestas!! :D
En tiedä milloin suostuvat mut leikkaamaan,
kun selkäleikkauksestakaan ei ole kuin vajaa 2kk. Toivottavasti pian!

ViestiLähetetty: 2012-04-11 17:33:40 
Poissa
sintti
sintti

Työkaverin tyttö pukuhuoneessa ihaili tissejäni, jälkikäteen oli todennut: kun ne varretkin oli niin pitkät....
Ja kyllä mun miesvainaa ekaks kiinnitti niihin huomiota, muu tuli myöhemmin.
Itsekin olen niistä tykännyt. Paitsi nyt vonkaleena H- kuppeja ei tahdo löytää. Ja melkoiset montut on olkaimista hartioilla. Ja niska- hartia kipu... Elikkä puukkoa olen harkinnut, sitten kun paino on likemmäs normilukemia. Vasta kolme päivää karppina, takana pitkä jojoilu, mutta usko on lujempi kuin koskaan: liki normilukemat tulee varmasti aikanaan!

ViestiLähetetty: 2012-04-18 14:40:01 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Karppauksen ja 25 kilon painonpudotuksen johdosta liivikoko muuttunut ennen 85-90E/F nyt 80D :D / :(

ViestiLähetetty: 2012-04-20 10:02:45 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Sovittelin eilen liivejä, ja totesin etten taida enää normikaupasta löytää vaan on ostettava kalliista erikoisliikkeestä :evil: Ympärysmitta kutistuu mutta kuppikoko kasvaa, mikä jälkimmäinen ei ole yhtään toivottavaa.

Laskeskelen, että halvemmalla pääsen jos menen pienennyttämään nämä, sillä säästäisin loppuelämän liivikuluista sievoisen summan. Hartiakipuja tms. ei ole, joten leikkaus pitäisi maksaa omasta pussista (omatuntoni ei salli minun valehdella tässä). Saisi nyt ensin painon tavoitteeseen, sitten voisin tosissani alkaa harkita asiaa.

Karppauksentapainen aloitettu 28.12.2010
Tavoitteena lievä ylipaino (72,5 - 86,5 kg) loppuiäksi.
Ruokapäiväkirja kesältä 2011

ViestiLähetetty: 2012-04-26 19:03:51 
Poissa
sintti
sintti

Itse haaveilen myös rintojen pienennyksestä. Hartia-niska kipuja, huimausta yms ongelmia. Myös rintojen alta ja välistä hikoo pahasti. Iho kutiaa sekä tulee hiertymiä välillä. Minulla on myös huono ryhti. Itse olen keksinyt käyttää kaksia rintsikoita päällekäin (alla kaarituelliset ja päällä urheiluliivit), näin saan hyvän tuen. Kuppikoko 85G. Itsellä myös ongelmia, kun liivien olkaimet painaa jotkut enemmän ja toiset vähemmän. Välillä jopa sormenpäissä tuntuu kun rintiskat painaa hartioista. Myös istuvia ja tukevia liivejä ei meinaa löytyä.
Multa on kans kysytty, että onko mulla aidot, tosin jos olis nää riipparit nähnyt ilman tissiliivejä tai muitakaan vaatteita, niin olis varmasti jättänyt kysymättä. Meinaan ei näytä miltään kiinteiltä silikonitisseltä vaan roikkuu tuolla lähes navan seudulla nännit alaspäin sojoittaen.... :roll:
Mutta lapsia mahdollisesti suunnitteilla, joten ei ole vielä ajankohtaista...

ViestiLähetetty: 2012-05-20 16:59:57 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Elefantti kirjoitti:
Multa on kans kysytty, että onko mulla aidot, tosin jos olis nää riipparit nähnyt ilman tissiliivejä tai muitakaan vaatteita, niin olis varmasti jättänyt kysymättä. Meinaan ei näytä miltään kiinteiltä silikonitisseltä vaan roikkuu tuolla lähes navan seudulla nännit alaspäin sojoittaen.... :roll:

hahaha, anteeksi en voi muuta kuin nauraa :lol: samassa veneessä ollaan ja ihan samoihin uteluihin törmännyt.

mutta elefantti, tilanteesi kulostaa tosi pahalle. ootko hakenut apua?

ViestiLähetetty: 2012-07-18 18:54:58 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Hui hai, tasan viikon päästä pienennysleikkaukseen! =D>
Huomenna mammografia sekä verikokeet. Mammografia hieman hirvittää, kun suvussa on erilaisia syöpiä vaikka muille jakaa, rintasyöpää ei kenelläkään. Nyt vaan toivon ja rukoilen etten ole se ensimmäinen [-o<
Kaiken lisäks nyt on paripäivää kirvellyt nenää ja kurkku on ollut kipeänä, voin sanoa että vidudus käyrä on kohillaan, mikäli leikkaus peruuntuis flunssan takia.

Tässä on kiva ryhmä, missä voi jutella rintojen muokkauksiin liittyvissä asioissa. Olen ollut paripäivää siellä jäsenenä, suosittelen!

https://www.facebook.com/?ref=tn_tnmn#! ... 691070447/

ViestiLähetetty: 2012-07-22 19:32:36 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Vaikka itse olen ollut huolissani muodoistani, siis varsinkin rinnoista, niin moni sanoo että kun olen muutenkin pienentynyt niin tissien pienentyminen ei näytä niin tramaattiselta. Mutta vaatteethan kertovat omaa tarinaansa eli kaikki on mennyt uusiksi. Ei o kiva olla lattarinta kun on tottunut olemaan aina "se isotissisin".

ViestiLähetetty: 2012-07-26 19:20:02 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Pienennysleikkaus takana ja fiilikset on aivan mahtavat! :D

ViestiLähetetty: 2012-07-26 19:22:21 
Poissa
sintti
sintti

koeputkilapsi kirjoitti:
Elefantti kirjoitti:

hahaha, anteeksi en voi muuta kuin nauraa :lol: samassa veneessä ollaan ja ihan samoihin uteluihin törmännyt.

mutta elefantti, tilanteesi kulostaa tosi pahalle. ootko hakenut apua?

Hih, saa kyllä nauraa. Itseäkin tuo navan seudulla sojottaen nauratti, kun sitä kirjoitin, vaikkei sinänsä nyt niin kovin hauskaa olekaan käytännössä... Lääkärin kanssa oli joskus puhetta, että pienennys olisi mahdollista, mutta itselläni on vielä lapset saamatta ja tarkoitus olisi kai jossain vaiheessa sellaista ajatella. Katson kuitenkin imettämisen hyvin tärkeäksi vauvalle ja vauvan kehitykselle, joten jos/kun leikkaus estää imettämisen, niin tulevat mahdolliset lapset ovat etusijalla. Leikkaus saa siis odottaa.

ViestiLähetetty: 2012-07-29 10:51:59 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Täällä yksi tissiongelmallinen lisää... Olen jo saanut täydet pisteet kaikista seuloista ja sain lähetteenkin plastiikkakirurgille. Pääsin "Jononpurkujonoon" ja voi terve. Sellainen virolaisperäinen mieslääkäri otti tissit käteen, ravisteli, katteli vähän kroppaa, ja totesi että "pitä laihtu 10-15kg, ennen ei pääse", vaikka siis olen (okei, olin :roll: ) sallitun BMI:n arvoissa. Siitä(kin) suivaantuneena, lihoin sitten vaan lisää. Nyt sitten taas takaisin kiltisti karppaamaan, ja josko sitä vaikka puolen vuoden-vuoden sisään pääsisi uudestaan yrittämään. Kuppikoko kun on kahden imetyksen jäljiltä iloinen 70J :roll:

Mutta voin suositella megamunkeille näitä kauppoja:
http://change.com/fi/ (tosin suositteleen käymään liikkeessä mitattavana, heidän liivinsä on ehkä vähän eri mitoituksella kuin muiden)
http://www.bravissimo.com/ (täältä olen tilannut useasti hyvät liivit, ja palautuskin toimii!)

ViestiLähetetty: 2012-07-30 16:31:08 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Bravissimo on mahtava. Lähes kaikki mun rintsikat on nykyisin sieltä.

ViestiLähetetty: 2012-08-02 10:49:47 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Mun kuppikoko on changen liiveissä 75J, muista liiveistä en tiedä. Eipä oo changelläkään enää kuin K-kuppi, et jos tää raskaus viel kovasti turvottaa, niin en tiiä, mistä lähen liivejä hakemaan. Netistäkään ei viittis tilata (kun ei sitä koko aina tiedä varmaksi) ja liiviliikkeiden liivit on niin rumia noissa koissa. Imetysajan joudun vissiin nyt pärjäämään noilla 75J:llä, kun ei näyttänyt imetysliivejä olevan enää tossa K:ssa. No onneks nyt viel pärjää näiden J-kuppien kanssa.

ViestiLähetetty: 2012-08-02 21:45:28 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Redden kirjoitti:
voin suositella megamunkeille näitä kauppoja:
http://change.com/fi/ (tosin suositteleen käymään liikkeessä mitattavana, heidän liivinsä on ehkä vähän eri mitoituksella kuin muiden)
http://www.bravissimo.com/ (täältä olen tilannut useasti hyvät liivit, ja palautuskin toimii!)

Mulla ei ole megamunkit, mut kokoa 85F/G kuitenkin, joten sopivia liivejä ei joka orrella kasva. Olen joskus harkinnu esim. tuota bravissimoa. Pitääkö noissa liikkeissä maksaa palautus itte? Kuinka kallista se on?

ViestiLähetetty: 2012-08-02 22:53:04 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

^Bravissimolle pitää maksaa itse palautus. Mutta viimeksi kun lähdetin yhdet liivit takaisin, niin meni ihan kirjeenä samassa lootassa jossa ne oli tullut, ja maksoikohan jotain 2,40E :) Ja siellä on varmaan maailman paras asiakaspalvelu! SInne voi vaikka lähettää omat mittansa ja pyytää apua, jos englanti luonnistuu edes jotenkin. MInähän näppärästi meinaan lähetin tuon palautukseni täysin ilman yhteystietojani ja palautuslomaketta :oops: Olin varma ettei ne voi löytää sitä enää mistään ja kohdistaa minuun, mutta niin ne vaan löysivät ja laittoivat paluupostina oikean kokoiset tulemaan. Käsin pari kertaa kirjeenvaihtoa spostilla ja homma selvisi. Sieltä löytyy mielestäni hyvin kokoja, melkein kaikille. Mulla ongelma on lähinnä hiton pieni ympärys yhdistettynä navassa roikkuviin vanhoihin munkkeihin :roll:

ViestiLähetetty: 2012-08-02 23:11:16 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Joo, siis Bravissimon suurimpien liivien ympärys on 40" eli n. 100 meikäläisten malliin. Ja moni näteimmistä malleista on 38" (95) max. Kuppikokoja tosin on L:ään asti.

ViestiLähetetty: 2012-08-03 21:48:52 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Mulla ainakin ongelmana on usein olkainten olematon säätövara (rinnat ns. ylhäälle kiinnittyneet) ja kuppien mataluus. Varsin usein ne isot kupit on leveitä ja matalia, kun mulle pitää olla syviä mutta ei leveitä kuppeja (toivottavasti kelleen ei nyt tule mielikuvaa putkimaisista tisseistä :lol: ). Ja sitten kans olkaimet ja kuppi ovat usein jotain velttoa kangasta, joka ei tue mitään ja tekee rinnoista sellaista muodotonta massaa. Mites näissä ulkomaissa liiveissä on kuppimuotoilu noin yleensä ollu?

ViestiLähetetty: 2012-08-05 13:18:36 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Redden,
kiitos linkeistä. Mulla on 80F-kokoiset tötteröt, joista tytär sanoi aikoinaan: "Äidin tissit on kuin possut." Ne ovat siis pyöreät, eivätkä vielä juurikaan roiku. Ajoittainen painon putoaminen ei ole saanut kokoa pienenemään.
Onneksi olen pitkä, joten nämä ovat sopusuhtaiset muuhun kokooni nähden, vaikka pullukkavatsa onkin (nyt) uloimpana. Mulla ei ole ollut juurikaan haittaa näistä, mitä nyt vuosia sitten (kun painoin vaivaiset 57 kiloa), joku amisviiksi teinipoika sanoi rannalla: "Vau, mitkä bosat."
En osaisi kuvitella olevani pienempirintainen, mutta ymmärrän hyvin, jos pienikokoisella on tätä isommat. Siinähän hukkuu niiden alle.

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 81 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00