karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-04-20 09:32:22

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 2 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: KehoKuntoon voikukkakesänä
ViestiLähetetty: 2012-05-14 08:00:41 
Poissa
sintti
sintti

Ilmoittauduin mukaan tempaukseen, aloitin n viikko sitten tämän elämänvaiheen, olo on nyt oikein hyvä mutta aamupäivällä ja aamulla väsyttää niin ettei meinaa saada silmiä auki, olen kyllä aina ollut illanvirkku mutta nyt tämä vielä korostuu jotenkin, tai sitten minä vain kuvittelen. Opuksia ja ohjeita on tullut luettua, kiitokset viitseliäille ihmisille jotka tännekin foorumille ovat kattavia selontekoja laatineet!

No niin, aloittelevan karppaajan viikonloppu äitienpäivineen meni oikein mallikkaasti, sortunut en kakkuunkaan vaikka lapset mankuivat maistamaan kun oli äitille tehty. No, sen verran annoin periksi että otin oman kakkulautasen ja siirtelin siinä pientä palaa kakkua puolelta toiselle eikä muksut huomanneet syömättömyyttäni kun olivat niin keskittyneitä omiin herkkuihinsa. Paistia, maustevoita ja kanttarelleja syötiin ja hyvin kelpasi.

Liikuntaa pitää lisätä, siinä olen kovin laiska ja yksipuolinen. Rahat ei riitä kokeilemaan kaikkea uutta ja kivaa eikä uinti houkuttele kun olen tällainen valasmursulöllykkä. Kävelen ja sauvakävelen, ei muuta. Kuntosalille ei ole hinkua vaikka tiedän että lihasmassaa olisi hyvä lisätä.

ViestiLähetetty: 2012-05-14 11:08:21 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Moi.
Kiinnitti huomiota tuo valasmursulöllykkä. Valas ja mursu kumpikin on hyviä uimareita, ja köllökkä toiminee uimarenkaana.
Eli altaaseen vaan jos uiminen tai vesijuoksu kiinnostaa. Kohta pääsee avoveteen uimaan...
Kävely on liikuntaa eli on hyväksi.

Kakusta voi syödä kermavaahdon ihan reippaasti.
Jatkakaa.

En se minä ollut ja siksi toiseksi se oli vahinko.

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 2 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00