karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-04-19 12:36:10

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 384 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 115 16 17 18 19 20 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Pähkinä purtavaksi
ViestiLähetetty: 2012-05-11 13:20:02 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Keskiviikko ja Eilinen treenitaukoa erilaisten koulutusten yms vuoksi. Tänään kasilta jo jalkatreenissä. Ah. :smt049 Mukavan poltteen sai jalkoihin. Odotan innolla ku parin viikon päästä on hierojalle aika. Taidan hierotuttaa nuo koivet. Vois tehdä nannaa :smt050

Oon nyt kokeilumielessä ottanu aamuisin l-tyrosiinia.. Ja ei helkkari. Hikoilusta ei loppua tule! Yöt uidaan sängyssä ja päivällä tuntuu et koko ajan on lämmin. Onko tää normaalia? :shock: vai onko mulla vaan aineenvaihdunta lähteny hyrräämään... :lol:

Jänskättää myös, sillä oon varannu lääkäriajan. Syynä nuo lähes olemattomat menkat. Haluun varmistua, ettei mikään ole isommin vialla. Toivotaan et johtuis "vaan" stressistä tai sopimattomista pillereistä. ( en löytäny tähän edes sopivaa hymiötä... :roll: ). Toivotaan parasta. Yksi iso stressin aiheuttaja tää ainakin on, et jos varmuus tulee suuntaan tai toiseen, ni voin sanoo et iso osa stressistäkin häipyy samalla. Omassa päässä ku usein tulee kuviteltua kaikkea pahaa vaan.. :smt100

ViestiLähetetty: 2012-05-11 14:11:03 
Poissa
***Assolekarppi
***Assolekarppi

Hmm. Toivotaan et syy löytyy, mut luulisinpa, että oot vaan aika kevyt ja treenaat lujaa :)

ViestiLähetetty: 2012-05-11 16:15:58 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

TeijaS kirjoitti:
Hmm. Toivotaan et syy löytyy, mut luulisinpa, että oot vaan aika kevyt ja treenaat lujaa :)

Oliski syy se, että oisin kevyt.. :lol: vaaka näyttää inasen yli 60kg. :roll:

ViestiLähetetty: 2012-05-11 17:20:48 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

^ 64kg, joten älä sä siellä sano ettet ois pieni kun mäkin oon! 8)

"Remembering you are going to die is the best way I know to avoid the trap of thinking you have
something to lose. You are already naked. There is no reason not to follow your heart."

ViestiLähetetty: 2012-05-11 20:35:13 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

anniem kirjoitti:
^ 64kg, joten älä sä siellä sano ettet ois pieni kun mäkin oon! 8)

Aijuu, mitähän mä oikeen höpisen.. :roll: Pieniä ollaan...! Eiku, emmä tiiä haluunko mä olla huonolla tavalla pieni? Pieni, lihaksikas.. Lihaksikkaan pieni?! :roll:

Itseasiassa, tää on vähän hassua, koska oon kroppaani nyt paaaaaljon tyytyväisempi, kuin mitä se oli sillon ku painoin 53kg. :shock: Jos joku mulle ois ton sillon sanonu, ni oisin nauranu päin naamaa. Olin sillon vaan pieni ja löysä. Nyt sopivasti lihasta ja muutenkin. 8) Toki tämäkin mielipide vaihtelee päivän mukaan...

ViestiLähetetty: 2012-05-11 20:54:44 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Mä ainakin haluan olla kapeauumainen ja brassipyllyinen :mrgreen: Ja pieni sillä tavalla, että läskiä ei oo kauheesti. Ei sitä kyllä oo nytkään, tossa vatsan kohdalla ehkä eniten ja siinäkin aika vähän nykyään. On tää oikeesti niin ihmeellistä, miten tuo salilla treenaaminen muokkaa bodya. En voi kuin ihmetellä joka päivä. Ihanaa!

Hyvää viikonloppua muru! :hug:

"Remembering you are going to die is the best way I know to avoid the trap of thinking you have
something to lose. You are already naked. There is no reason not to follow your heart."

ViestiLähetetty: 2012-05-12 09:06:52 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

^^ ihanaa, jos pienuutta mitataan läskin määrällä, pieni silloin minäkin! 8) lanteilta kullä löytyy muutama sentti liikaa, mut nöy hätä.. Sali on kyllä paras tapa muokata kroppaa. Liian usein vaan minunki kaverit kyselee vinkkejä, ja kun suosittelen salia ni vastaus on " en mä haluu olla mikään luonnoton lihaskimppu". Tolla periaatteella mullaki pitäs kahden vuoden jälkeen olla melkoset muskelit :lol: mut eipä oo näkyny.
Ja ihanaa viikonloppua sulle anniem myös! :hug: :smt049

----

Mikähän mahtaa vaikuttaa siihen, et joku kropan osa ottaa treeniä vastaan hyvin ja toinen ei? Alkaa itseä häiritsemään, ku alaosa on ku perunapelto ( mut ei sitä läskiä edes :shock: ) ja yläosa taas urheilullisen näköinen. Argh. Tuntuu et ruokavalio ei tän puhtaampi vois olla ja treenitki on kohdallaan... Mut mitään ei tapahdu ( paitsi sivulta katsottuna takapuoli on pyöristynyt! :smt050 )

Tänään oltiinki jo aamuseiskalta vetelemässä HIIT tejä. Huh. Sai eilisen jalkatreenin jumitukset kyytiä. 8) loppuun vähän vatsoja. Oon niissäki liian laiska. Ehkä koitan skarpata vähän. Ongelma lienee se, et treenaan lopuksi vasta ja puhti on pois..

Pieni hiilareiden lisäys on ollut ehdottoman hyvä juttu. Ihme himotukset on hävinny ja nälkä pysyy kurissa. Katsellaan lisätäänkö vielä. Tosin proteiinien ja rasvojen kustannuksella ei.

Nih, ja maitotuotteiden reilu vähennys minimiin on ollu hyvä juttu! Rahka silloin tällöin voi jatkossa olla ok.

ViestiLähetetty: 2012-05-13 19:47:04 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Tänään treenattiin rinta + olka+ojentaja. Jotenki tahmeelta tuntui. Aamulla väsytti, ja mietin moneen kertaan että lähdenkö salille vai jätänkö menemättä. Menin kuitenkin, ja hyvä niin, kummasti piristyi. :)

Tänään syöty myös kaikkea.. Oma äitini hengailee etelän auringossa tällä hetkellä, mutta tuon avokin äippää käytiin juhlistamassa. Maistelin daim jäätelöä sekä almondyn sitruuna juustokakkua. Oli makuuni hieman liian makeaa, muuten hyvää, ja ihanan sitruunaista. Viljojahan tuossa ai taida edes olla ja se on hyvä. Lisäksi kahvia taas monta kuppia. 8)

Oon nyt jääny vähän koukkuun kurpitsan siemeniin. Niitä tulee laitettua vähän joka paikkaan. Nams. =P~ Oon jättäny pähkinöitä vähemmälle ja korvannu niitä vaihtelun vuoksi erilaisilla siemenillä.

ViestiLähetetty: 2012-05-16 06:46:09 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Tjaaahas, tää alkaa taas olla jo elossa. 8)
Maanantaina tehtiin vähän kokeita ja neljä putkea vertahan siinä meni. Sen jälkeen kävin vaan keposaan soutelemassa salilla ja venyttelemässä. Oli sen verran hutera olo, ettei muuhun paljon kyennyt. Olin lisäks niin tyhmä, etten varannu töihin lisäsapuskaa, joten loppupäivä kärsittiin toden teolla.. #-o

Eilen sit treenailtiin vähän selkää ja hauista. SJMV, meni loistavasti, käsien pito alkaa normalisoitua vapun ( :oops: ) jälkeen. Vihdoin! Vielä vähän normaalia utuisempi olotila oli. Onneks työpäivät on nyt ollu keposia, että pääsee suht. ajoissa kotiin.. :roll:

Tänään ois tarkotus treenata jalat. Olotila alkaa olla jo lähes normaali. Parista hassusta päivästä ne puhuivatkin vaan.. Vähän sattui ny huonoon aikaa tää, ku loppuviikkona (ainakin pe, la) en salille pääse ja nyt alkuviikosta on muuten hyvää aikaa käydä treenailemassa. Nooh, tehdään se mihin kyetään, eihän tässä mikään kone sentäs olla.. :)

ViestiLähetetty: 2012-05-17 14:42:08 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Kyl taas huomaa, että on siitepölykausi.. :roll: Nenä tukossa. Tosin saattanee myös johtua tuon koiran karvanlähdöstä. äääh. Tänään kävin salilla tekemässä juoksu HIITtit. Ulkona ei ees uskalla, ettei henki mene. :lol: Tuntuu vaa ettei meinaa happea saada ku nenä tukossa.

Eilen oliki sit suklaapäivä. Yleensä mulla on ollut herkkupäivä aina tiedossa, ja sen vuoksi olenkin saanut pidettyä itseni nollalinjalla noista kaapissa olevista suklaista. Nyt ku aattelin, etten kesäaikaan söisi, koska mulla menee överiksi, ni heti tehny mieli. Ennen on vaan kätevästi ajatellut, että no sillon tiettynä päivänä saan syödä. Nyt ku ei oo, ni tekee mieli koko ajan.. :roll: Joten... Juhannuksena? Kuukausi menee helposti. 8) Tää oli lupaus. Tämä siksi, että mä en todellakaan ole niitä ihmisiä, ketkä pystyy ottamaan yhden suklaan ja that's it. Eieiei. Aina menee liikaa. Joten nollalinja siksi.

Tänään illalla vielä kevyttä venyttelyä matsia katsottaessa sekä putkirullausta jaloille. Nyt mä reipastun tän asian suhteen ja hoidan jalat kesäkuntoon! :mrgreen:

ViestiLähetetty: 2012-05-17 15:08:02 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Mitä suklaata sulla kaapissa lymyää? :D

Mä syön lähes joka päivä suklaata, joko raakasuklaata tai yli 80-prossasta. Tai vähän jotain ihan muutakin :lol:

Mutta parasta on ehdottomasti itse tehty raakasuklaa. Nyt pakkasessa on Cocovin valmispaketti, josta gojimarjat puuttuivat, niin tuunasin seosta lisäämällä kaakaota ja reilusti kookoshiutaleita.

ViestiLähetetty: 2012-05-17 15:36:56 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

pähkinä^^ kirjoitti:
Tämä siksi, että mä en todellakaan ole niitä ihmisiä, ketkä pystyy ottamaan yhden suklaan ja that's it. Eieiei. Aina menee liikaa.

Täällä kans yks jolle sopii pelkästään nollalinja suklaan suhteen! :mrgreen:

Ei tekis itsellenikään huonoa tollanen suklaalakko tähän väliin..

ViestiLähetetty: 2012-05-17 16:00:16 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Kukkopilli kirjoitti:
Mitä suklaata sulla kaapissa lymyää? :D

Joulukonvehdit :lol: Tummaa suklaata tekis hirmusti mieli, mut oon päättäny, koska suklaata kaapissa on, ni uutta ei osteta ennen ku vanhat on syöty pois. #-o
Raakasuklaa on namia! Reilu vuosi sitten tuli tehtyä niitäkin paaaljon. Nyt oon varmaan tullu liian laiskaksi.. Lisäks ku voisin syödä sitä niin tolkuttomasti, ni parempi näin. Pikkuhiljaa jos nuo suklaat tuolta häviäis... :oops: Onneks niissä tosiaan on päiväystä. Töihinkin oon osan jo vieny.

Kiva kuulla Lulumuru, että en oo ainut suklaaholisti 8) :mrgreen:

ViestiLähetetty: 2012-05-17 16:05:40 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Hei Kukkopilli muuten, mitenhän sais raakasuklaan kestämään huoneenlämpöä? ois kätevä ottaa töihin kahvin kanssa jälkkäriksi pari palaa, mutku ehtii sulaa pahasti ennen töihin menoa. :lol:

ja niin, tuli tuosta mieleen, et tätä olis kiva kokeilla... http://halo-anne.blogspot.com/2012/05/licori-choco.html =P~

ViestiLähetetty: 2012-05-17 16:24:55 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Jossain termarisysteemissä voisivat säilyä hyvänä muutaman tunnin? Mulla on töissä tai tarkemmin aina kassissa mukana 85 % suklaata, raakasuklaata syön vain kotona pakkasesta....

Vois kyllä kokeilla tuota lakusuklaata, mutta veikkaisn, että syön mieluiten lakun lakuna ja suklaan suklaana. Lakua en syö kuin about kerran - pari kuussa.

ViestiLähetetty: 2012-05-17 16:51:59 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Kukkopilli kirjoitti:
Jossain termarisysteemissä voisivat säilyä hyvänä muutaman tunnin?

Hmm, totta.. Mulla tarttis säily melkein nelisen tuntia.. :roll:

Nuo yli 80% suklaat onkin parhaita! =P~ Ihan vaan senkin vuoksi tekis mieli syödä nuo konvehdit pois, et sais tilalle kunnon suklaata! :mrgreen:

ViestiLähetetty: 2012-05-17 17:03:09 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Miten sulla voi olla vieläkin joulukonvehteja jäljellä...? :lol: Täällä ne meni parempiin suihin jo ennen vuodenvaihdetta. :D

ViestiLähetetty: 2012-05-17 19:48:13 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Lulumuru kirjoitti:
Miten sulla voi olla vieläkin joulukonvehteja jäljellä...? :lol: Täällä ne meni parempiin suihin jo ennen vuodenvaihdetta. :D

Meillä oli niitä kolme ruokakassillista... :lol: Yhtäkään en itse edes ostanut, vaan ne on joko minun tai avokin puolelta jostaki tullu. Vielä on kaks jäljellä. Pitänee töihin viedä taas kunhan edelliset siellä on syöty :P

ViestiLähetetty: 2012-05-17 20:40:25 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Lähetä tänne 8)

ViestiLähetetty: 2012-05-18 06:24:16 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

anniem kirjoitti:
Lähetä tänne 8)

SAAT!! :lol:

---

Mahtista, Suomi voitti! Oli kyllä jännä peli. 8) Ruotsi-Tsekki ottelu ois ollu kans kiva nähdä. Harmillista, että Ruotsi tippui. Ei tuu perinteikästä Suomi-Ruotsi ottelua.. :(

Flunssa/allergiaoireet (mistä ne erottaa?!) alkaa pahentua. Nenä vuotaa ja on tukossa, kurkussa limaa. yyyyy. Ehkä veren antaminen sai vastustuskykyä alemmas ja oon herkempi kaikelle? En tiijjä. Eniveis, tänään ja huomenna treenitaukoa. Tekee pienelle ihmiselle hyvää. Nyt vaan koitan kovasti ottaa pientä l-glutamiinishottia.

Löysin pakastimesta hirvipataa!! :P Joten tänään herkutellaan, itsetehtyä mantelileipää ja hirvipataa. Omnomnom. Huomenna sit herkutellaan ravintolaruoalla. Myöhäinen äitienpäivälounas taijotai. Ah, ja tuliaisia odotellessa... :wink:

Huominen Suomi-Venäjä ottelu tosin jää näkemättä.. :( Harmillista. Venäjällä kuulunee olevan kova jengi kasassa.

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 384 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 115 16 17 18 19 20 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00