Kiitoksia palautteesta

sydney-mate kirjoitti:
Siis oikeastiko painat tuon 88kg, mitä tikkerissä lukee? Näytät mun mielestä ihan valtavan hyvältä! Olisin veikannut painoksi jotain 65-70kg

Jooh, ikäväkyllä 88 tönöttää puntarissa :/ Itseasiassa juttelinkin tässä ystävien kanssa ja he arvelivat BMI:n pyörivän jossain 26-27 akselilla. Kummallista, kun tosiaan ihan vastikää pääsin vonkalerajan, 30, alapuolelle

Mutta tottahan toki tuo pituuskin vaikuttaa, oon 173 senttinen.
Mutta hei, kun tosiaan en osaa "nähdä" itseäni silleen "oikein", niin onko noi paidat liian pieniä mulle? Ton valkosen kanssa kerran uskalsin baariin, mustassa oon koittanut lähteä ulos mutta ulko-ovella iskee pienoinen ahdistus ja pakkohan se on vaihtaa isompaan paitaan. Kaikella logiikalla vaatekokoni on 42 mutten uskalla käyttää sellaisia ja sitten menenkin 46 kokosilla vaatteilla..
Kaveri näytti tälläsen:
http://www.healthyweightforum.org/eng/images/BMI2.jpg ja tuosta näytti että olen tuon 26-27 bmi:ltäni, mutta itse laittaisin hyvänä päivänä itseni tuohon 33:seen, mutta huonompana päivänä 37 suuntaan.. Hämmentävää kuinka toiset näkevät mut ihan erilaisena!

Atkins alkoi toukokuun puolenvälin/lopun paikkeilla 2011
Kesäksi toivoisin pääsevän painoon: 65 kiloa.
Mitat 03.09.-12
98-82-99 Mitat 12.1.
93-74-94Mitat 05.02.
94-70-94 tiimalasivartalo, täältä tullaan!