Sinäpä se
anniem kiteytit asian hyvin! Shortsit jalassa (tms lyhyet lahkeiset tai vaikka vaan ilman housuja
mihin en kuitenkaan ole ryhtymässä, housut pysyy jalassa...!) jalat sais jopa näyttää lihaksikkailta, voimakkailta.. sit farkut jalassa onkin toinen.. Ei kukaan näe, onko se lihasta vai rasvaa, joten tuntuu et ihan sama. Mun jalat näyttää farkut jalassa tukkireisiltä. Ja ilman farkkuja taas hyvältä. Takapuolen osalta on sopiva, pyöreyttä löytyy. Mut noi reidet..
Ja nauti, ota rennosti! Töitä on koko loppuelämä aikaa (valitettavasti) tehdä.!
Oon nyt jättäny tietoisesti tänne omaan päikkyyn kommentointia vähälle. Tuntuu vähän turhauttavalta, kun on pari vuotta treenannut ja painot tuntuu olevan vielä niitä lasten painoja. Salilla ei juurikaan naiset isoilla painoilla treenaile, mut täällä kun lukee, ni vaan masentaa..

Tiiän, ettei pitäis vertailla. Ja oon tässä treeniasiassa itsekin vielä lasten kengissä (kun oon vasta viime syksystä treenannut kovaa, unohtaen ne pikkupainot..). Kehitys vaan näyttää olevan tuskaisen hidasta. Lisäks vähän mietityttää, mitä kropassa tahtoo tapahtua. Tuntuu olevan sekaisin koko kroppa, kun oon onnistunu lihomaan taas, vaik oon kalorit pitäny kulutuksen alle

Tää perhanan stressi taas kaikesta.
Mutta joo, asiaan

Ei täällä pelkästään synkistellä!

Siihen en itselleni anna lupaa.
Viikonlopun treenit vedettiin pikana. Lauantaina heräsin seiskan jälkeen pesemään mattoa (mun piti laittaa tästä kuvaviestinä äidille kuva, ei ois muuten uskonu

) ja pari koneellista pyykkiä. Sit jatkettiin suoraan salilla, matolle tekemään
HIIT. Tuo perhanan siitepöly ei meinaa mua päästää ollenkaan ulos juoksemaan

Loppuun treenattiin vähän vatsoja ja sit kotiin siivoomaan. Vaatekaapit, keittiön kaapit, siivouskaappi, parveke... Iltaseiskalta huomasinki, et nyt tarttee jo hidastaa.
Onneks varasin sixpäkki vissypakin. Tuli juotua välissä.
Sunnuntaina heräsin seiskalta ja olin salilla jo ennen ysiä. Ohjelmassa
rinta + olka + ojentaja . Minkäänlaista muistikuvaaa mulla ei kauheesti treenistä ole. Tein vaan niin pikana, et ehdin kotiin toiseen "treeniin".
Tämä toinen treeni oliki sit operaatio nojatuolin hajoitus. Revin, saksin, hakkasin, potkin
ja kirosin tunnin verran sen kanssa. Oli pakko saada se pieniksi, et voi käydä vihellellen heittämässä osat roskalavalle...

Oon ko. tuolille antanu jo pari vuotta sit lähtölaskennan. Oon ajatellu, et tuunaisin sen. Mut..
a) se kerää koiran karvaa niin törkeesti (nimimerkillä: pinseteillä niitä nyppinyt, kun vieraita oli tulossa)
b) se on työläs siivottava ^^
c) se vie liikaa tilaa jo valmiiksi pienessä asunnossa
d) ei mahdu autoon, et ois voinu kuskata sen jonnekin
e) käsinoja oli rikki
joten se sai luvan lähteä. Ehkä viikonlopun paras treeni olikin toi.

alaselkä tosin teki murhaa. Mut hiki valui. Toiminnallista treeniä!
Loppupäivä siivottiinkin taas iltaan asti asuntoa. Verhojen ripustus on muuten ärsyttävää hommaa. Nyt taas muistin, miksi en tee sitä usein
Tänään sit kävin salilla tekemässä taas
HIITin. Sen jälkeen tulinki pesemään taas monta konellista pyykkiä, sekä häkkivaraston siivous. Onneksi tänään olin valmis jo neljältä, ni aikaa jäi lepäämisellekin.
Tein muuten paljon foorumilla kehuttua lemon curdia. Ja ai, nams!! Olin ostanut kaveriksi tuoreita mansikoita. Ja kaikki tais mennä
Liha edelleenkin ällöttää. Kävin lidlistä hamstraamassa lisää rahkaa ja raejuustoa. Jos niistä sais es päivän proteiinit jollekin tasolle. Ehkä tää tästä taas...