karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-04-18 11:04:51

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 288 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 111 12 13 14 15
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Pakko liikkua
ViestiLähetetty: 2012-06-02 10:29:31 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Viljaton ja maidoton on pirun kovaa lääkettä läskille sekä iho-ongelmille.

Mulla kun on tää rasvaprossaskaba menossa ja vitoseen pitää päästä, joten
olen monenmoista kokeillut. Nyt on siis maidot ja viljat vekka sekä vain
kerran päivässä sapuskointia. Aika hifiä hommaa treenata paastotilassa ja
nappailla aminoita siihen asti kunnes illalla syö. ja sitten pitääkin syödä
todella paljon. Hiiliä menee treenipäivänä satakunta grammaa. Kasviksia,
marjoja ja hedelmä tai kaksi.

Syömättömyyteen tottuu yllättävän nopeasti ja virtaa on treenissä enemän kuin
ennen, koska sitä ei mene ruoansulatukseen.

Toimii kun junan vessa!

ViestiLähetetty: 2012-06-02 14:09:54 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

^Jep, tiukistelu on nyt tosiaan tarpeen :oops: Eikä se mulla overiks mene, kun ensisijainen tavoitteeni ei edelleenkään ole muokata ulkonäköä, vaan parantaa oloa ja lisätä jaksamista (henk. & fyys.)

Mutta parempi ulkonäkö -> parempi mieli...
Ja keksiä taas se oma junan vessa :D

Klo 12 söin salaattia, kurkkua, ruohosipulia, chilioliiveja, oliiviöljyä, kourallisen suolacasheweja, 3 pekoniviipaletta, 1 pekonirasvassa paistettu muna. Vihreää teetä.

Nyt klo 15 taas mustaa kahvia (kuten aamulla, 2,5 muumimukia)

klo 17 menen n. 2 h sauvalenkille ja otan Female Recovery -palautusjuoman sen jälkeen

Klo 21 iltaruoka (?)

Ja huomisaamuna menen hölkälle pelkän veden, mustan kahvin + lisäravinnesettini boostaamana :smt026

ViestiLähetetty: 2012-06-03 14:12:14 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Hölkkä vissiin luonnistui hyvin, mikäli toiseen tietolähteeseen on uskomista 8) Hieno juttu! Ja paljolti tsemppiä jokuroti-projektiin, kyllä se siitä kun pääsee rytmistä nappaamaan kiinni :smt049

"Remembering you are going to die is the best way I know to avoid the trap of thinking you have
something to lose. You are already naked. There is no reason not to follow your heart."

ViestiLähetetty: 2012-06-03 14:40:47 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

^Joo! Ja kiitos, ties monennenko kerran tsempistä :P Ihan mahtavasti luonnistui paastolenkki mun nykyasteikolla :D Taas siis aliarvioin fyysiikkani rajat, kun tähän asti epäilin, etten pystyis, vaan pökräisin. Edellinen aliarvionti kävi salilla, kun luulin, etten jaksa nostaa 10 kertaa 17 kg (tankoa) penkistä ja se olikin iisi piisi, olis enemmänkin noussut. Uus pt siis kehotti lisäämään painoa.

Tästä innostuneena kovennan panoksia eli koitan jättää suunnitellun välipalankin väliin - tai siis korvata sen annoksella lisäravinteita (kuten siitelpölyä pari teelusikallista) ja toki mustaa kahvia.

Tänään söin muuten pari PERUNAA (pilkottuna veneiksi, päälle reilusti öljyä ja grillimaustetta -> uuniin). En ole perunaa stanut moneen vuoteen, ellen ihan väärin muista. 2 isoa täyslihanakkia ja salaattia (sis. kaikkea).

Nopsaanpa on olo kohentunut ja maha laskenut perjantain täydellisestä alennustilasta!

Huominen Sonisphere asettaa joitakin haasteita tiukkana pysymiseen, mutta eiköhän siitä selvitä ihan tarpeex bueno.

Muok. kyllä YKSI pieni välipala onkin tarpeen, ettei iltaruoka mene ihan mahottomaks.

ViestiLähetetty: 2012-06-04 08:41:15 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Kalorien laskeminen päättyi ennen kuin ehti alkaakaan, se on siis taivahan tosi, etten siihen hommaan enää ryhdy, eikä siihen ole tarvettakaan.

MUTTA haluan laihtua pari kiloa heinäkuuhun mennessä. Koska vain haluan. Ja uskon punnertamisen ja etenkin leuanvedon onnistuvan paremmin hieman kevyempänä. :mrgreen: Joten paluu Voikukkakesään...

Söin eilen varmaan kilon luomuvirginossa uiden paistettuja luomuperunoita. Eivät kelvanneet miehelle eivätkä pojallekaan! Siinä olikin siten viimeiset perunat meidän huushollissa :twisted:

Viljattomuus, maidottomuus, sokerittomuus, alkottomuus, pätkistely aamusta eteenpäin, 1 keskikokoinen ateria, pienen pieni välipala ja iso ilta-ateria, sali 2-3 kertaa viikossa ja lenkit päälle (vähintään 2 lenkkiä) sekä venyttelyä ainakin lähes joka pv. Ja tämä staili muuntuu seuraavaksi vasta, kun olen tavoitteessa. Toki joku erikoistilanne voi aiheuttaa pieniä poikkeuksia, mutta niillä ei ole ratkaisevaa merkitystä.

Viestin otsikko: Pakko liikkua!
ViestiLähetetty: 2012-06-07 15:58:25 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Se on loppu ny! Nimittäin tipaton. Ei vaan o mun juttu se. Mutta viljattomuus, maidottomuus ja sokerittomuus ovat, joskin niissäkin on joskus pikkasen joustettava työpaikkaruokailun takia, koska en viitsi eväitä roudata. Yläkroppa ja pää jumissa eilisen punnerrustreenin jäljiltä, la kovempi harjoittelu jatkuu, siihen asti vain venyttelyä ja käpöstelyä.

ViestiLähetetty: 2012-06-07 16:26:07 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Mulla taitaa tulla testiin toi maidoton myös, joku tökkii nyt mahassa jotenkin...

Tulin vaan vähän jättää merkkiä pitkästä aikaa, I´m still reading!!!

Ja mä haluan kans laihtua pari kiloa, ihan muuten vaan :D Miksi tää tuntuukin jotenkin väärältä, tuntuu että pitäis olla joku SYY, haluan pari kiloa pois heinäkuuhun mennessä koska... Mut ei, kun ihan muuten vaan! Kimppatsemppi!!

normaalipainoinen naikkonen, 4-vuotiaan tytön ja pienen pojan äiti
hyvänolon karppausta jo vuosia

Päikkyni

http://www.iherb.com koodilla OFI061 5$ alennusta ensimmäisestä tilauksesta!

ViestiLähetetty: 2012-06-10 06:54:27 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

^mulla on sittenkin syy: oon lihonut/turvonnut (sen 2 kg) ja se on tietenkin majoittunut mahaan ja vähän myös reisiosastolle. Phyi. Huomasin yksiä housuja perjantaina jalkaan äheltässäni. Kimppatsemppi =paras tsemppi! :D

Mutta jatkan muuten tarinaa salaisten kansioiden puolella nowayn vanavedessä....

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 288 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 111 12 13 14 15

Kaikki ajat ovat UTC+02:00