Pätkäpaastolla on tässä itekin oltu jo jonkin aikaa

(kuukausi, kaksi?) ja sopii mulle tosi hyvin. Ei sillä, että olisin sillai laihtunut, mutta on helppo syödä. Oon jotenkin aina luontaisestikin syönyt ennemmin isoja annoksia harvoin kuin pienempiä sen viis kertaa päivässä ja ennen tätä systeemiä söinkin vaan aamiaisen enemmän, en sen useammin silloinkaan. Tällä hetkellä syön lounaan ja päivällisen ja that's it. Jos siis ei lasketa aamukahvia maitotilkalla.
Ostin just muutama viikko sitten foam rollerin, jolla oon rullaillut penikoita, mut oon vähän laiska siinäkin. Välillä koitan myös hieroa, mut se on niin kurjan tuntuista. Vaihtolämpöiset suihkut voi olla ongelmallisia, kun meillä täällä on tollainen sähkösuihkun rotjake, jonka vedenlämpövaihtoehdot on tällä hetkellä kiehuva ja jääkylma ja vaihto siinä välillä menee jonkin tähtikartan mukaan kai

Pohkeet koitankin aina venytellä huolellisesti kahdessa eri asennossa, oon huomannut että ne ei ihan oo tottuneet siihen varvasteluun, miten nyrkkeillessä täytyy olla ja ihan jo pidemmillä kävelylenkeilläkin alkaa tuntua pohkeissa ekana.
Mut hämmästyttää et noi tuli kipeeksi sillon, kun aloin taas lenkkeillä ja ennen nyrkkeilytreenaamisen aloittamista. Oon puolimaratonillekin treenannut ja sen juossut ilman mitään penikkaongelmia, niin nyt kipeytyi itkun partaalle ihan parissa viikossa lyhyillä lenkeillä. Raivostuttavaa.