Viikko jo torstaissa, kylläpä aika rientää... Tänään iltahuki töissä ja sitä ennen tuonne fyssarille.Mahtaisko siltä saada tuota teippausta? No, se selviää...
Laivakin saapui eilen illalla satamaan, joten tänään nähdään merimieheni kanssa...Olen vähän arponut tätäkin orastavaa suhdetta...Aika vaikealta tuntuu, kun tätä väliaikaa tulee aina niin paljon...Jos suhde on vanha, sillä ei kai niin paljon merkitystä, mutta tässä alkuvaiheessa...aina aloitetaan ikäänkuin alusta...Niin tai...no joo...Katsotaan. Huomaan vaan, että oma skeptisyyteni alkaa nostaa päätään...En haluaisi etäsuhdetta...Vaan ihan tähän arkeen ihmisen vierelle....Mutta aina ei voi valita ja pelkkä haluaminen ei aina riitä, kas kummaa...
Ja syönytkin olen...Enemmän taas luokattomasti. Mutta jos mulla on nälkä, syön. Olen onnellinen taas kerran siitä, että jollainlailla aineenvaihduntani on herännyt...Vatsa toimii taas kuin kello, joskus jopa kahdesti päivässä. Suuri muutos siihen, kun aktiviteettiä oli kaksi kertaa viikossa, jos oli hyvä viikko!
Tekisi mieli käydä mittauttamassa rasvaprosentti jollain oikealla mittarilla...
Tällä viikolla olen tenyt vain yhden salitreenin, ja kaksi kertaa ollut pumpissa. Ja eilen poljin kuntopyörällä tunnin aamulla
Ja kohta sinne fyssarille, tästä se lähtee tämä päivä... Huomenna vapaa, tarkoitus mennä Saloon äiteen luo...Siellä on jotkut markkinat!
Olipas katkonaista tekstiä....menköön