ellae kirjoitti:
Nuo do-win:it ollut itsellä käytössä reilun vuoden, hyvät on, käytössä kaikissa liikkeissä. Ei kyllä kannata käyttää mitään vaimennettuja sisäpelikenkiä ainakaan kyykätessä, kovapohjaisia tennareita jotkut tykkää käyttää, tai sitten korolliset painonnosto/kyykkykengät. Tuon rinta-olkapää-ojentajatreenin järjestyksen itse laittaisin alkuun vinopenkin, sitten vaikka kapeaa penkkiä, pystypunnerrukset sitten lopuksi.
Kiitos vinkeistä! Korollisia kyykkykenkiäkin olen katsellut, mutta toistaiseksi do-winit saavat kelvata yleissalikenkinä. Tänään meni ekat kyykkytreenit noilla eikä se sisäpelikenkiin verrattuna ainakaan huononnus ollut

. Penkkitreenin järjestystä ja koostumusta olen itsekin pohtinut, ranskalaisia punnerruksia olen tehnyt yleensä lisätreeneissä tai vaihtelun vuoksi kevyempinä viikkoina. Pitääpä kokeilla pientä säätämistä.
Sitten päivän ohjelmaan:
Keskiviikko 17.10. - AamutreenitEtukyykky: 6 x 15kg, 6 x 55 kg, 2 x 4 x 95kg
Eka setti meni vähän löysästi samoihin toistoihin kuin viimeksi. Toisella sitten yksi toisto
lisää.Valakyykky: 10 x 15kg, 2 x 6 x 35kg
Volyymia hiukan lisää edelliskertaan. Tässäkin pitää alkaa hiljakseen painoja lisäämään kun tuntuma
on löytynyt eikä painot enää uhkaa tippua suorilta käsiltä niskaan
.Pohkeet seisten: 2 x 15 x 40kg
Leuanveto (op): 4 + 3 + 3
Leuoissakin yksi setti lisää, katsotaan jos lisävolyymi auttaisi.Jalan koukistus: 2 x 10 x 75kg