Aloituksesta kaksi viikkoa ja minä
olen laihtunut 4 kiloa!!! Fiilis on sanoinkuvaamattoman hyvä!
Keskiviikon ateriat: aamusta möttösiä, salaattia, possunkylkisiivuja ja fetaa öljyssä.
Päivällä partaäijää, kourallisella cashew-pähkinöitä. Goudaa paksu siivu ja Berocca sekä pellavansiemenet.
Illalla broilerinfilettä sitruuna-currykermakastikkeella ja lantturaastetta. (Mä luin, että lantussa olis paljon hh:ta???

)
Torstaiaamu: meni pekonilla ( en kyllä tykkää siitä savun mausta), kokkelilla, salaatilla ja fetalla öljyssä.
Päivällä: kourallinen cashew-pähkinöitä ja palanen goudaa. Broilerinfile ja eilistä kastiketta. Fetaa öljyssä ja lantturaastetta. Pellavansiemenet ja Berocca.
Illalla: paistettua halloumia (niiiiii-iii-iin hyvää!) kera kesäkurpitsapaistoksen (sis. jauhelihaa, creme fraichea)
...mutta se
MUTTA mun oli OIKEESTI nälkä 
josta syystä söin vielä ilta-iltapalaksi kaksi keitettyä munaa kera voin.
...mutta se mutta, mulla ol perjantanakin nälkä lounaan jälkeen...perjantain syömiset tässä:
Aamulla 3 kylkisiivua voissa, kokkelia ja salaattia.
Päivällä: Pellavansiemenet ja Berocca
Lohta, joka oli kuorrutettu Creme Bonjourilla. Parsakaaligratiinia (sis. kermaa ja koskenlaskijaa ja päällä emmentalia). Salaattia ja fetaa sekä
lantturaastetta.
Illalla oli vesijumppa, joten söin ennen sitä keitetyn munan voin kera ja palan juustoa. Vesijumppa oli tehokas ja kesti 45 min.
Iltapalana munakasrullaa jauheliha-paprika-sipuli-creme fraiche täytteellä.
Liikkumiset on tenttiin lukemisten, lasten harrastusten ja muun takia olleet vähissä, vain maanantaina vesijuoksu ja eilen vesijumppa. Tänään kyllä vesijuoksua taas!
Osaakos joku sanoa, kun mies toi Lidlistä fetajuustoa joka on öljyssä, että paljon siinä on hh:t? Kun ei purkissa oo mitään tuoteselostetta
Tavallisessa kaupassa kun vertailin noita, niin hh:n määrä vaihteli runsaasti.
Entäs Patros-fetassa? Kummastuttaa, ettei noihin saada tuoteselosteita kylkeen. Itse jätän kauppaan, jos ei lue mitä sisältää, mutta mieheltä en voi vaatia samaa