Jussi kirjoitti
Lainaa:
Se miltä tuntuu on täällä tärkeä asia.
Matami Miimmi kirjoitti
Lainaa:
Minä kirjoittelen täällä enempi päiväkirjamaista elonkuvausta itselleni muistiin ja ruokien yms. osalta muiden arvioitavaksi ettei itekseen ihan hakoteille joudu. Vähän ryhdissäkin pitää kun raportoi.
Viisaamaan en ketään rupea, koska sellaista tietoa minulla ei ole jota jakaisin. Vanhoja ketjuja aika-ajoin kyllä kahlainen sillä niissä on asia poikineen kunhan löytää.
Ihminen on kokonaisvaltainen, joten se miltä tuntuu kertoo paljon kokonaisuudesta.
FB profiilia en omaa, enkä ole ajatellut hankkia, mutta ymmärrän, että sinne moni siirtyy. Se on tietenkin ihan ok.
Ehkä hieman kauemmin karpanneille ei enää ole nämä aineenvaihdunta-asiat yms. ihan jokapäiväistä kauraa. Niihinkin kyllä mielenkiintoa riittää. Itse tunnustan höpiseväni kaikesta maan ja taivaan välillä ja unohdan välillä jopa puhua karppauksesta. On se siellä kuitenkin ja joskus tulee vielä se vaikeakin hetki. Silloin on hyvä, jos on pitänyt anonyymeihin ystäviin yhteyttä vaikka hömppäsisällölläkin? On sitten matalampi kynnys pyytää sitä vertaistukea.
Syöminen ja tunteet on monen ongelma. Siksi on tärkeää se miltä tuntuu. Itseään kuunnellen löytyy myös se parhaiten itselle sopiva dieetti, se mikä tuo terveyttä, iloa ja ehkä hoikkuuttakin.