Golden kirjoitti:
Heissan ja kiitos vastanneille...on kyllä rehellisesti sanottuna vee...ttanu ihan riittämiin tämä painon pudotus, mutta periksi en oo antanu! Alin lukema tällä viikolla 126,4, mutta tänään taas 126,9...ja syö naista. Argh!
Mä en tiedä, missä menee vikaan. Viis kertaa viikossa vesijuoksua ja hiilet alle 20g/pv. Pissi haisee pahalle ja on muutenkin "oudon" keltaista eli ketoosi on varma! Nukuta ei kun 5-6 tuntia yössä, mikä on mielestäni hyvä asia. Virkeä oon kun peipponen...mutta paino, se ei vaan putoa!
Eilen aamupala:kokkelia(voita ja kermaa), kylkisiivuja ja emmentalia.
Päivä: burgersalaatti Hesellä+ 2 paprikamajoneesia
Ilta: jauheliha-sipuli-juustopaistoa (voissa), kylkisiivuja ja salaattia
Tänään: kylkisiivuja, kokkelia, savujuustoa ja tuorekurkkua
Jossainkohtaa ol kyllä päin prinkkalaa se, että innostuin kokkaamaan kaikkia karppiherkkuja ja sit hiilet menikin yli. Tällä viikolla ei oo menny, enkä oo palaakaan syöny tummaa suklaata enkä pähkinöitä, noitten hiilien takia...mitä tässä säätäis? Vetää voita paketista? Vau
Mä en vaan osaa tätä hommaa...tarttisin selkeet määrät mitä syödä, sit sujuis. Ja jos alan laskemaan, niin mettään menee. Täällä sitä silti räpistellään!
Punnitsetkohan nyt vallan liian usein ? Kokeiles kerta viikkoon käydä puntarilla. Mieluusti heti aamusta vessassa käynnin jälkeen ja sama aika ( noin suurin piirtein ). Ja muista: meillä naisilla kun nämä hormoonit jyllää, niin paino voi heitellä aika hurjanlaisestikin. Mulla heilahti kilon ylöspäin, kun oli nämä naisten kuuluisat vaivat.
Oletko kattonu sun kulutukset laskutikusta ? Finelin sivuilla on kätevä ruokakori, jossa voi päivittäin käydä laskemassa. Niin mulla anakin lähti hyvin käyntiin, kun pari viikkoa seurailin.
Jos kokeilet jättää nyt joksikin aikaa nuo herkuttelut pois... Siis ihan tiukka linja ja sitten pikkuhiljaa lisäilee hiilareita vaikka parin viikon päästä. Mulla ainakin toimii. Ja ei se haittaa, jos joku päivä repsuilee, kunhan seuraavana päivänä ottaa taas tiukan linjan.

Toisaalta, jos on hyvä olo, niin miksi stressata, kun paino ei putoa ? Kyllä se sieltä pikkuhiljaa lähtee, kun vaan jaksaa itse siihen uskoa.
Itse siis tosiaan olen jättänyt vielä leipomiset leipomatta ja kylmästi jättänyt myös tummat suklaat yms. pois. Sen takia on ketoosiakin aika hvyin ja aamuisin on tällainen olo kahvin jälkeen:

( ... ja en ole raskaana

).