karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-05-11 22:49:19

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 89 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Golden esittäytyy
ViestiLähetetty: 2012-12-05 19:38:51 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Jaahas...kiitosta vaan vinkistä, marssin siis perjantaina luontaistuotekauppaan :)

ViestiLähetetty: 2012-12-06 07:56:33 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Mä vaan oon iloinen lisääntyneestä pirteydestä ja todella, kun nukun niin nukun sitten hyvin :) Tosin, sellainen olen ollut aina, mutta unen tarve on ollut se 9-10 tuntia, nyt pärjää 5:llä. Mitä mä ehdinkään tällä menolla? Huh.

Paitsi, että paino ei oo pudonnu vaan vaaka näyttää kilon lisää. Eilen hommattiin kakkaporeita (Lidlin magnesiumporetabletteja), jos sais mahan toimimaan. Ärsyttää ettei paino putoa! Mä en ymmärrä mitä teen väärin??? Yritän kuitenkin tehdä kaiken niinkuin kirjoissa sanotaan. Auttakoon joku viisas!

Eilen illalla 1,5 broilerin koipireittä kera ranskankerman, kaalia voissa paistettuna ja ranskankermalla kyyditettynä. Lisänä kurkkua ja vihreää paprikaa.

Aamu eilen normisti kokkelilla, kylkisiivuilla, salaatilla ja fetalla öljyssä. Päivällä kebablihaa, kylkisiivuja, fetaa öljyssä ja salaattia.

Syönkö liikaa? Liian vähän? Johtuuko siitä ettei vatsa toimi kunnolla vai olenko mä tuomittu näihin läskeihin? Kaikkia ehtii pohtia. Kaks viikkoa ja neljä kiloa. Kolmas viikko ja kilo takaisin...

ViestiLähetetty: 2012-12-06 08:10:36 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Tsemppiä Golden, ei ole pudonnut mitään täälläkään vaan tullut myös kilo plussaa. Minullakaan ei vatsa toimi, joten laitan kyllä paljon sen syyksi ja kroppakin taitaa vähän ihmetellä tätä hommaa :)

Kyllä me vielä onnistutaan NIH !

ViestiLähetetty: 2012-12-06 08:58:45 
Poissa
blondikarppi
blondikarppi

Mulla toimii maha ja silti ei oo pudonnu vielä mitään. +400g on tikkeriin paino nyt :( Mutta jatketaan silti yrittämistä. Kai se joskus alkaa pudota? Sitä paitsi, -3kg/3vko on kuitenki aika hyvä tulos :wink:

ViestiLähetetty: 2012-12-06 09:54:27 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Jos vatsa jumii pitempään, voi kokeilla "kakkaporetta" Lidlin mangesium poretaplettia.
Vähän painosta kiinni kuinka monta, mutta ohjetta reilummin...Pari, kolme kipaletta auttaa...
Katso "Etsi" toiminnolla lisää(Kakkapore haku)
Myös kookosöljyn nauttiminen auttaa monella.
Muutenkin tarpeeksi rasvaa saa vatsan luistamaan...

En se minä ollut ja siksi toiseksi se oli vahinko.

ViestiLähetetty: 2012-12-06 12:49:17 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Hei te ihanaiset...mä en onnistunut tikkerin kanssa vaikka yritin, joten päivitän painon perinteisellä tavalla.
Kakkaporetta otin 3 tabl. sain pienen tuotoksen.

Aamu tänään normieväillä.

Selkä renkkaa, enkä pysty seisomaan niin mies kokkaa paistettua halloumijuustoa ja salaattia.

Illalla itsenäisyyspäivän herkut, paistia, kermakastiketta ja uunijuureksia.

Ja juu, kyllä ME vielä onnistutaan!

ViestiLähetetty: 2012-12-06 14:42:09 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Kokeiles ihan huvikses: Ota pienempi lautanen, johon puolet salaattia, 1/4 osa lihaa + kasviksia. Mulla ainakin pitää olla pieni kalorivaje, jotta tippuu. Muistathan juoda myös paljon vettä ? Sekin auttaa myös vatsan toimintaan.

ViestiLähetetty: 2012-12-08 10:52:56 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Olen luovuttamassa! Painoa vaan tulee takaisin ](*,)

Yritän tehdä kaiken niinkuin kirjoissa ohjeet annetaan, mutta en siltikään onnistu. Mennyt viikko on palauttanut painoa 1,6 kiloa!

Mä en onnistu, vaikka yritän! Mies sanoo ettei saa antaa periksi, mutta kyllä mun vaihtoehtona on vain ja ainoastaan se lihavuusleikkaus. En mä onnistu tässäkään, mutta en kai mä laihdu silläkään. Alkaa oikeasti epätoivo iskemään.

Itsenäisyyspäivä meni aamulla kokkelin, kylkisiivujen ja sekasalaatin kanssa. Kyytipoikana fetaa öljyssä.

Päivällä paistettua halloumia, salaattia ja "kastikkeena" ranskankermaa.

Illalla naudanpaistia, wok-vihanneksia (hh alle 5g/100g) ja ranskankermaa.

Mies kokkasi kun mä kipuilin selkääni.

Eilinen nyt menikin sit ihanperseelleen, käytiin pojan kanssa kahdessä kylässä ja kaupungilla ja söin paniinin ja sitten vielä kylässä vohvelia ja toisessa kyläpaikassa rahkaa. Morjans! :oops:

Tänään ruotuun paluu ja aamiaiseksi kokkelia, kylkisiivuja, emmentalia ja kurkkua ja majoneesia.

Niin ja mulla on ollut koko ajan pienempi lautanen, nk. leipälautanen. T-vadilta varmaan pitäis alkaa syömään, mutta kun sit mun tulee jo nälkä...

Ja vettä juon 2 litraa päivässä. Pidän siitä kiinni ja kirjaan juomiset ja syömiset.

ViestiLähetetty: 2012-12-08 13:36:29 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Vaikka kaiken tekisi ihan oikein ja fiksusti, paino ei aina putoa suoraviivaisesti. Itselläkin on ollut sitä, että paino jumittaa kaksi-kolme viikkoa, saattaa jopa noustakin pikkuisen, ja sitten yhtäkkiä laskee kaksi kiloa. Ja kyllä minullakin liikakiloja on melko monta. Eikä sille löydy kovin hyvää selitystä mistään.

Ei siis kannata luovuttaa, vaikka näyttäisi ikävältä. Tuo 1,6 kg on todennäköisesti pääosin nesteitä, jotka voivat kadota parissa päivässä.

ViestiLähetetty: 2012-12-08 16:59:58 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Nyt vuoden jälkeen mennä viikolla paino meinaa nousta...
Mutta uskon niin omalla kohdalla kuin muittenkin, että viimein se laskee..

Eli joutuu säätämään...
Itse taidan vähentää maitotuotteet vähiin, jää vain kahvimaito/kerma.

Pienin askelin, loivin liikkein eteenpäin.
Varovasti, niinkuin se kuuluisa mummo siellä hangessa.

ViestiLähetetty: 2012-12-11 13:25:18 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Golden kirjoitti:
Olen luovuttamassa! Painoa vaan tulee takaisin ](*,)

Yritän tehdä kaiken niinkuin kirjoissa ohjeet annetaan, mutta en siltikään onnistu. Mennyt viikko on palauttanut painoa 1,6 kiloa!

Mä en onnistu, vaikka yritän! Mies sanoo ettei saa antaa periksi, mutta kyllä mun vaihtoehtona on vain ja ainoastaan se lihavuusleikkaus. En mä onnistu tässäkään, mutta en kai mä laihdu silläkään. Alkaa oikeasti epätoivo iskemään.

Itsenäisyyspäivä meni aamulla kokkelin, kylkisiivujen ja sekasalaatin kanssa. Kyytipoikana fetaa öljyssä.

Päivällä paistettua halloumia, salaattia ja "kastikkeena" ranskankermaa.

Illalla naudanpaistia, wok-vihanneksia (hh alle 5g/100g) ja ranskankermaa.

Mies kokkasi kun mä kipuilin selkääni.

Eilinen nyt menikin sit ihanperseelleen, käytiin pojan kanssa kahdessä kylässä ja kaupungilla ja söin paniinin ja sitten vielä kylässä vohvelia ja toisessa kyläpaikassa rahkaa. Morjans! :oops:

Tänään ruotuun paluu ja aamiaiseksi kokkelia, kylkisiivuja, emmentalia ja kurkkua ja majoneesia.

Niin ja mulla on ollut koko ajan pienempi lautanen, nk. leipälautanen. T-vadilta varmaan pitäis alkaa syömään, mutta kun sit mun tulee jo nälkä...

Ja vettä juon 2 litraa päivässä. Pidän siitä kiinni ja kirjaan juomiset ja syömiset.

Kyllä sinä vallan onnistut. Mullakin heilahti painoa ylöspäin kilon verran, kun alkoi taas nuo ihanaiset naisten "vaivat" :smt076

Tooodella ärsyynnyttävää. :smt012

Kyllä sitä välillä repsahdellaan, mutta nyt yhdessä otetaan toisistamme niskasta kiinni. :hug:
Ei siihen repsuiluun kuale, vaan seuraavana päivänä ruotuun vaan. Ihmisiähän tässä ollaan vallan. :smt048

ViestiLähetetty: 2012-12-11 21:00:25 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Mä olen muuten todennut, että itselläni tuo liiallinen proteiinien määräkin tekee helposti jumin. Olen ainakin ymmärtänyt, että rasvaahan ei oikeastaan voi saada liikaa, vaan liika poistuu mikäli muuten tämä dietti on mallillaan ???? Korjatkaa jos olen väärässä...niinpäolen tosissani koittanut vahtia, ettei proteiineja tule liikaa ja nälkä pysyy hyvin pois sillä riittävällä rasvalla.

Golden-ystäväiseni, ei saa luovuttaa ! Yhdessä rämmitään eteenpäin, niinhän [-o<

ViestiLähetetty: 2012-12-14 09:13:58 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Kyselit Golden noista suolakurkuista niin esim. Felixin suolakurkut on 3hh/100g.
Ei siis makukurkut vaan suolakurkut. Mutta eipä niissä makukurkuissakaan ole
kuin 12g/hh että jos ei paljoa syö niin voi hyvinkin jossain vaiheessa mahtua
niihin päivän hiilareihin.

Äläkä stressaa jos paino nyt vähän heittelee. Stressi kun aiheuttaa jo ittessään
sitä painon nousua niin ei vaan kannata stressata. Syöt vaan hyvää ravitsevaa
ruokaa ja jos ei kuukauden parin sisällä vieläkään tapahdu muutosta niin sitten
alat säätään. Tsemppiä! :)

Kuva

ViestiLähetetty: 2012-12-14 09:18:11 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Sitten löysin vielä tälläisen:

http://www.felix.fi/p39-tuoteinfo.php?tn=846163

Eli Maku viipalekurkku ilman lisättyä sokeria 1,8hh/100g

Kuva

ViestiLähetetty: 2012-12-14 11:39:18 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Heissan ja kiitos vastanneille...on kyllä rehellisesti sanottuna vee...ttanu ihan riittämiin tämä painon pudotus, mutta periksi en oo antanu! Alin lukema tällä viikolla 126,4, mutta tänään taas 126,9...ja syö naista. Argh!

Mä en tiedä, missä menee vikaan. Viis kertaa viikossa vesijuoksua ja hiilet alle 20g/pv. Pissi haisee pahalle ja on muutenkin "oudon" keltaista eli ketoosi on varma! Nukuta ei kun 5-6 tuntia yössä, mikä on mielestäni hyvä asia. Virkeä oon kun peipponen...mutta paino, se ei vaan putoa!

Eilen aamupala:kokkelia(voita ja kermaa), kylkisiivuja ja emmentalia.
Päivä: burgersalaatti Hesellä+ 2 paprikamajoneesia
Ilta: jauheliha-sipuli-juustopaistoa (voissa), kylkisiivuja ja salaattia

Tänään: kylkisiivuja, kokkelia, savujuustoa ja tuorekurkkua

Jossainkohtaa ol kyllä päin prinkkalaa se, että innostuin kokkaamaan kaikkia karppiherkkuja ja sit hiilet menikin yli. Tällä viikolla ei oo menny, enkä oo palaakaan syöny tummaa suklaata enkä pähkinöitä, noitten hiilien takia...mitä tässä säätäis? Vetää voita paketista? Vau :roll:

Mä en vaan osaa tätä hommaa...tarttisin selkeet määrät mitä syödä, sit sujuis. Ja jos alan laskemaan, niin mettään menee. Täällä sitä silti räpistellään!

ViestiLähetetty: 2012-12-14 14:58:27 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

En osaa tällä tabletilla suoraan linkittää.
Mene etusivulle ja aloittelevat karpit, sieltä
25 syytä ettei karppaus toimi.
Yksi syy voi olla tuo sinun stressaaminen painosta.

Naatitaan ja nautiskellaan, niin tulee hyvä.

ViestiLähetetty: 2012-12-14 16:10:01 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

iso isä, sä oot aina niin kannustava ja mukava :) Kiitos. Olen kyllä lukenut ne 25 syytä sen 25 kertaa ja joka kerta ne lähinnä naurattaa mua, vaikka totta kai ovatkin...hitaasti kiiruhtaen.

ViestiLähetetty: 2012-12-14 18:35:32 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Goldenille heissuli :smt006 täältäkin. Ei ole minullakaan mitään suuria pudotuksia tapahtunut. Tänään aamulla sentään ketostixit näyttivät jo vähän tummemanpunaisilta, joten ehkä minäkin vielä sinne kunnon ketoosiin pääsen. Minulla taitaa olla vaan tuo ketoosi työn alla eikä kyllä salli yhtään ylimääräisi hiilareita joten otetaan yhdessä se voipaketti käteen ja aletaan lusikoida :lol:

Hienoa kuitenkin, ettet ole luovuttamassa, minä jo pelästyin... nyt otetaan vaan rauhassa :D

ViestiLähetetty: 2012-12-17 09:23:51 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Golden kirjoitti:
Heissan ja kiitos vastanneille...on kyllä rehellisesti sanottuna vee...ttanu ihan riittämiin tämä painon pudotus, mutta periksi en oo antanu! Alin lukema tällä viikolla 126,4, mutta tänään taas 126,9...ja syö naista. Argh!

Mä en tiedä, missä menee vikaan. Viis kertaa viikossa vesijuoksua ja hiilet alle 20g/pv. Pissi haisee pahalle ja on muutenkin "oudon" keltaista eli ketoosi on varma! Nukuta ei kun 5-6 tuntia yössä, mikä on mielestäni hyvä asia. Virkeä oon kun peipponen...mutta paino, se ei vaan putoa!

Eilen aamupala:kokkelia(voita ja kermaa), kylkisiivuja ja emmentalia.
Päivä: burgersalaatti Hesellä+ 2 paprikamajoneesia
Ilta: jauheliha-sipuli-juustopaistoa (voissa), kylkisiivuja ja salaattia

Tänään: kylkisiivuja, kokkelia, savujuustoa ja tuorekurkkua

Jossainkohtaa ol kyllä päin prinkkalaa se, että innostuin kokkaamaan kaikkia karppiherkkuja ja sit hiilet menikin yli. Tällä viikolla ei oo menny, enkä oo palaakaan syöny tummaa suklaata enkä pähkinöitä, noitten hiilien takia...mitä tässä säätäis? Vetää voita paketista? Vau :roll:

Mä en vaan osaa tätä hommaa...tarttisin selkeet määrät mitä syödä, sit sujuis. Ja jos alan laskemaan, niin mettään menee. Täällä sitä silti räpistellään!

Punnitsetkohan nyt vallan liian usein ? Kokeiles kerta viikkoon käydä puntarilla. Mieluusti heti aamusta vessassa käynnin jälkeen ja sama aika ( noin suurin piirtein ). Ja muista: meillä naisilla kun nämä hormoonit jyllää, niin paino voi heitellä aika hurjanlaisestikin. Mulla heilahti kilon ylöspäin, kun oli nämä naisten kuuluisat vaivat. :smt011

Oletko kattonu sun kulutukset laskutikusta ? Finelin sivuilla on kätevä ruokakori, jossa voi päivittäin käydä laskemassa. Niin mulla anakin lähti hyvin käyntiin, kun pari viikkoa seurailin. [-o<

Jos kokeilet jättää nyt joksikin aikaa nuo herkuttelut pois... Siis ihan tiukka linja ja sitten pikkuhiljaa lisäilee hiilareita vaikka parin viikon päästä. Mulla ainakin toimii. Ja ei se haittaa, jos joku päivä repsuilee, kunhan seuraavana päivänä ottaa taas tiukan linjan.
:hug:

Toisaalta, jos on hyvä olo, niin miksi stressata, kun paino ei putoa ? Kyllä se sieltä pikkuhiljaa lähtee, kun vaan jaksaa itse siihen uskoa.

Itse siis tosiaan olen jättänyt vielä leipomiset leipomatta ja kylmästi jättänyt myös tummat suklaat yms. pois. Sen takia on ketoosiakin aika hvyin ja aamuisin on tällainen olo kahvin jälkeen: :sick: ( ... ja en ole raskaana :wink: ).

ViestiLähetetty: 2012-12-17 19:34:21 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Mä laitoi kans vaakan pannaan, puntaripäivä on perjantai ja piste. Olen joka tapauksessa päättänyt elää tällä tavalla ja jos paino parin viikon jälkeen vielä nousee, niin sitten alan ihmetellä missä mättää. Tällä hetkellä kyllä ruoka niin karsittu, että liikaa voin saada enää vaan kermaa ja voita.... :mrgreen:

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 89 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00