karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-05-09 12:54:14

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 105 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 6
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2013-01-06 21:57:30 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Kyllä tunnen. Olen elänyt ruumiini kanssa niin kauan että olen oppinut hyväksymään sen ja pitämään siitä (mikä on sinänsä outoa, sillä olen jatkuvalla dieetillä ja haluan todellakin hoikistua. Ehkä siksi etten edes tiedä miltä näyttäisin laihempana :shock: ). Itsetuntoni on kuitenkin hyvä :D

Losing weight is easy.
It's like riding a bike and the bike is on fire and the ground is on fire and everything's on fire because you're in hell!

ViestiLähetetty: 2013-01-06 22:04:14 
Poissa
Pusukala
Pusukala

Mötiskä kirjoitti:
en tunne itteeni viehättäväksi..Ainakaan kokonaisena pakettina. Kasvot on sillon tällön ihan ok ilman meikkiäkin, mutta tämä oikeastaan vain sillon ku itte poseeraan vessan peilille tai näppään kännykällä ittestäni kuvan (tosin tätä tapahtuu yleensä vain silloin kun oon omaksi ilokseni meikannut), koska silloin osaa ottaa sen kuvakulman missä ei näy kuin kauniit kapeahkot kasvot, ei näy se pelikaanin pussi :roll: mutta auta armias kun näin valokuvat, joita oli meikäläisestä saatu napattua yhdessä tilaisuudessa..Hyvä ettei itku päässy, oikeasti. Määhän oon aivan järkyttävän kokonen tankki ja naama oli pyöree ja levee ja turvonneen näkönen, kampaus ei sopinu mulle yhtään vaikka peilin edessä se näytti vielä hyvältä ja ei se meikkikkään kovin hääviltä siinä kuvassa näyttänyt kyllä..yäk :smt078
Mulla on myös nätit ja kapeat ranteet, mutta eihän ne sovi yhtään tähän sumopainijan kehoon.

110% Komps tälle. Mulla on lisäks kauniit nilkat ja jalkaterät. Ei muuta lisättävää. :roll:

ViestiLähetetty: 2013-01-11 06:04:36 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

En niin lainkaan. Ruma ja läski, sitä tässä ollaan. Onneksi olen yleensä kameran toisella puolella...

ViestiLähetetty: 2013-01-11 06:34:45 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Tunnen itse PALJON viehättävämmäksi,kuin 40kg sitten. Uskon, että ulkopuolisetkin ovat samaa mieltä :D

ViestiLähetetty: 2013-01-12 01:09:28 
Poissa
sintti
sintti

Komeaksi? En ole pitänyt itseäni komeana, mutta en myöskään rumanakaan. Itseluottamus kasvaa tietysti onnistumisten myötä, kuten juurikin painonpudotuksen seurauksena. Paras pitää jalat maassa, eikä luulla itsestään liikoja. No jos jotain, näytän hieman ikäistäni nuoremmalta :D

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 105 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 6

Kaikki ajat ovat UTC+02:00